Page 1 of 1
13-14 sept. Viljandis
Posted: Wed Sep 10, 2008 11:24
by Marek
Tere!
Suht vaikseks on jäänud siin ürituste teema all
Rein korraldab tuleval nädalavahetusel Viljandi lennuväljal väikese lennupäeva. Muru on madal ja ilm loodetavasti lennukõlbulik. Kohal lennutab meid Ikarus ja plaaner, kel huvi ise lennata.
Tuult tiibadesse!
Marek
Posted: Wed Sep 10, 2008 15:40
by mart63
Midagi hooaja lõpetamise hõngulist?
Posted: Wed Sep 10, 2008 21:01
by MadDriver
Kas täpsemalt on teada, mis päeval ja mis kell?
Posted: Wed Sep 10, 2008 21:50
by Kristjan
Ei ole hooaja lõpetamine, lihtsalt Mait arvas, et võiks jälle Viljandis koguneda ja kuupäevaks pandi 13-14 september.
Ise jõuan laupäeva hommikul sinna ja pühapäeval lähen ära.
Posted: Thu Sep 11, 2008 10:43
by Submarin
Mõtlesin isegi tulla (minna)
Transport oleks ka olemas kuid kütuse peab klappima kui keegi peale tulla tahab (rasked ajad)
Peab veel öömaja uurima. Üheks päevaks nagu eriti ei viitsiks minna.
Posted: Thu Sep 11, 2008 14:36
by lauri
Männimäe külalistemajas on korduvalt ööbitud. See Peamaja I on uus, igas toas wc/dush ja väga ok. Peamaja II on vanem, WC/Dush maja peale, tuba lihtsam aga ka ok (telekas ja puha) - odavam. Mõlemad järgi proovitud. Julgeks isegi seda odavamat soovitada (2-ne 500kr pole küll palju). Alati olen samal päeval helistades toas saanud
Posted: Fri Sep 12, 2008 11:46
by JazZ
Kas sinna koptereid ka läheb?
Mingi osavõtu tasu ka on?
Posted: Fri Sep 12, 2008 12:14
by lauri
Kristjan = kopter(id) minumeelest
Posted: Fri Sep 12, 2008 12:19
by Marek
Ei ole tasu mingit minu teada.
Posted: Fri Sep 12, 2008 15:24
by Ropka
plaanis kohale minna minulgi
Posted: Sun Sep 14, 2008 21:56
by Ropka
kuigi ilm oli niru, ei jäänud käimata, ega lennud tegemata
vahva kokkusaamine oli, 2 päeva ikkagi;)
lõpuks sain ka kohaliku Ikarusega Viljandi kohal lennata
kes teab millal jälle
Posted: Mon Sep 15, 2008 17:50
by Kuno
Viljandis oli kõik oli kena....aga Extrale monteeritud hiina päritolu mootor DL50 andis otsad
"Karu" lahkamisel selgus,et kepsu nõellaagri separaator oli katki läinud,tükid sattusid loomulikult silindrisse,mille tulemusena tekkisid tõsised vaod nii silindri seinale,kui ka kolvile,isegi kolvirõngal jäljed peal-ühesõnaga täis "stalingrad".Varuosi saab Ameerikast-hetkel veel teadmata,milliseks kujunevad saatekulud,detailid ise kokku maksavad 100USD-d.Varuosi müüb ka veel mingi Tsehhi firma,aga nendega on vist keerulisem ühist keelt leida,kui ameeriklastega.
Posted: Mon Sep 15, 2008 18:07
by cuprum
Kuno wrote:
Varuosi müüb ka veel mingi Tsehhi firma,aga nendega on vist keerulisem ühist keelt leida,kui ameeriklastega.
A proovi ikkagi nendega ennem - Kui ühist keelt ei leia, siis alles jänkid.
Minul hetkel istumine valus sellest, kuis eesti post seal kallal urgitses (21. aug. pakk West Walley City's Priority maili pandud; 8. Sept *kontrollitult*, tõenäoliselt paar päeva varem, EW territoorjumil, ning siis lõpuks täna, ehk 15. Sept. lõpuks käes).
Posted: Tue Sep 16, 2008 12:20
by Raits
Vana motomehena võin öelda et keps on esimene asi mis kehva õlitusega otsad annab.Kasuta paremat õli vahekorras 1/40-le ja probleeme on vühem.Õliks soovitan Valvoline 2t Racingut.Seda saab nt. Saku Männiku tanklast,maksab u.250 krooni liiter.
Posted: Wed Sep 17, 2008 9:51
by Kuno
kõik oli täpselt nii,nagu Raits kirjutas -segu 1:40-le ja Valvoline täissünt õli.Ilmselt mul lihtsalt ei vedanud.Varuosade poole pealt ei ole ei ameeriklased ega ka tsehhid mitte kuidagi reageerinud,vaatame mis saab - kui varuosasid saada siiski ei ole,on mõttetu teema see hiina värk.
Muidu hakkas mootor just hästi käima
Posted: Sat Sep 20, 2008 9:52
by Raits
Racing synt on midagi muud.