Page 1 of 1

M:mõned asjad

Posted: Wed Jan 07, 2009 14:05
by seriff
kuna omal pole vaja aga ehk kellelgi kasu nendest.

regu 50A ilma becita
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... le_50A_ESC


Os max 65 LA koos sumbutiga ja saab ka propi kui vaja.

paku ise hind.

Posted: Wed Jan 07, 2009 15:55
by tann200
Zippy aku kohta mingit infot on võimalik juurde saada? Mõõdud ntx ja kaal?
Äkki see aku?:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=7730

Posted: Wed Jan 07, 2009 17:20
by seriff
tann200 wrote:Zippy aku kohta mingit infot on võimalik juurde saada? Mõõdud ntx ja kaal?
Äkki see aku?:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=7730
pole just konkreetselt see aga aku ja mootor läinud ka juba.

Posted: Fri Jan 23, 2009 22:48
by RCpoiss
mitu turnsi se regu on. et küsimus et mitu turnsi brushless mootori tohib sellele regule panna.

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:02
by seriff
RCpoiss wrote:mitu turnsi se regu on. et küsimus et mitu turnsi brushless mootori tohib sellele regule panna.
turnsi?? sa mõtled pöördeid voldikohta.
turnsidega pole midagi pistmist,regu on 50A ja mootor mis ei vaja üle selle sobivad kõik.

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:05
by lauri
RCpoiss uurib, mitme keeruga (turn) tohib mootor (mähis) olla. See rc-autode maailmast tulev "lihtsustatud" arusaam elektrimootoritest jms. See regu kannatab voolu kuni 58A, niiet tuleks mootorite spetsifikatsioonidest keerdude arvu asemel võimsust (jaga võimsus pingega ja saad voolu) või voolu otsida!

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:06
by RCpoiss
toon näite. näiteks se mootor kas se sobib sellele regule. siin pole kirjas mitu A see mootor on.

http://www.rc-est.ee/catalog/product_in ... cts_id=331

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:19
by lauri
Teoorias võib regu selle mootori ehk isegi ära kannatada. Kuid sa ei taha seda regu auto peal kasutada! On proovitud ja ei kannata... lihtsalt lennunduses ja autonduses on nõudmised regule väga erinevad.

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:19
by Võsalendur
318W 7,4V juures tahab 44A ehk siis amprite poolest "veab" regu ära küll

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:36
by RCpoiss
Lauri! Mis mõttes ma ei taha seda auto peale panna, mis sel siis häda. Se ju sobib selle mootoriga ka kokku.

Posted: Fri Jan 23, 2009 23:46
by lauri
lennuki regude "resolutsioon" on väidetavalt madalam ja puudub igasugune "punch" või "minimum drive" seadistamise võimalus. Ehk siis vähese pidamisega on suht võimatu sõita, väidetavalt. Ka ei kujuta ette, kuidas sellise reguga auto pidurdamine välja võiks näha. Eerikkarts oskab lähemalt kommenteerida, tema kunagi üritas ;)

Posted: Sat Jan 24, 2009 0:13
by RCpoiss
et masin siis liiga kiire we

et siis ühesõnaga mootori v tuleb jagada aku võimsusega, siis saab teada mitu A peab regu olema. Näiteks:

300 v mootor : 7,2 v akuga peab olema regu vähemalt 42 A et välja kannataks.

Ja kui 300 v mootor jagatud 11,1 v akuga, peab olema regu vähemalt 28 A et välja kannataks.

On nii we?

Posted: Sat Jan 24, 2009 12:31
by RCpoiss
palju regu eest küsiksid

Posted: Sat Jan 24, 2009 18:16
by seriff
RCpoiss wrote:palju regu eest küsiksid
160.-eeki

Posted: Tue Jan 27, 2009 15:04
by eerikkarts
Terv.
Lennuki regul on mitmeid probleeme.
Osa regulaatoreid ei tööta püstol tüüpi saatjatega kuna signaal mis vastuvõtjast tuleb on pisut teine. (viimasel ajal paljud regud siiski töötavad)
Lennuki regud on aeglased, nad ei stardi mootorit piisavalt kiiresti ja sellest tingituna reaktsioon on päästikule vaga halb.
Lennuki regudel puudub tagumine käik ja pehme reguleeritav pidurdusjõud
Lennuki regud stardivad märksa halvemini kui auto regud (kogisevad), kuna start ei toimu koormuse all siis see pole probleemiks. Koormuse all startimiseks peab regul startimiseks eri algoritm olema, mis oluliselt erineb lennuki omadest.
Seadistamine on märksa kesisem
Näit auto 50A päris ei võrdu Lennuki 50A
Autol startimisvoolud on märksa suuremad kuna nad stardivad suurema koormuse all vool hüppab sinna ca 120A+ kanti. Auto regudes kasutatakse transistore mis on reeglina suurema lühiajalise voolu taluvusega.
Lenuki regudes lühiajaline kõrge voolu taluvus on väiksem. (see on reeglina kuid mitte alati)
Ainuke koht kus lennuki regu kasutamine võiks mingil määrala kasutust leida, on elektripaatides, kuid sealgi paljud tunnevad puudust tagurpidi käigust millegipärast.