Page 1 of 1

NB! Uus aeg!!! F3C II etapp

Posted: Tue May 19, 2009 20:46
by Kristjan
Registreerimine teisele etapile on avatud.
Toimumisaeg 06.06.2009.
Tõenäoliselt toimumispaik jälle Kollase tagumisel platsil.

Registreerumine: vähemalt 1 nädal ette, Indrek Hiie
gsm +372 51 12172 või indrek.hiie (at) mail.ee
või siia teemasse

Lisainfo ja võistluskava siit teemast: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=2662

Registreerunud võistlejad:

1.
piloot: Kristjan Tiimus
kopter: JR Sylphide EP
sagedus/kanal: 2.4GHz
litsentsi nr: EST-0329

2.
piloot: Indrek Hiie
kopter: Hirobo Eagle EX 98 WC
sagedus/kanal: 2.4GHz
litsentsi nr: EST-0339

3.
...?

Kohtunikud...? Kas Mart, Peep ja Reivo saavad jälle tulla?
Kas Kpe seekord võistleb?
Ootaks veel võistlejaid, kava on lihtne ja kõigile võimetekohane.
Tegemist on kõige lihtsama võimaliku ametliku lennutuskavaga.

Terv,
K.

Posted: Wed May 20, 2009 18:56
by Kpe
No ei saa kuidagi kopterit selleks ajaks joonele. Õige oleks vist öelda "ruutu". Nii et nähtavasti endiselt kohtunik. Ehk on see kord pastakas kaasas :D

Posted: Tue May 26, 2009 17:16
by PeepK
kui etapp toimub kollasel (või mujal Tallinna ümbruses) siis olen kohtunik. hakkas päris meeldima :)

PeepK

Posted: Tue May 26, 2009 18:00
by Kristjan
Praegu on 4 kohtunikku: Kpe, PeepK, Ropka ja mart63 :wink: :wink: :wink:

ning 2 võistlejat: Kristjan, Ints :roll: :roll: :roll:

uus info lisatud...

Posted: Tue May 26, 2009 18:26
by mart63
Ma tulen ka hindama ju. :)

Posted: Tue May 26, 2009 22:40
by ziilike
:cry: Pean kahjuks jälle kord tõdema et 1/8 autod võistlevad samal päeval ja seega perekond ziilid osa võtta ei saa! :evil:

Posted: Tue Jun 02, 2009 18:53
by Kpe
Minuga saab laupäeval ainult 50/50 arvestada.

Posted: Thu Jun 04, 2009 22:37
by ints
Seoses ilma ja muude siintoodud asjaoludega - lükkame nädala võrra edasi.

Et siis, toimumisaeg 13-dal, koht Kollasel (tagumine plats). Algus ikka 11:00..

Kuida siis teil ajaga on? Siiliksed ja Kpe jne. ?

Posted: Thu Jun 04, 2009 22:45
by Kpe
13 kohal ja kohtunik. Ehk toon ka oma kopteri siis juba kaasa... ja pastaka ka muidugi :D

Posted: Thu Jun 04, 2009 23:50
by mart63
Mina 13. ei saa kahjuks. :?

Posted: Fri Jun 05, 2009 9:03
by Ropka
13. mina ka ei saa :?

Posted: Thu Jun 11, 2009 21:05
by ints
Ok, siis lükkame edasi... Hetkel määramata tulevikku. Variant, et peame enne nn. 3da etapi vastavalt kalenderplaanile, ja 2-se teeme Helicampi ajal järgi... ?

Tegelt oleks ikkagi abiks, kui vähemalt 4..5 võistlejat kokku saaks. Potensiaali ju oleks?

I.

PS. Aga tehke järgi: vähemalt osa esimese etapi lende lendasin kopteriga, millel puudus ülemine peavõlli laager. St., olin kiiruga laagrihoidja "jalad taeva poole" külge kruvinud ja loomulikult kukkus laager välja. Hämmastav, et kopter õhus püsis ja juhitav oli...

Posted: Thu Jun 11, 2009 22:30
by Kpe
Ja mina mõistatasin siiani, mis selle demo ajal tegelikult juhtus :D : Minul ka nüüd vahend lõpuks valmis ja kaks päeva testlende tehtud. Mure ainult see, et uute servodega peab uuesti lendama õppima.

Posted: Sat Aug 22, 2009 15:22
by tuupola
Kas saan õigesti aru et Eesti võistlustel kasutatakse F3C popular kavat?

Posted: Sat Aug 22, 2009 23:57
by ints
Jah ;-)

Posted: Sun Aug 23, 2009 11:41
by tuupola
Tail-in või side-in?

Eesti hõljutuskava dokumendi järgi oleks tail in.

Posted: Sun Aug 23, 2009 11:58
by Kristjan
Võistlemine käib määruspärselt külg enda poole.
Kas vasak või parem külg - sõltub tuule suunast.

K.

Posted: Sun Aug 23, 2009 15:39
by tuupola
Ehk PDFis on mees joonistatud valesse kohta piltidel 1-6=

Posted: Sun Aug 23, 2009 15:55
by Kristjan
Image

Popular

Posted: Sun Aug 23, 2009 22:57
by ints
Aga nagu ütlesin, tail-in on minu poolest lubatud pilootide arvu suurendamise nimel, nagu ka Skandinaavias seda lubatakse, ainult et nende tail-in sooritatud harjutuste eest saab poole vähem punkte (koefitsent 0,5 siis kohtunike tulemusest). See pole meil hetkel küll ametlikult juhendis lubatud ega kirjas, aga noh, kui kõik on poolt, teeme vajadusel jooksvalt paranduse. Ma arvan, et ainult mina ja Kristjan kui juba sellel hooajal võistelnud saaks sellele veto panna, ja nagu mainitud, mina olen nõus ;-) Kristjan?

PS. Kristjani pandud joonisel on piloot (P) ringi sees.

Posted: Mon Aug 24, 2009 0:31
by Kristjan
Nojah aga milleks?
Kõik minu nimetatud nimed teevad ka külg ees kava ära... lisaks veel kollase Raptoriga mees (sry nimi ei tule meelde).

Lähme siis konkreetseks, et nimelt kas on kedagi, kes on nõus ainult saba enda poole lennates võistlema. Kas võib kasutada ka võistlustelt ärajäämise vetot - noh, et keelame mitte kohaleilmumise ära???

Posted: Fri Aug 28, 2009 0:02
by ints
Noh, kui aga keegi neist põnnama lööb, siis on saba enda poole ikkagi võimalus kava läbi lennata.

Ok, aga asja juurde: kuupäevad?

PS. Tundub, et tuleb hakata mõtlema, kust leida kopteri kokku kruvimiseks vajalik aeg... Ühel Eaglel endiselt mingi jama pearootoriga, teisel suisa vale pearootor... Mõlemad tuleks korra lahti-kokku panna... Eriti hea, kui saaks enne ka vähemalt ühe proovilennu teha...

Jajah, ja ka XTreme ootab mehaanika installi lõpetamist ja elektroonika installi... ;-)

Posted: Sat Sep 05, 2009 15:39
by ints
Et lepiks II etapi aja kokku ja regiks osalejad!

Mina ja Krisjan oleme juba kirjas... Kes veel?

I.