Page 1 of 1
Uus toode: E-flite Blade mSR
Posted: Mon Jul 20, 2009 16:40
by JazZ
Posted: Mon Jul 27, 2009 9:30
by JazZ
Natuke uut infot selle kopteri kohta.
E-flite Blade mSR
Rootori läbimõõt 180mm
Pikkus: 190mm
RTF komplekti hind tuleb 2350.- krooni.
BNF versiooni hind tuleb 1730.- krooni.
Tutvustav koduleht >
http://www.blademsr.eu/uk_home/uk_home.html
Preview video >
http://www.youtube.com/watch?v=VmoE8-3_yf8
Posted: Tue Aug 25, 2009 15:10
by JazZ
Blade mSR BNF
http://www.fasthobbies.eu/blade-msr-bnf-p-2093.html
Blade mSR RTF
http://www.fasthobbies.eu/blade-msr-rtf-p-2092.html
Esimesed Blade mSR kopterid peaksid jõudma Eestisse septembri keskel.
Kui kellegil on kindel soov esimeste Blade mSR omanike seas olla, siis võiks sellest teada anda. Uued Horizon Hobby tooted kipuvad jube kiiresti otsa saama...
Posted: Tue Aug 25, 2009 15:27
by Submarin
Rumal küsimus aga kas juhitavus on pigem kui Lamal või vajab juba head kätt?
Posted: Tue Aug 25, 2009 16:55
by JazZ
Submarin wrote:Rumal küsimus aga kas juhitavus on pigem kui Lamal või vajab juba head kätt?
Ei ole rumal, väga hea küsimus on. Tahaks ka teada :)
Video järgi otsustades tundub seal kuskil vahepeal olema. Kui kiirust vaadata, siis tundub üsna keeruline, samas ise nad väidavad et alg seades on peaaegu sama stabiilne kui mCX. Väidetavalt on tal 2 seadistus varianti, stabiilne ja kiire vms.
Teiste tootjate väikesed mitte co-axial rootoriga kopterid on siiani üsna ebastabiilsed asjad olnud ja vajanud üsna head lendajat.
Eks paistab... rohkem oskan kommenteerida siis kui esimesed kohale jõuavad ja proovida saan.
Posted: Mon Sep 28, 2009 15:49
by JazZ
Kommentaar HeliFreak foorumist :D
Ten Things I Hate About the mSR
10. It makes me look like a better pilot than I am.
9. I don't get to fix it after every crash. What am I going to do with my extra time?
8. It works as advertised out of the box. I really loved modifying the other micro helicopter just to get them to hover.
7. Long flight times on very small batteries. My fingers get tired of flying so much.
6. The small size. I can actually fly it in confined areas without risk. Where is the thrill without the danger?
5. The motors seem very durable. Flown a load of time and the motors are still going. Sure going to miss that search for decent motors all of the time.
4. Tail hold is solid. Again, what thrill is there when your helicopter is not suddenly spinning out of control every once in a while? Blades stops with a micro...awesome.
3. FFF. It actually goes into a controlable FFF...I kind of miss the gamble of whether or not I can control it when it is flying fast.
2. It gets tons of attention when I fly it. Everyone is amazed at its abilities and wants to talk about it...distracting.
1. ITS PRICE. After years of disappointing micro products (stuff that cost a ton, flew lousy out of the box and required constant setup; what an idiot I was; don't even say Piccolo to me) that cost why too much what am I going to do with all the extra mony in my pocket?
What an amazing little machine!
DRSHeli
Posted: Mon Nov 02, 2009 16:38
by JazZ
Mõned kastid Blade mSR'e jõudis kohale, tulid ainult RTF versioonid, mõned on veel järgi >
http://www.fasthobbies.eu/blade-msr-rtf-p-2092.html
Tellitud olid muidugi ka BNF versioonid, aga neid ei anta meile enne kuu lõppu :(
Nagu ikka uute HH asjadega, ei anta meile neid nii palju kui tahaks. Nii et kui kellegil veel on soov mSR'i jõuluvana kotti saada, siis võiks sellest mulle varakult teada anda.
