Page 1 of 1
Elektrimootor Firestorm 10T-le
Posted: Thu Sep 25, 2008 20:29
by MadDriver
Tere.
Mure on siis järgmine: kuna on lootust lähipäevil saada omale teine Firestorm siis otsustasin ühele neist nitromootori asemele istutada mingi algelise elektriveo, et väikepoiss saaks õuemurul naabreid häirimata töristada. Idee jäi toppama mootori hammasratta taha. Mul on olemas mingisugune 12 hambaga, aga selle läbimõõt on liiga väike - mootor on vastu "käigukasti" korpust aga hammakad teineteiseni ei ulatu.
On ehk mõnel heal inimesel pakkuda 3,17mm võlliga mootorile 15-17 hambaga hammasratast, mis sobiks vedama Firestormi spur geari?
http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86901
Posted: Thu Sep 25, 2008 20:38
by lauri
Uuri välja, kas Firestorm hammakad on 48pitch või 64pitch. Kuidas seal ruumiga on - suur spur ja suur pinion tavaliselt mõlemad ära ei mahu.
Jube kasulik oleks sul pühapäeval Saue Gümnaasiumisse tulla, kus on onroad võistlused. Tõenäoliselt saad kohapealt pinioni ka + kuhjaga ja veel tarkust. Kui muu ei aita, siis kasvõi -
http://rc-mushroom.com/index.php?cPath=349
Elektri-Firestorm ju täiesti olemas, sealt saab maha kopeerida
Posted: Thu Sep 25, 2008 21:22
by MadDriver
Hammakad on 0.8 metric pitch. E-Firestormil on 48pitch. Ruumi poolest mahuks 21T pinion ka ära, aga sel juhul oleks ülekandesuhe juba liiga väike. Ma tahaks pojale esialgu aeglasemat masinat.
Sauele ei õnnestu tulla, kuna olen Viljandist ja ajalimiit on ka jube piiratud
.
Posted: Thu Sep 25, 2008 22:25
by martc
Sry,off topik aga lauri kas sel pühapäval sauel võistlus
huvitab seepärast,et sai soetaud kyosho 1-10 el onroad masin
sõidukogemus olematu aga isu oleks päris vaiprada proovida vahukummidega ,äkki on võimalik
Posted: Thu Sep 25, 2008 23:28
by lauri
Pühapäeval alates 9-st Saue Gümnaasiumis jah... 11-st algab võistlus ise. Hommikul peale raja-ehitust ja enne võistlust ehk saad proovida... samas kui ei võistle ja osavõtutasu ei maksa ning kirjas pole, võibolla ei saa midagi teha. Kohapeal liiklemiseks vahetusjalatsid nõutud!
Eestis (Euroopas) sõidetakse 1:10 elektriklassi kummirehviga. Meil ainus lubatud LRP VTEC27. USAs sõidetakse 1:10 elektrit foam-iga. Meil sõidetakse foam-iga ainult 1:10 nitrot ja mingeid offroad klasse vaibal (et need kummirehviga vaipa ei lõhuks).
Miks sa 1:10 ja foam-i proovida tahad?
Niisama proovima oleks tark ehk treeningule tulla. Võistlused ja treeningud iga kahe nädala tagant kordamööda (trenn 2 nädala pärast pühapäeval).
http://www.modelcar.ee/20.php
Posted: Fri Sep 26, 2008 19:53
by martc
Ehk foam sellepärast,et olen valesti aru saanud-vaiprada sõidetakse foamidega .Milleks siis onroad 1-10 autol kasutatakse foam rehve,kuidas nende pidamine võrreldes tava rehviga on
ostes olid foamid all ,kaasas olid küll originaal veljed (sileda pinnaga veljed ja nendele liimitud slikkummid ,veljed kahjuks pragunenud) masin ostetud veidi kasutatud kujul,Kyosho TF-5 mudel
Posted: Fri Sep 26, 2008 21:27
by lauri
1:10 nitro touring car - foam rehvid, asfaltil
1:10 elektri touring car - Euroopas kummirehvid (täidiseks foam), asfalt ja vaip
1:10 elektri touring car - USAs foam-rehvid.
Ega ma ka täpselt ei tea. Uurisin sama asja, et miks siis nii?! Väidetavalt traditsioon ja sellelaadsed põhjused
Veljed pragunenud? Võistluskõlbulikud ja lubatud rattad - jooks 400kr. Kasutatuid, kui võistlema ei kipu, saab muidu kah.
Sellise rehviga sõidetakse 1:10 elektrit eestis...