Page 1 of 1

Easycopter Lama'ga väike jamps

Posted: Mon Aug 17, 2009 13:48
by 5245jah
sain just uue aku ostetud kui kopter ei hakka reageerima puldile (mitte midagi ei tee) Käivitan nii: lülitan puldi ennem sisse siis ühendan aku kopteriga. Kopteril indikaator vilgub punaselt ja ei tee midagi. Kas võib olla viga vastuvõtjas? Muidu sagedus 35mhz ning kvartsid näivad korras olevat.

Posted: Mon Aug 17, 2009 15:15
by titan
Kas saatja kangid on kõik neutraalis või nullis sisse lülitamisel, mõnedel saatjatel tuleb veelpeale sisse lülitamist throttlega korra maximumi peal käia, et max punkt paika panna.

Posted: Mon Aug 17, 2009 15:50
by 5245jah
[quote]Kas saatja kangid on kõik neutraalis või nullis sisse lülitamisel, mõnedel saatjatel tuleb veelpeale sisse lülitamist throttlega korra maximumi peal käia, et max punkt paika panna.[/quote]
Saatjal on kõik neutralis ja throttle null sisselülitamisel. kange maximumini liigutades pole küll aru saand, et midagi muutunud oleks, aga tänud siiski abi eest.

Posted: Mon Aug 17, 2009 16:13
by ak
Hei,

punane tuli põleb nii siis, kui "throttle" kang pole päris all, kui ka siis, kui kopteri aku pinge on madal (siis _vist_ peaks põlema roheline kah, aga ma pole kindel).

Soovitused manualist: jälgi, et nii throttle kui ka tema "trim" oleks kõige madalamas asendis kui kopteri sisse lülitad. Ühtlasi soovitaks mõõta, et kas uue aku pinge on ikka ok, äkki tal on üks purk läbi või midagi.

Vaata seda kah, et mis juhtub, kui sa saatjat sisse ei lülita, kas on midagi teistmoodi (aga ole ettevaatlik ja hoia kopterit nii, et ta ei suudaks minema lennata, ta võib hakata spontaanseid liigutusi tegema).

http://www.rc-heli-shop.ch/dwl/bedienun ... ama-v4.pdf

AndrusK

Posted: Mon Aug 17, 2009 17:02
by 5245jah
[url]http://reviews.ebay.co.uk/COLCO-MAPLIN- ... 0010277450[/url]tänud ak Taolises kohas ütleb nt. et kui tuli on punane ja vilgub, siis aku on tühi. ometigi tester näitas 8.32v (2-purgine lipo 1ah). Ilma saatjata jäi punane vilkuma ning vaikus. Endaarust vaatasin ka trimme ja kangide asetusi ning näib küll kõik korras olevat.

Posted: Mon Aug 17, 2009 19:28
by felch
Äkki on throttle kang reverseeritud ja kuigi alumises asendis, annab tegelikult max. gaasi? Minu meelest olid LAMA puldil reeversi nupud.

Posted: Mon Aug 17, 2009 20:39
by 5245jah
Tänud nõuande eest, felch revers-nupud on täitsa olemas Kõik on nii normal'i peal kui ka reverse' variandis proovitud, ei hakka kahjuks ikka tööle. (PS. märkasin, et pärast mõnda testimist jääb kopteri akul üks purk tunduvalt tühjemaks, kui teine. Balancer charger õnneks ajab asja ära. :D Kas on see muidu normaalne?)

Posted: Mon Aug 17, 2009 21:27
by felch
Väike erinevus võib olla aga mitte palju. Kas mõõdad pinget kui kopter sisse lülitatud või lahtiselt? Õige oleks ikka koormatuna mõõta. Võib-olla on aku tõesti läbi omadega...

Posted: Mon Aug 17, 2009 22:29
by 5245jah
[quote]Väike erinevus võib olla aga mitte palju. Kas mõõdad pinget kui kopter sisse lülitatud või lahtiselt? Õige oleks ikka koormatuna mõõta. Võib-olla on aku tõesti läbi omadega...[/quote]
mõõtsin pinge koormamata, aga kuidas saab testida, kui kopter sees on (kust ma vool saan testeri jaoks kui otsad isoleeritud)?

Posted: Tue Aug 18, 2009 9:38
by Võsalendur
Balanceri jaoks mõeldud otstest. Seal peaks klemmid veidi külje pealt paistma küll

Posted: Tue Aug 18, 2009 10:22
by felch
1,5A/H akuga saan oma kopteriga harjutada kuskil 10..15 minutit. Mõõtsin eile peale lendu huvi pärast aku pinget (kopter oli välja lülitatud). Sain 11,2V! Samas aku oli ikkagi tühi küll, ESC hakkas kiirust piirama ja laadija laadis mitu tundi nagu ikka.
koormuseta mõõtmine ei anna suurt midagi.
Ära unusta katsetamise ajal kopterit kinni hoida ja nii et tiivik saaks vabalt pöörelda kui ta seda juhuslikult tegema tahab hakata. Oma ühe ESCi põletasin maha just laua peal katsetades kui kogemata gaas põhja läks.