Posted: Mon Nov 02, 2009 19:27
by JazZ
Lugesin juba mingi aeg tagasi uudist et Horizon Hobby hakkab Phoenix simulaatori hulgimüüjaks ja et paljud Horizon'i mudelid tulevad Phoenix'isse. Vaatasin just Phoenix'i kodulehte ja selgus et Blade mSR on juba olemas, nii et kellel huvi, saab proovida.
Eelmises postituses jäi mainimata, et enamus mSR'i tihemini purunevaid juppe on ka kohapeal olemas.
Tere JaZZ !
Posted: Mon Nov 02, 2009 21:05
by prosper
Siis on võimalik(Phoenixi) uuendustega neid juurde saada?
Mul ka niuke soov BNF versiooni Jõulumehelt saada.
Re: Tere JaZZ !
Posted: Mon Nov 02, 2009 22:37
by JazZ
prosper wrote:Siis on võimalik(Phoenixi) uuendustega neid juurde saada?
Mul ka niuke soov BNF versiooni Jõulumehelt saada. :)
Kui Su Phoenix'il pole veel 2.5 uuendust, siis selle pead tõmbama sealt >
http://www.phoenix-sim.com/downloads.htm Tõmba sealt see 2.5.k
Kui see olemas, siis klikkad simulaatoris lihtsalt Update ja ta näitab Sulle listi kopteritest ja lennukites mida on võimalik installida, valid sealt mSR ja ongi olemas.
Proovisin selle Phoenix'i mSR'i ära, väga imelik tundus, aga minu meelest on kõik pisikopterid kuidagi väga imelikud simulaatoris. Kunagi proovisin seal CX2'te ja sellega oli päris võimatu lennata.
"Päris" Blade mSR BNF soovi edastan Jõulumehele.
Posted: Wed Nov 04, 2009 11:47
by JazZ
Sai siis ka lõpuks mSR ära proovitud...
Karbist välja, bind'isin oma DX7se'ga HELI modes (1 servo) ja tõusin õhku. Mitte ühtegi kanalit ei pidanud reverse'ima, samuti ei vajanud ta ühtegi trim'i. Hõljus täiesti ühel kohal, korrigeerida polnud vaja (mõtesin et nagu mCX). Erinevus tuli välja kohe kui lükkasin parema kangi ette, enne seina pidama saamine läks väga napilt :D See asi liigub ikka kordades kiiremini kui mCX ja kangi lihtsalt lahti laskmine teda ei peata.
Vastates Submarin'i küsimusele, mSR on ikka hoopis midagi muud kui mCX. Ma ei ütleks et sellega lendamiseks peaks just kopterite alal tegija olema (mina ju pole), aga inimesele kes üldse millegagi lennanud pole ma seda ka ei soovitaks. Arvan et vähemalt kangid peaksid käpas olema enne kui mSR'i proovima hakkad. Samas usun et mSR on üsna hea (ja odav) trenn enne kui millegi suuremaga proovima hakata.
Üks asi veel mille neti avarustest leidsin... nimelt kõik kaasasolevad laadijad laevad neid väikseid akusid 3C'ga, mis minu meelest on natuke palju ja mina pole neid laadijaid siiani kasutanud selle pärast. Tuleb välja et mSR'iga kaasas oleval laadijal on sees mingid keeratavad nupud, kus saab selle laadija ka 1C'ga laadima panna. Info pärineb sealt >
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... st13086699
ongi ära proovitud
Posted: Sun Nov 29, 2009 18:53
by prosper
Nii siis tegin uuele Bladele mSR-le tuule alla.Ok lugesin seda kümmet punkti ja enamuses täiesti nõus .Aga krässamise kohapealt pole vist päris tõsi(ise küll pole veel krässanud).Kuid kui täis kiirusega sein ette jääks siis on jupid laiali on minu arvamus(täiesti isiklik) kui iseloomustada kiirust ja inertsi.Tegu pole kindlasti mänguasjaga ja mitte ka algajate kopteriga kuigi mõõtmed võiksid eeldada ja ka õhku tõstmisel (väga stabiilne nagu mCX)on veel sama tunne aga kui sõiduks läheb on asi tunduvalt keerulisem.Ise on kopter ju nii tilluke et raske jälgida .Aga FUN on lennutada ja kohe kohe oli mul siuke tunne et kui täiskiirus peal teen ka loopi aga ei julgenud veel
Pole ka suur hard lendaja aga selle raha eest saab ikka mõndagi äkilisemat muuvi sooritada ilma et remondi eelarvele mõtlema peaks.Ja kui krässaks oleks ka jupid saadaval.
