Page 1 of 1

CriCri

Posted: Sun Nov 29, 2009 18:40
by Einar Ridalist
http://www.youtube.com/watch?v=4TtnPJB3 ... re=related
http://en.wikipedia.org/wiki/Colomban_Cri-cri
valmistatud teisi vist tükki sada.
Specifications (MC 15)

Data from Cri-Cri MC 15 Information Pack - Michel Colomban

General characteristics

* Crew: one, pilot
* Length: 3.9 m (12.8 ft)
* Wingspan: 4.9 m (16 ft)
* Height: ()
* Wing area: 3.1 m2 ()
* Airfoil: Wortmann 21.7
* Empty weight: 78 kg (171 lb)
* Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
* Powerplant: 2× JPX PUL 212 and others, ()15 hp each

Performance

* Maximum speed: 120 kt (220 km/h)
* Cruise speed: 100 kt
* Range: 250 nm ()
* Service ceiling: 12,000 ft (3,700 m) ()
* Rate of climb: 1,300 ft/min (384 m/min) ()
* Wing loading: 55 kg/m2 ()

Posted: Sun Nov 29, 2009 20:27
by Kpe
Sellise aparaadi piloodile on vist nõutav ka litsents. Huvitav, kas Eesti Lennuamet väljastaks.... Julge vend igatahes!

Posted: Mon Nov 30, 2009 0:29
by ak
kahtlane värk. Idee poolest peaks ta kvalifitseeruma 1-kohaliste tüürpindadega ultralight'i alla, aga samas on tal 2 mootorit. Huvitav tõesti, kas sellise registrisse saaks.

Posted: Mon Nov 30, 2009 14:05
by Marek
Sellise võib ju ise valmis ehitada. Tellid mootorid Lindingerist ja vineeri saab ka kodumaalt:D Aga see armas lennuk on juba igivana teema, huvitav, et alles nüüd siin tähelepanu sai :)

Posted: Mon Nov 30, 2009 18:34
by Kuno
Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
* Powerplant: 2× JPX PUL 212 and others, ()15 hp each
huvitav,vana viskab lennukiga surmasõlmi jne vaatamata neile tehnilistele andmetele(või on selle eksemplari mootorid midagi muud).See võimsuse ja kaalu vahekord viitab rohkem sellisele rahulikule lendamisele.Samas sellise riistapuu juhtimine vist on paras ettevõtmine - stabiilsusest vist siin küll eriti rääkida ei saa.Algajale piloodile vist esimeseks lennukiks soovitada ei saa :lol:

Posted: Tue Dec 01, 2009 1:22
by tulnuk
Olen kuskilt lugenud, et oma kipakuse tõttu on see lennuk enamuses Euroopas üldse keelatud. Videos nähtud mootorid on kindlasti võimsamaid, kui originaalil, resotorudega ja puha.
Esimesed CriCri'd startisid mootori jõuetuse tõttu sõiduauto katuselt, ise maapealt startides oleks arvatavasti rada liiga vara otsa saanud.

Posted: Fri Dec 25, 2009 12:44
by cbjuss
Aga kui riputaks servod külge ja kasutaks mudellennukina ,kas siis on registrisse saamine vajalik?

Posted: Fri Dec 25, 2009 12:51
by [J]
servod külge ja kasutaks mudellennukina
Minu arust ei saa, sest see riistapuu ei vasta kindlasti mudellennuki definitsioonile.
FAI klassifikatsiooni järgi oleks siis kaugjuhitav UAV.

Viide täiendatud mudellennu 2010 FAI reeglitele hetkel esilehel www.mudellend.ee

Posted: Sun Apr 10, 2011 22:27
by MihkelP
cbjuss wrote:Aga kui riputaks servod külge ja kasutaks mudellennukina ...
Näe, üks mees on ära teinud. Mudeli turbiinidega :wink:

Posted: Mon Apr 11, 2011 9:55
by mcmatrix
Empty weight: 78 kg (172 lb)
Max takeoff weight: 170 kg (375 lb)
See lennuk sobib sellises ideaalkaalus olevatale pilootidele :)