Page 1 of 1
Koopiaplaanerid.
Posted: Tue Jun 02, 2009 12:23
by Ervin2
Tean et nii mõnedki mehed neid lennutavad,omalgi elektriversioon.
leidsin sellise huvitava konstruktsioonivariandi.
http://www.flying-dream.com/File/Dscuss ... 0Video.wmv

Posted: Tue Jun 02, 2009 17:32
by ak
Hei,
ei saa aru, mida EDF plaaneril teeb - IMO on asjal sisu, kui kiirus taga, aga plaaneri suht aeglaselt kõrgusele vedamiseks see küll esimene eelistus pole... drag'i pakun et samuti oluliselt rohkem kui samavõimsal klapp-propiga pusheril.
AndrusK
Posted: Tue Jun 02, 2009 18:00
by mart63
Sama võimas (elektrilisel) propelleriga ajam arendab ilmselt enamvähem 2x suuremat tõmmet.. Ei näe edfil mõtet, juba kiiretel mudelitel on tegu suht hädise asjaga..
Posted: Tue Jun 02, 2009 19:22
by [J]
Ei saa ma vait olla ja tuleb ikka vastu vaielda!
http://www.modellbau-peters.de/Beschrei ... IA3-ph.htm
73% kasutegurit on impelleril tegelikult väga kõva tulemus ja eeldab muidugi tasemel konstruktorit. Tavasüsteemiga sellist protsenti saada on üliraske.
Minu lennukil on süsteemi kasutegur (aku-ESC-mootor-reduktor-prop) tõenäoliselt kusagil 65% ümbruses.
Need protsendid on muidugi võimaliku ülemise piiri läheduses.
Posted: Tue Jun 02, 2009 19:31
by mart63
Kas antud (hiina ilmselt..) plaaneril ikka on selline edf süsteem..?

Posted: Tue Jun 02, 2009 19:58
by [J]
leidsin sellise huvitava konstruktsioonivariandi
Väidan, et konstruktsioonivariandina on impeller täiesti arvestatav. Hetkel on hea impelleri halb omadus kõrgem hind. Odavaid ja häid ma pole kohanud (äkki ikkagi on ?). Koopiaplaaner meeldib kindlasti paljudele vaatamiseks. Lendajana pole nad eriti konkurentsivõimelised.
http://www.modellbau-peters.de/Beschrei ... DIAHDT.htm
Posted: Fri Oct 23, 2009 18:31
by Ervin2
Et siis ehk miskit taolist on ka odavpakkujal,peaks sellisele plaanerivariandile ehk sobima.
Lihtsalt jutujätkuks impelleriteemale,ei midagi enamat.
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=9026
Posted: Sat Oct 24, 2009 9:45
by felch
See viimane on päris huvitavate andmetega: kuni 1800 W !?
Kas koonus ehk mängib mingit sarnast õhujoa "võimendi" rolli nagu labadeta propelleri teemas:
http://www.physorg.com/news174741494.html ?