Annan ka teada igast krässist kui peaks juhtuma.Mida vahetan ja palju maksab.Aga saalis on täiesti lennuvõimeline ning väljas pole veel proovinud.MCX-i on küll väljas väga raske lennutada kuna kerge ja kiirust pole ju,isegi kerge tuulepuhanguga on siuke punnitamine .Arvan et kui suvel väljas termikasse satub on läinud ka.Eks näis kuidas mSR käitub.
Esimene mulje on see et ei kahetse ja tahaks veel lennata.Ja lendangi.
Posted: Sun Nov 29, 2009 20:09
by prosper
Ja seadistuse koha pealt ,et ei tasu algul rootoripea linke puutuda sest nii kui nii on kiire lennuga,aga kui soov siis jah stabilisaatori (ing.flybar)kiige lingi alumiste otste kinnitus kallutusautomaadil(ing.swashplate) on kahe pikkusega ning siis tuleks need ümber tõsta.Algselt on lingid lühemate otste küljes.
Posted: Thu Dec 17, 2009 11:45
by JazZ
Veel enne jõule jõuavad kohale mõned Blade mSR'id, et kui kellegil on huvi mõni neist kingikotti sokutada, siis tuleks kiiresti teada anda...
Posted: Sun Aug 15, 2010 0:45
by kronja
üks kolleeg soovitas, et näe, selline lahe asi saadaval suhteliselt mõistliku raha eest.. eks ma siis tellisin ja eelmine nädal sain enda oma kah jazz'i käest kätte, ja järgmise sammuna peale lama v4 on muljed laes - väga lahe elukas
need asjad mis coaxial lama puhul häirivad (ennekõike labade vahetusprotseduurid, irw) saab nüüd unustada mõneks ajaks ja keskenduda kassi hirmutamisele ja kärbeste tagaajamisele
olen lennanud kodus ja õueski, suhteliselt tuulevaikse ilmaga, ja vaatamata sellele, et msr on kordades kergem lamast oli sellega õues tunduvalt kergem.
suutsin paar korda ka parajal kiirusel otse seina lennata - mõnevõrra üllatavalt jäi kärbes täitsa terveks - ahjaa, ainikesena praegu panin uue saba külge (laba), mõned lisajupid (ja lisaAKUD! sest kahest akust mis kaasa tulevad jääb tegelt tiba väheks "katkestusteta" lendamistsükli moodustamiseks) tellisin "just for case"..
ja kuigi järgmine arengusamm ootab juba (450 suuruses elukas) tundub mulle et msr jääb alati selliseks mõnusaks kontori-kodu putukaks, millega saab päris head fun'i ka koduseinte vahelt välja ronimata..
Posted: Fri Oct 08, 2010 11:56
by tarvo
Kas kellelgi on mõni hea nipp, kuidas nii mcx-i kui ka msr-i kuulliigendeid lihtsalt lahti võtta ja kinni panna. Teete seda ettevaatlikult näppudega?
Tahtsin ära võta mcx-i flybari ja ülemise laba vahel olevat linki, kuid üllatuseks väga tulla ei tahnud. Ilmselt ta tuleks, kui natuke julgemalt läheneda, kuid siiski tundub olema katkimineku oht. Võib-olla oleks kasu headest väikestest näpitsatest?
