Page 1 of 4

Hakkan lennukit ostma

Posted: Sun Mar 15, 2009 0:19
by motokrosser
Nii, sain isalt veits raha. Ja juba soov laiaks lüüa :)

Mõtlesin siis:

kas http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... To_Fly_EPO või http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=7895

Ühel mootor peal, teisel ninas.Muidu enamvähem samad.

saatjaks: http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=8338

akuks: http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=6469


Et, siis kumba lennukit valida?Lennukogemus piirdub mõneminutiga simulaatoris ja RC autodega põristamises.

Re: Hakkan lennukit ostma

Posted: Sun Mar 15, 2009 12:44
by saarlane
Esimeseks lennukiks ilmselt ikkagi see teine variant. ehk siis millel mootor taga.
Suure tõenäosusega sõidad sa ta esimese korraga vastu maad ja siis hea kui ninas pole mootorit.
Akusid võtaks mina 2 tükki. Näiteks teise 3 purgise. 1000mah või natuke alla.
motokrosser wrote:Lennukogemus piirdub... RC autodega põristamises.
:lol:

Posted: Sun Mar 15, 2009 13:43
by motokrosser
Samas esimene lennuk on 0,6m laiem ja on klapitava propiga.

Posted: Sun Mar 15, 2009 16:37
by cuprum
motokrosser wrote:Samas esimene lennuk on 0,6m laiem ja on klapitava propiga.
Ka klapitava propi võid väga kergesti pilbasteks lasta. See ei muuda midagi. Olulisem vahe võib tulla mudeli suurusest (suurem mudel on stabiilsem). Aga Sinu puhul - soovitaksin veel pisut simulaatorit teha. Paar minutit on praktiliselt mitte midagi - maapealsete sõidukite kräunutamine annab *pisut* eelist, aga seda on liig vähe, et paari lennutundi simus kompenseerida. Ok, kui oled nii kõva poiss, et tunde ei taha koguda, siis tee simus vähemalt viis järjestikkust *õnnestunud* ringi ära ;)

Posted: Sun Mar 15, 2009 17:08
by motokrosser
Jaja, simusse kah, küll sinna ka jõuab.Aga tahaks lennukit ka siiski :)

edit:On sellel saatjal ka simu auk?

Edit2:Tundub, et jääb see väiksem ja tagamootorigalennuk.
Aga mis aku?

Posted: Wed Mar 18, 2009 21:13
by motokrosser
Sorry duubli pärast.

Tahaks täna ära tellida, mis aku ainult võtta?

Posted: Wed Mar 18, 2009 21:47
by alvar

Posted: Thu Mar 19, 2009 15:31
by saarlane
see aku võta jah. Ja sellel saatjal peaks vist olema ka simu auk. Vähemalt lugesin välja ühest kommentaarist, et olevat sellega edukalt simu mängitud.

Posted: Thu Mar 19, 2009 15:41
by motokrosser
Kergeks ei jää?Mõned räägivad, et näiteks 1800mah 3purgisega oli alles lennuk tasakaalus.

Ja ega keegi hobbycity-s simu kaablit pole märganud?

Posted: Thu Mar 19, 2009 15:53
by [J]
Kas akude laadimine on lahendatud või ununenud probleem?

Posted: Thu Mar 19, 2009 16:18
by saarlane
motokrosser wrote:Kergeks ei jää?Mõned räägivad, et näiteks 1800mah 3purgisega oli alles lennuk tasakaalus.

Ja ega keegi hobbycity-s simu kaablit pole märganud?
Hea märkus, siis tasuks tõepoolest võtta suurem aku, sest tina otsa panna pole ka ju mõtet pärast. kommentaare lugedes tundus olevat 1800 ja 2200 vahepealne optimaalne.

Posted: Thu Mar 19, 2009 17:38
by motokrosser
[J] wrote:Kas akude laadimine on lahendatud või ununenud probleem?
Mul on "loll" lipolaadija. 3S maks ja 2amprit.Deltapeak ja asjad on olemas.Ning mul on praegu üks 5000mah 2s aku aga see on vist veidi raske sellele lennukile :D
Aga kas 3S või 2S, ehk oleks "rahulik" aku algajale lendurile parem?

Posted: Fri Mar 20, 2009 23:22
by motokrosser
sorri duubli pärast :D

Äkki see: http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=6293
Sobiks?Ei julge veel väga ära tellida.Pärast läheb võssa.
Kuigi see: http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=6306
On sama hind 30g raskem ja 400mah suurem

Posted: Sat Mar 21, 2009 0:02
by saarlane
Kommentaare lugedes hk lehelt, pidavat 2200 mah selle natuke ninaraskeks.
Samas võid lugeda rcgroupsi foorumist selle lennuki kohta.
link- http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=972336
Seal on suhteliselt pikk teema ja kindlasti leiad ka häid soovitusi. :wink:

Posted: Sat Mar 21, 2009 0:22
by Ervin2
Mis te selle aku ümber nii palju jahute,oma kogemustest võin öelda,et pisut edadi tagasi lõigates nihutades,võid sinna max peale panna kuni 3000mha 3 purki lipot.
Ma usun,et see on kõige väiksem probleem,kui üldse.
selline ca 1M paksu tiivaga vaht võib pardale võtta suht palju ülekaalu,raskuskese on põhiline,nagu igal mudelil.

