Page 1 of 1
ELEKTRIKAS PITT SPECIAL
Posted: Fri Sep 15, 2006 13:46
by Ervin2
Leidsin sellise isendi,vahtplast ja täiskomplekt,ning taas tekkis soov sakslastele pisut raha saata,kas on perspektiivne ja seda pappi väärt?
Mõtlen,et treeneriks äkki sobiks.
Ja kui laiali pudeneb lõpuks,siis oleks peotäis servosid ja mootor koos regulaatoriga ju ka mingit raha veel väärt,ning neid ehk oleks võimalus edasi kasutada teiste mudelite juures.
Link:
http://www.modellhobby-shop.de/modellho ... 11&ktg=199
Samas tellisin Lauri käest ka sellise asja juba ära,aga see kahetiivaline on kole armas :
http://shop.pistik.com/product_info.php ... 1c218d6c96
Vaadates kaugemale tulevikku tekkis mõte osta ka selline kallim masin ja ehitada see elektrikakas ümber:
http://www.modellhobby-shop.de/modellho ... 42&ktg=200
Se viimane jääks ilmselt pikaks ajaks oma järge ootama,aga ehitamishimu on suur,kas sellist riista üleüldse elektriga õhku saab?
Posted: Fri Sep 15, 2006 14:01
by [J]
Nende kahetiivalistega peab piloteerimisoskus väga hea olema, sest juhtimata nad kaua üleval ei seisa. Võiks talvel simulaatorit harjutada ja alles kevadel osta.
MICRO SHOW FLYER on ka mul ja enne kui see kindlalt õhus püsib, ei tasuks kiiret kahetiivalist osta. Ka MICRO SHOW FLYER pole iselendav ja enne kui kaldtüüridega elektrimootoriga plaaner probleemita pooletunniseid lende ei tee, tasuks oodata.
See siis võimalikest üks kava.
Posted: Fri Sep 15, 2006 14:28
by Ervin2
Eks plaan olegi esialgu natuke plaanerdad ja simulaatorit ka juurde näppida,aga ehitamine võtab ka aega.
Micro showfluer on ju kopmlektis ainult puit,kogu ülejäänu tuleb juurde osta ja külge panna,niiet ma ei kiirusta.
Posted: Fri Sep 15, 2006 14:35
by Kuno
Pitts Special on väga efektse väljanägemisega lennuk.Mul on üks täiesti olemas ja ilmselt on seltskond ka seda üritustel lendamas näinud.Võtan ta laupäeval ka Viljandisse kaasa.Minu lennuk on mõõtmetega 1000x1000 mm ja seda asja veab edasi 46ne OS max.Peab ütlema,et see mootor on sellele elukale paras.Kui on nõrgem,siis ei saa seda asja normaalselt lendama (lauppind on suur,kui gaas maha võtta,jääb väga äkki seisma).Niiet kui teha elektrimootoriga variant,siis peaks selle mõõtudega lennukil olema ees vähemalt 1200w mootor.Lennata on ta nagu ikka,vigurlennu tegemiseks mõeldud lennukiga,on kiire ja tundlik,algajale muidugi ei sobi.
Posted: Tue Feb 20, 2007 16:39
by Ervin2
Nüd siis on ka korralikumai versioone tulnud Pitt's elektrikatest.
KYOSHO
Balsakonstruktsioon ca 200.-euri.
Tiib 1200mm
Technische Daten
Spannweite: 1.172 mm; Länge: 1.065 mm; Flächeninhalt: 43 dm²; Gewicht ca.: 2.600 g; Motor EP: AL35-900XL mit 4 Zellen LiPo
Graupner
Depronist 1400mm tiib 169.-euri
Se viimane on miskipärast elektriplaanerite osas kataloogis.
Specification
Wingspan approx. 1400 mm
Overall length approx. 1510 mm
Wing area 71.1 dm²
Wing loading approx. 21.6 g / dm²
All-up weight according to fittings 1540 g
Suht suur ja kerge tundub.