Posted: Fri Oct 08, 2010 12:19
by lauri
Konkreetse isendiga igasugu kogemused puuduvad, kuid üldiselt aitab väga hästi kuul-liigendi soojendamine. Pane kogu kupatus kuskile lambi-pirni lähedale, lase ~50 kraadini ja tuleb palju kergemalt lahti (läheb kokku ka kergemalt).
Kui näppu kõrvetama hakkab, on temperatuur paras ja ei juhtu kopteriga ka midagi, kuni näpuga kõik ok
Posted: Fri Oct 08, 2010 16:44
by JazZ
Need on plastikust ja niigi õrnad, nii et ma ei usu et soojendamine hästi mõjub.
Mina olen ühe ära murdnud lahti võttes, põhjuseks muidugi oma viga. Seda peab otse tõmbama, siis ei juhtu midagi. Kui hakkad väänama (nagu mina), siis murrad katki.
Posted: Wed Oct 27, 2010 1:19
by tarvo
Juhendis on kirjas, et kui kasutad mõnda "ägedamat" saatjat, siis kanal 5 juhib sisseehitatud kontrolleris implementeeritud dual-rate-i. Kui kanalis 5 väärtus on 100%, siis on ulatus 100%, muidu vähem. Kui aga kasutada näiteks RTF komplekti saatjat, millel pole 5ndat kanalit, siis mismoodi msr-i kontroller käitub? Kummas režiimis ta ikkagi on? Loogiline oleks, et selles "high" modes, kuna RTF saatjal on endale sisseehitatud dual-rate süsteem (parema kangi allavajutamine). Ma saan aru, et see RTF saatja dual-rate on ikka saatjas implementeeritud, mitte ta ei mängi selle 5nda kanaliga (see saatja pidi ju olema nelja kanaliga).
Oletan ma õigesti, et kui 5ndat kanalit pole, siis läheb msr-i kontroller (5 in 1 unit) "high" mode (sama, mis 5ndas kanalis oleks 100%) ja RTF saatja dual-rate on realiseeritud saatjas?
Oletame, et eelnev peab paika. Siis tekib küsimus, et milleks üldse seda 5nda kanaliga juhitavat dual-rate'i jama vaja on? Kui on saatjal juba nii palju kanaleid, kas siis ei ole neil saatjatel juba ka sisseehitatud dual-rate võimalust? Milleks on seda vaja kontrolleris realiseerida?
Posted: Wed Oct 27, 2010 11:18
by JazZ
Ma pean tunnistama, et ma ei saanud päris täpselt aru mida Sa küsid ja mis eesmärgil, aga üritan vastata...
Blade mCX ja mSR kopteritega kaasas olevatel saatjatel on tegelikult 5 kanalit.
Ja mis see küsimus siis nüüd on?
Posted: Wed Oct 27, 2010 11:31
by tarvo
Ok, kui RTF komplekti saatjatel on 5 kanalit, siis paistabki olema nii, et dual-rate'i nad ise ei implementeeri, vaid lülitavad kopteri pardaelektroonikat kahe režiimi vahel (kanali 5 vahendusel). Ehk siis RTF komplekti saatjal lülitab parema kangi sisse vajutamine 5ndat kanalit?
Huvitav, kas DSM2 süsteemile päriselt nelja kanaliga saatjaid polegi?
Posted: Wed Oct 27, 2010 13:21
by JazZ
tarvo wrote:Ok, kui RTF komplekti saatjatel on 5 kanalit, siis paistabki olema nii, et dual-rate'i nad ise ei implementeeri, vaid lülitavad kopteri pardaelektroonikat kahe režiimi vahel (kanali 5 vahendusel). Ehk siis RTF komplekti saatjal lülitab parema kangi sisse vajutamine 5ndat kanalit?
Just.
tarvo wrote:Huvitav, kas DSM2 süsteemile päriselt nelja kanaliga saatjaid polegi?
Ei ole näinud. Isegi need kõige lihtsamad RTF komplektis olevad saatjad on kõik 5 kanaliga (isegi Parkzone'i omad mis on kaasas 3 kanaliga lennukitega, pult on täpselt üks ja sama, kleeps on erinev peal).