Posted: Sat Mar 21, 2009 14:04
by motokrosser
saarlane wrote:Kommentaare lugedes hk lehelt, pidavat 2200 mah selle natuke ninaraskeks.
Samas võid lugeda rcgroupsi foorumist selle lennuki kohta.
link- http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=972336
Seal on suhteliselt pikk teema ja kindlasti leiad ka häid soovitusi. :wink:
Läbi loetud, midagi head pole leidnud.Seega 1800mah, aga kas 3s või 2s.
2s võiks nagu rahulikum olla.

Posted: Sat Mar 21, 2009 14:26
by saarlane
Muidugi 3 purgine. Ega see, et sul võimsam aku on, ei tähenda et sa pead täisgaasiga lendama. Just ei tohi ega saagi.

Posted: Sat Mar 21, 2009 14:31
by motokrosser
Aga tasuks balancer ka soetada?Mul on praegu 5000mah 2s aku mis on sellise ehitusega, et ta balanseeerib end ise ja pole laadijal seega balanceri sees.

Posted: Sat Mar 21, 2009 14:37
by Võsalendur
Tuleb kasuks. Ega nad palju ju ei maksa.

Posted: Sat Mar 21, 2009 17:48
by cuprum
saarlane wrote: Ega see, et sul võimsam aku on, ei tähenda et sa pead täisgaasiga lendama.
Hmm, usun, et stardi hetkel ikka lennatakse küll ainult täis gaasiga ;)
Aga see ei ole häda - olen oma napi "lendurikarjääri" jooksul näinud liigagi palju "algajalennukeid", mis on võimsuselt aladimensjoneeritud (kokkuhoid!?!?), niiet nende lendama saamine on päris korralik meelitamine. Pisut rohkem, kui paar kraadi tõusunurka tähendab stalli - ja niipaljukest siis seda lendamist oligi. Sellepärast kaldun arvama, et algajale pigem mõistlikuse piires üledimensjoneeritud jõuallikas, kui et vaevu-vaevu veab ära õnnetus. Ok, loomulikult ei räägi ma juhtumist, kus poole gaasiga lennuk tõmbab lennutaja kaasa, niiet maapinnal jäävad ainult sokid neile lolli näoga järele vahtima ;)

Posted: Sun Mar 22, 2009 9:31
by JazZ
motokrosser wrote:Aga tasuks balancer ka soetada?Mul on praegu 5000mah 2s aku mis on sellise ehitusega, et ta balanseeerib end ise ja pole laadijal seega balanceri sees.
Aku mis balanseerib ennast ise!? Räägi lähemalt.

Posted: Sun Mar 22, 2009 12:53
by motokrosser
Mingi teatud tüüpi Nosram (vist) 2s 5000mah.Ehituselt peaks olema ta nagu 4 elemendiga, kuid volti tuleb ikka 7,4.Märten rääkis :D

Posted: Sun Mar 22, 2009 21:25
by lauri
Ei tea veel, et ükski mudeli aku end ise balanseeriks. Ja tegu tõenäoliselt 2S2P (2 järjestikku, 2 paralleelis, kokku 4 elementi) akuga. Ära LiPo-t enne laadima hakka, kui süsteemid ja värgid selged!

Posted: Sun Mar 22, 2009 22:31
by motokrosser
lauri wrote:Ei tea veel, et ükski mudeli aku end ise balanseeriks. Ja tegu tõenäoliselt 2S2P (2 järjestikku, 2 paralleelis, kokku 4 elementi) akuga. Ära LiPo-t enne laadima hakka, kui süsteemid ja värgid selged!
2-liikuva lüliti ja ühe nupuga laadijaga on suhteliselt kerge tegutseda :P
Aga jah, ma olen kursis lipo laadimis ohtude ja muuga

Posted: Mon Mar 23, 2009 17:57
by motokrosser
Tellisin eile õhtul ära.1800 3S lipo akuks.

Posted: Tue Mar 24, 2009 16:59
by motokrosser
Sorry for triple:D

Envei, kas seda 5min epoga saab liimida?

Posted: Tue Mar 24, 2009 17:04
by alvar
saab ikka

Posted: Wed Mar 25, 2009 22:42
by motokrosser
emm,

kas Warehouse status
Processing
Tähendab, et asi posti pandud?

Posted: Wed Mar 25, 2009 23:14
by mart63
Ei, see tähendab, et kas alles koostatakse pakki või veel pole sellegini jõutud.
Kui postis, siis tuleb kiri shipped.

Posted: Wed Mar 25, 2009 23:17
by mg3a1@hot.ee
motokrosser wrote:emm,

kas Warehouse status
Processing
Tähendab, et asi posti pandud?
EI. Shipped, siis posti pandud ja sulle saadetakse ka mail sisuga "jipiii su pakk on posti pandud".