Page 1 of 2
Lubab normaalset ilma laupäevaks
Posted: Tue Jan 13, 2009 21:59
by Raits
Laupäevaks lubab normaalset ilma,võiks kuskil kokku saada ja lennutada.Näitaks ka FW-190-D lendamas.
Posted: Tue Jan 13, 2009 22:31
by mart63
Siuke kahtlane tunne, et kollane on out, juba linnas üle haljasala kõndides suht raske kuiva jalaga pääseda..
Posted: Wed Jan 14, 2009 0:15
by Raits
Reedest peaks külmaks minema,ehk taheneb ära.
Posted: Wed Jan 14, 2009 10:24
by Kuno
pole Harku järvest mööda sõitnud-kuidas seal lood on,kui teeb mõne kraadi külma,peaks see sobima.
Posted: Wed Jan 14, 2009 11:00
by Raits
Harku jääl on tavaliselt ilusa ilmaga liialt rahvast peal,võiks minna hoopis Männiku karjääri,seal kaks suurt tehisjärve ja inimesi ka peaaegu,et polegi.Käiakse ka autodega jäärada harjutamas.Lähen vist täna kaema, kuidas seis on.
Posted: Wed Jan 14, 2009 11:37
by Kuno
Anna aga teada,kuidas on.
Posted: Wed Jan 14, 2009 15:41
by Raits
Täna ei jõudnud Männiku järvi kaema minna.Reedel oleks õigem,siis peaks külmand olema.
Posted: Thu Jan 15, 2009 19:02
by mart63
Pühapäeva, võibolla ka laupäeval oleks kah käpp. Uut sõjalindu proovida vaja
Posted: Fri Jan 16, 2009 0:07
by Raits
Kas ongi valmis?Võtke noorest eeskuju,ehitab nullist ise valmis.Tänapäeval on see meil Eestis väga haruldane ,et noored oskavad tööriistu käsitseda.Äkki saab pilte ka.
Posted: Fri Jan 16, 2009 0:25
by mart63
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album108
Kapotti vorm alles tegemisel, spinner pole ka ees. Esmalennu teen ilma kapotita. Kaal tühja paagiga 880g, täis paagiga 980g. Kapotiga ehk tiba üle 1kg. Käes kisub otse üles, mitte kõvasti, aga okeilt. Enne lendas see mootor 1.1kg lennukil ja jõudis ka veel otse üles vedada. Lennukile tuleb veel "kaunistusi" aga kõik vajalik on küljes ja valmis. Piltide kvaliteet halb, seda läikivat asja on väga raske pildistada.
Posted: Fri Jan 16, 2009 10:13
by vallojoe
mart63 wrote: Piltide kvaliteet halb, seda läikivat asja on väga raske pildistada.
Kasuta hajuteid ja väldi teravat vlgust. Näiteks kalkapaber lambi ees.
Samas peab siis lampe rohkem olema kuna valgustugevus langeb.
Posted: Fri Jan 16, 2009 17:09
by Kuno
homne ilm on ennustuste kohaselt väga lennusõbralik - kas siis Harku järvel,nii 1100-1200 paiku?
Posted: Fri Jan 16, 2009 18:17
by Ropka
katuks ennast ka sinna sättida
eks näis kas jääl on juba vihmakiht külmunud
Posted: Fri Jan 16, 2009 18:47
by mart63
Plaanin ka tulla.
Posted: Fri Jan 16, 2009 23:11
by Marek
Või Piibele? Ma pole ammu Harkut näinud, kas lumi sulas seal täielikult ära ja nüüd on jälle sile jää?
Posted: Sat Jan 17, 2009 12:06
by Marek
Harkul on hea! Lähme siis sinna!
Posted: Sat Jan 17, 2009 12:16
by mart63
Ole 12ks kohal.
Posted: Sat Jan 17, 2009 12:24
by Uuspaev
Fännid ka kohale
Ehk õnnestub ka sidrunijalgpalliga tutvuda
Posted: Sat Jan 17, 2009 12:46
by Raits
Käisin eile Männikul.Kalda ääres oli jää väga nõrk,vajusin kohe ühe jalaga läbi.Võibolla oli allika koht kuid edasi ei julend minna,sest isegi kalamehi polnud näha.Ma läheks hea meelega Kollasele ,kuid lähen sinna kus teised.
Posted: Sat Jan 17, 2009 17:33
by Marek
Posted: Sat Jan 17, 2009 18:28
by Kuno
päev oli mõnus.Kas homme kordame,kui ilma on?
Posted: Sat Jan 17, 2009 22:08
by mart63
Tõenäoliselt homme mineja, homme lint sabas ja piloot ka kabiinis.
Posted: Sat Jan 17, 2009 23:46
by Ropka
mina sain miski külmakahjustuse sõrmele, ilmselt üks osapool oli ka metanool koos külmaga...
pöial ühe külje peealt üsna tuim
suure jupsimise peale sain 1-kuubise messeri ka ikkagi õhku
Posted: Sun Jan 18, 2009 0:11
by Marek
Hmm, saab siis homme jälle 12 ajal kokku? Raivo ja Reivo siis lindid kaasa!
Posted: Sun Jan 18, 2009 3:42
by Marek
Posted: Sun Jan 18, 2009 18:22
by steeze
Kelle oma sealt videost see Extra oli? mitmene mootor peal on?
Posted: Sun Jan 18, 2009 18:42
by Kuno
seal videos on kaks Extrat:üks on minu oma,sellel on 50ccm bensumootor ja teine oli1,4 m tiibadega hiina CMPRO päritolu-seal otsas oli minu mäletamist mööda 10ccm nitromootor.
Posted: Sun Jan 18, 2009 19:05
by steeze
Päris hea hääl on 50cc ikka:D Tahaks enda oma kah õhku saada jub:D hetkel ple kogemusi lihtsalt, sodiks väga sõita ei tahaks seda:P
Tegelt tahaks kiiruste kohta küsida naq palju on max 7.5cc ja 35cc km/h?
Posted: Sun Jan 18, 2009 19:53
by Marek
Mis ajast mootori kubatuur kiirusest aimu peaks andma???
Posted: Sun Jan 18, 2009 20:02
by steeze
Ei mno ma väga asjatundja sellel alal veel ei ole:D ehk on abiks:D tean veel, et prop ja kaalust jpm oleneb:D