Page 1 of 1
EM Eestis
Posted: Fri Aug 14, 2009 8:38
by Ropka
Meeldetuletusena siis, tuleval nädalavahetusel (22) on 1/12 EM etapp Jõhvis.
kogutud punktid lisanduvad ka Eesti arvestuse kontole.
Kellel on plaan minna? võistlema/vaatama
järgmisel päeval on 2. Open Eesti etapp.
Posted: Sun Aug 16, 2009 13:55
by Raits
Igatahes peab minema.
Posted: Sun Aug 16, 2009 17:47
by mart63
Pole lennukit..

Posted: Sun Aug 16, 2009 23:16
by Marek
Võid minu oma võtta!
Posted: Sun Aug 16, 2009 23:37
by imm
kui sul rohkem on võtaks ka ühe

huvitav, palju tulijaid oleks?
põhimõtteliselt on laupäeval 1-12 le ja pühapäeval open...
minu mäletamist mööda

Posted: Mon Aug 17, 2009 9:59
by Raits
Mart,mis lennukitega lahti on? Kunol peaks ka ju lennuk odavalt müüa olema.Loodaks seekord ilma lausvihmata ilma,eelmine etapp oli vihma tõttu natuke probleemikas.
Posted: Mon Aug 17, 2009 11:30
by mart63
Mig3 elektrikana oli pointless, Mig7 peale ei lubata 4cc. Uut ei hakka ehitama, raha mujalegi vaja; F3A praegu ikka priotiteet nr. 1.

Posted: Mon Aug 17, 2009 12:58
by Marek
Ma müüks enda oma maha. Lennanud vist 3 korda. Tutikas 2 cc mootor peal, eleronidel 2 servot. Et WWII klassis lennata peaks teda nimetama i 224 lennukiks, mitte MIG 3ks.
Posted: Mon Aug 17, 2009 14:31
by mart63
Too polegi Mig3, vaid Mig7 (ehk I224). Mig3 on mudelina alla meetrise tiivaulatusega.
Posted: Fri Aug 21, 2009 11:54
by Raits
Mis kell üritus hakkab?
Posted: Fri Aug 21, 2009 22:36
by imm
kell 11.00 algab regamine ja kell 12.00 esimene tuur
Posted: Sat Aug 22, 2009 0:03
by Raits
Tänan, Mina olen kindlalt kohal.Reivo lubas ka tulla.
Posted: Sun Aug 23, 2009 21:25
by Ropka
Siinkohal tuleb õnnitleda euro-kariksarja etapi karikasaajat Raitsi

mina jäin napilt esikolmikust välja.
Posted: Sun Aug 23, 2009 21:27
by Marek
Tublid mehed!!! Õnnitlused!!! Rääkige ikka pikemalt mis toimus, kes osalesid, palju, kust jne.
Posted: Mon Aug 24, 2009 15:12
by Raits
Tänan! Osalejatest ei saanud eriti head ülevaadet,kohal oli minu teada kümme pilooti.Kes kust pärit oldi ei oska öelda,enamus olid vene keelt kõnelevad inimesed.Võibolla ma ei eksi kui ütlen,et väliskülalisi ei olnudki.Võistlus oli ülipõnev, näpud lausa värisesid finaalis nuppude peal.Mina sain ka ühe kokkupõrkega hakkama ,teise lennu ajal.Hea oli sealjuures see, et lennata ei olnud enam kaua jäänud ning enne finaali olin veel liider.Finaal läks ka hästi,sain kaks lõikamist ja pikeima lennuaja.Kuid üks piloot sai hakkama kolme lindi lõikamisega,mis andiski talle esikoha.Hea on,kui on olemas vähemalt üks varulennuk,kõiksugu äpardusi võib juhtuda.Kukkus seal lennukeid alla mitmeid,neist üks lausa peaaegu peakohtuniku pihta,mõni meeter temast eemale.Imrel oli ka probleemid raadioga.Lennuk kukkus pikki stardi liini ,üle võistlejate peade ,stardijoonest üle .Nii ta lõpetaski kahjuks selle võistluse miinuspunktidega.
Posted: Mon Aug 24, 2009 23:02
by imm
jah aia taha ta läks jah.
põhjuseks oli tuttuus e-sky 6 kanaliga vastuvõtja, mille soetasin kullost...
Paar aastat tagasi juhtus ühel mu sõbral täpselt samasugune äpardus võistlustel, kui uus 4 kanaliga Futaba saatja otsad andis, peale Kullos remondis käimist oli kullo poolne kommentaar, et pindmontaazi kondekaga oli mingi kala olnud aga ega lennukit, mis polnud ka vana ju keegi kokku ei kleepinud...
tuleb ikka 2,4 peale üle minna
sorry ,et teemast vähe mööda.
Posted: Mon Aug 24, 2009 23:15
by mart63
No kui vastuvõtja otsad annab juba(mehaaniliselt), siis ple vahet, mis sagedusel ta töötab.
Posted: Mon Aug 24, 2009 23:24
by felch
Nojah, ega siin ei saa tootjale ka midagi öelda - allakukkumise korral aetakse kõik selle matsu süüks
Vahest on tõesti kasulik enne otsustavat lendu ise kogu plaat luubiga üle käia. Olen näinud igasugu huvitavaid jooteid...kuni tina täieliku puudumiseni (see oli ühes monitoris, mis töötas kenasti 2 aastat. Beestingus töötamise kogemus.).
Muide, lennumasinate alalt, kopteri ESC jättis lööke vahele ja siis jättis üldse järele... (hiinakas, E-sky muidugi). Põhjus: ESCi signaali juhe oli unustatud jootmata...ma tõesti ei tea, mis valemiga ta seni kinni püsis.
Jootekolb sooja ?
Posted: Tue Aug 25, 2009 15:14
by imm
peab lahti kiskuma ja üle vaatama. kullo kommentaar oli asja kohta järgmine; katseta vastuvõtjat mõne paadi või auto peal, küll ta ikka mingi välise segaja mõju oli. Imelikul kombel ei ole mul varem võistlustel ühtegi krashi tänu raadiohäiretele õnnestunud teha, nüüd siis...
tegelikult olen ise ka süüdi, oli ju vaja edasi punnitada, kuigi mingit imelikku jura viskas lennu ajal sisse, küll mitte pikalt