Kyosho
Posted: Wed Feb 21, 2007 9:16
by lauri
Graupneril ka uus Ultimate väljas (2007 uudis ja isegi laos juba olemas, tellitav seega):
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=9577
Soovitatud lisad (mootor, servod, aparatuur jms) näeb siit!
Wingspan approx. 1400 mm
Overall length approx. 1370 mm
Wing area approx. 66 dm²
Tailplane area approx. 12 dm²
Total surface area approx. 78 dm²
All-up weight according to fittings approx. 4100 g
Posted: Mon Jun 04, 2007 11:12
by Ervin2
Niisiis ära võtsin sellise,Kyosho elektriversioon ja hakan teist taspisi komplekteerima,loomulikult sellisele masinale paneks peale jubinad,mis vastavad masina kvaliteedile.
Nüüd siis ootaks teadjate soovitusi korralike servode ja eelkõige mootori osas.
Mootori võimsus on tehase poolt soovitatud 600-1000w,ilmselt brushless outrunner,toide 14-18V.
Ise plaanisin Cyclon 60 või Cyclon 60 Plug&Fly,mida aga pole kusagilt osta.
Posted: Mon Jun 04, 2007 12:56
by Kuno
Mootor ilmselt oleks mõistlik 1200W,siis peaks jaguma,vähemaga kardan,et see asi ei lenda hästi.Õhku ehk tõuseb aga jääb ebastabiilseks ja tuule suhtes tundlikuks (nagu varem mainisin on mul väiksema versiooni,1000x1000mm,otsas OS Max FX,millel võimsust 1,6 hj,so,ca 1200w).Ja enne proovimist harjuta simu peal kõvasti!
Posted: Mon Jun 04, 2007 13:27
by Ervin2
Pole vist olnud viimasel ajal päevagi kui pole tunnikest simu teinud,enne proovin veel Micro showflueri korralikult õhku saada ja sellega ka õhku jääda ja muidugi maandumine(mis toimub Pittsi puhul tõepoolest peaaegu täiskiirusel).
Eks siis peaks vaatama min 1000w mootorit,nii et Cyclon 60-65 peaks sobima igati.
Posted: Tue Jun 05, 2007 9:57
by vana
Elektrika mootorivaliku strateegia peaks olema järgmine.
1. Millist tõmmet ja kiirust konkreetne mudel nõuab.
2. Vaadata Motocalculaatorist sellele vastav võimsus (tegelikult vajalik pinge ja voolutugevus, eraldi)
3. Vaadada üle oma võimalused aku osas, millist pinget (mitu purki) valida, järgmisena palju voolu peab see välja andma ja lõpuks üldine mahtuvus.
4. Selle järgi valid sobivaima mootori (sobiv U/p ja võimsus) ja varuga ESC.
5. Proppi suurus oli selge juba eelnevate kalkulatsioonide käigus .
St. Tuleb korraga vaadelda kogu kompleksi: aku, ESC, mootor, propp.
Posted: Tue Jun 05, 2007 16:45
by Ervin2
MT - W50F1
4-5 LIPO
Dimensions 50*55.5mm
IO (A) 2 A (10V)
KV RPM/V 610RPM/V
Max. Loading Current 55 A/ 60S
Max.Efficiency > 86%
Resistance 43 mohm
Shaft Dia. 6 mm
Weight 307g
Recommended model weight 2000-3600g
Recommended Battery/Prop 5s LiPo 12"×8"
Sellist pakub tootja minu mudelile,tundub natuke lahja olevat,kuigi hind on meeldiv 129 .- euri koos 60A regulaatoriga.
Nüüd ka kõige sobivam mootor:
http://www.modellhobby-shop.de/e-vendo/ ... 6e65c72853
This outrunner motor is recommanded for e-motorplanes up to 4500 g amd e-gliders up to 6000 g weight.
300g , 8-24V , 580 Umin/V, 1300 watt , current 60-75A , prop: 15x8 (4 LiPo) or 14x8 ( 5 LiPo), shaft 6,0mm, diameter of motor 50mm
If you use the motor in an motorplane you can order smallparts ( motormount , propeller adapter) seperately under 031-1159/1
Posted: Wed Jul 25, 2007 16:19
by Ervin2