Page 1 of 1
Lennutamised Juulis 2009
Posted: Tue Jun 30, 2009 9:28
by cuprum
Jätkame siis kuu kaupa kuulutamisi
Nimelt sai eile õhtul platsil juttu tehtud, et kui ilm viisakas, siis
kolmapäeva, esimese juuli õhtul
Piibel sõjalinnutamine.
Hetkel Windguru prognoos küll suht paljutõotav.
Tuul loodest 2-3 vahel, puhangud kuni 4 m/s. Kõrgpilvisus, 18-19 Celsiuse nimelist kraadi.
Posted: Tue Jun 30, 2009 9:48
by Marek
Helistasin just Anatolile ka ja loodetavasti võtab ta enda Messeri kaasa. Ilma mootorita I-16 võiks ka ju tuulutust saada, eks näis
Aga täna tundub ka kena ilmake olevat. Nüüd vaja veel otsustada kuhu võiks minna.
Posted: Tue Jun 30, 2009 14:31
by Marek
Täna siis Hüüru, tuleb ka uue Bravo esmalend (Kellegi Arturi oma).
Posted: Tue Jun 30, 2009 14:42
by artur
Marek wrote:Täna siis Hüüru, tuleb ka uue Bravo esmalend (Kellegi Arturi oma).
Minu oma neh, katsuks ikka rattad maast lahti saada

Posted: Wed Jul 01, 2009 1:27
by artur
Lennuk õhku tõstetud, tänusõnad Jaanile ja Cuprumile
Isegi raskuskese oli kohe paigas.
Posted: Wed Jul 01, 2009 8:27
by Marek
Kas Cuprum käis ka siis hiljem veel platsil? Aga õnnitlused esmalennu puhul! Kas on oodata uut F3A meest? Lennuk ju F3A jaoks mõeldud lausa

Posted: Wed Jul 01, 2009 11:34
by artur
Marek wrote:Kas Cuprum käis ka siis hiljem veel platsil? Aga õnnitlused esmalennu puhul! Kas on oodata uut F3A meest? Lennuk ju F3A jaoks mõeldud lausa

Aitäh ! F3A-d silmas pidades saigi ta muretsetud ja pärast eilset lendu tuleb tunnistada, et see oli õige otsus.
Nüüd tuleks vist hakata kava harjutama

Posted: Wed Jul 01, 2009 13:06
by Marek
Just, esimene võimalus selleks harjutamiseks on juba täna Piibe mnt-l või Kollasel

Posted: Thu Jul 02, 2009 16:33
by Marek
Täna Lauri ja mina igastahes Piibele

:D:D, kes julgeb see tuleb ka

:D:
Posted: Thu Jul 16, 2009 11:40
by Kuno
Ilmad ilusad,olen jõudumööda püüdnud Kollasel lendamas käia,aga tuttavatest nägudest vaid Jaani näinud.Mis toimub - kas suverammestus, MASU või suisa TÄPE?
PS!Peaks hakkama jälle muruniitmisele mõtlema - täna mul vist ei õnnestu platsile minna,või siis hiljem,aga homme kindlasti.
Posted: Thu Jul 16, 2009 19:46
by Submarin
Mis on T2PE?
Posted: Thu Jul 16, 2009 19:52
by lauri
Täitsa P****s, see tuleb peale MaSu... no ja TäPu ehk PuPu on ka veel olemas tegelikult

Posted: Thu Jul 16, 2009 20:38
by Submarin
ahsoo...no t2itsa p*rses,t2itsa p*tsis ja puhta p*tsis veel asjad ei ole..t66 segab vahale aga esimesel v6imalsuel ehk piibele

Posted: Fri Jul 17, 2009 9:32
by Kuno
eile sai muru ära niidetud,niiet plats on super.
Posted: Wed Jul 29, 2009 9:53
by cuprum
Plaanis täna õhtul (kuskil alates 18:00-st)
Piibel õhku nuusutada
... lisatud: Ning tundub, et ma ei ole üksi

Posted: Wed Jul 29, 2009 12:34
by Ervin2
Ilma olemasolul ka sama plaan,trainer on ikka veel lendamata.
Posted: Wed Jul 29, 2009 12:53
by Marek
Jep, täna kõik see pere Piibele !

Posted: Wed Jul 29, 2009 13:40
by Trixt
Plaanime samuti täna piibele laekuda aga seda pea juba kella 1430 ks sest õhtu on kinni mis kinni....
Ämblik on Homerile õlleklaasi juba võrgu pununud...

Posted: Wed Jul 29, 2009 18:33
by tarts
Ma ka umbes tunni pärast seal

Posted: Wed Jul 29, 2009 21:25
by Ervin2
Rand kaalus üles,puhkus ikkagi.Kes homme Piibele?ka peale kuute.
Posted: Thu Jul 30, 2009 0:01
by Marek
Väga mõnus oli täna Piibe mnt-l. Ma olin lausa kella 15st kuni 21ni vist
Boris, Paul ja Co käisid ka üle pika aja ja Paul näitas, et pole üldsegi roostes

Hiljem tulid Cuprum, Submarine, Raivo, Vladimir, vennad 3D masters jne jne.
Pildid siin:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l

Posted: Thu Jul 30, 2009 10:36
by rallikas
Miks extrat nii jubedalt lõhuti?

Posted: Thu Jul 30, 2009 12:01
by cuprum
rallikas wrote:Miks extrat nii jubedalt lõhuti?

Sest ta kuripatt ei tahtnud kooleda - Pilt puu otsast ei ole mitte kõikse viimane maapealne. Peale "puundumist" lendas asi ikka veel üsna tükk aega.
Posted: Thu Jul 30, 2009 13:42
by Kuno
Sest ta kuripatt ei tahtnud kooleda - Pilt puu otsast ei ole mitte kõikse viimane maapealne.
ei saa hästi aru,miks ta igal juhul surema pidi

Nagu näha,läks ta oma hukule vastu juba suht räsitud tiibadega

Posted: Thu Jul 30, 2009 13:51
by Marek
See CM Pro Extra on igavene si*tt (Kuno peaks teadma, mis on s*tt lennuk). Raskuskeset oli suht võimatu paika saada - see oli liiga taga. Kuigi ees oli suurem mootor kui peab ja veel metallist mootoriraamil + kõvasti tina juures aga ikka ei saanud raskuskeset päris õigeks. Vladimir tahtis uut lennukit ja mis parem põhjus uue soetamiseks on kui vana häving.
PS! Kas täna läheks kõik Hüüru???!!!
Posted: Thu Jul 30, 2009 13:58
by mart63
Olen kl 19 paiku tulemas.