Posted: Tue Aug 25, 2009 19:51
by lauri
Võistlustele ei minda uue ja järgi proovimata tehnikaga.
(kahjuks) m.o.t.t.
Posted: Wed Aug 26, 2009 20:07
by imm
jälle olen paha
tegelikult kohapeal tegin kaugusetesti ja kõik oli ok.
Posted: Wed Aug 26, 2009 20:50
by felch
Äkki oli viga kvartsis või tema pesas? Kvarts on suhteliselt õrn asi. Samuti võib pesa halvasti kontakti anda.
Saaks kontrollida kerge koputamisega kvartsi pihta.
tulemused 3. etapilt
Posted: Thu Aug 27, 2009 14:10
by Raits
EU cup-i aasta kokkuvõte
Posted: Mon Dec 07, 2009 9:29
by Raits
Posted: Tue Aug 17, 2010 10:49
by Ropka
sel aastal jälle E-cup ja juba laupäeval
kes Tallinnast lähevad? kes kaasa tahab tulla?
Posted: Sat Aug 21, 2010 22:39
by Ropka
võistlus oli ülilahe nagu ikka need combatid on.
kuna siin erilist huvi see ala ei tekita, siis vast toimunut väga lahkama ei hakka.
seekord sain mina ka euroopa karika riiulisse, mitte küll esimese.
esikoht läks välismaale.
Posted: Sat Aug 21, 2010 23:24
by Marek
Palju õnne Ropka! Väga hea, et asja kajastasid aga pilte ja muud meediat ootaks ka, siis oleks ehk varsti rohkem rahvast seal meetritiivastega lendamas ka

Posted: Sun Aug 22, 2010 0:23
by lauri
Ma usun, et huvi on seda suurem, kuna rahvas võistlustele kohale ei jõua. Niiet huviga kuulaks ja loeks, mis toimus ja kuidas läks. Õnnitlused ka loomulikult!
Posted: Sun Aug 22, 2010 0:46
by mart63
Õnnitlused! Mis lennuk siis hea koha tõi, kas corsair?
Posted: Sun Aug 22, 2010 12:15
by Ropka
Corsair on jah siiani kõige parem lennuk mul, aga seekord ta kolmandat raundi omal tahtel ei maandunud, sai otse vastusõitva lennukiga täistabamuse tiiba. Esimeses lahingsõidus sai ka ründamisel kokkupuute, sellest aga jäi vaid paras vorp tiiba, lend jätkus, aga vastane tuli ilma sabata alla.
Neljanda raundi ajal (kokku 5+finaal) pöördus tuul sektori suhtes selja taha j allatuult startimine oli probleemne. See lahing aga lõppes nii, et ühtegi lennukit enam lõpuks õhus ei olnud

Järgmiseks lahinguks oli mul Mustang taas sõidukorras, tuul taas "õiget pidi", otsustasin ilma kapotita startida, mis natuke kätte maksis, nimelt lahingus lõigatud lint jooksis proppi ja nii oma meetri jagu keris seda ümber mootori-poos kinni ja sunnitud maandus.
Et siis ükski lahinglend pole igav, kogu aeg miskit toimub ja juhtub (tehnikasport+õnnemäng). Seda kirjeldada on väga raske, peab ise nägema ja "sees olema".
8 lennukit korraga pundis vingumas on vaatepilt omaette
järgmine kord võiks keegigi kaasagi tulla, no kasvõi pilte tegema...