Page 1 of 1
Piper J-3 CUB 50-EP
Posted: Sat Jan 16, 2010 1:42
by inimene.
Tere rahvas!
Sai siis ostetud selline lennuk ja hakkan vaikselt sellega tegelema.
Kyosho, 1/8, 1800mm tiivaulatus, kaal 2600-2800g, KIT. Praegu on mul palju küsimusi elektroonika kohta.
Servod oskan ise valida, ESC sõltuvalt mootorist aga kuskile +70A, aku peaks ka olema 5 purgine ja umbes 4000-5300mah (manualis kirjas). Aga mootorit eriti ei oska valida, nii palju on manualis kirjas, et 600-800W. Endale jäi hobbykingis silma
see.
Pilte võin panna hiljem ülesse.
Posted: Sat Jan 16, 2010 11:47
by Ervin2
Posted: Sat Jan 16, 2010 12:39
by inimene.
See mootor peaks küll sobima, aga mis ESCi ma paneks, motor specides 60A esc aga järsku tasub panna suurem? Mis aku discharge rate peaks olema või on sellel mingit vahet?
Endale on jäänud 3 akut silma, oskab keegi õelda milline:
http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh ... oduct=6499
http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh ... oduct=9365
http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh ... oduct=6502
Prop oleks see:
http://hobbyking.com/hobbycity/store/uh ... oduct=9136
Posted: Sat Jan 16, 2010 18:54
by Raits
Posted: Sat Jan 16, 2010 18:57
by inimene.
Aitäh soovituse eest aga kas keegi oskaks õelda discharge rate tähtsust?
Posted: Sat Jan 16, 2010 19:46
by inimene.
Posted: Sun Jan 17, 2010 5:04
by Ervin2
Selline mudel lendab tegelikult ja reaalselt hästi 35-48 (800 Pööret voldile) suuruses mootoriga,suurem on juba enesetunde küsimus.
Posted: Sun Jan 17, 2010 11:06
by Raits
Suurem võimsus kulub alati ära,võibolla tuleb tulevikus tahtmine plaanereid üles tõmmata või suuremat sorti kaamerat peale panna. Ka startida on võimsama lennukiga mõnusam.
Posted: Fri Feb 19, 2010 20:41
by inimene.
Posted: Sat Feb 20, 2010 1:21
by Oehh
Foto järgi tundub pigem vasakul olema.
Tavaliselt on mootori piki-telg 1,5...4 nurgakraadi paremale ja tihti ka alla, et vähendada lennuki kallutamist mootori pöörlemisele vastupidises suunas (seda eriti järsul pöörete tõstmisel).
Raami kinnitus kerel siis vasakul nii, et telje paremale suunamisel jääks spinner tsetrisse.
Aga võin ka eksida
Posted: Sun May 02, 2010 19:52
by inimene.
Kuidas oleks võimalik propi auku võimalikult täpselt suurendada? Niimoodi, et prop oleks ikka enam-vähem tasakaalus.
Lennuk on täielikult valmis ja ootab õiget ilma. Plaan on minna kollasele mingi nädalavahetus, kas oleks mõni instruktor nõus kaasa tulema? Esimene balsa lennuk mul, ei tahaks kohe mättase lennata mingi pisikese tehnika vea tõttu.
Posted: Mon May 03, 2010 0:41
by Oehh
Selleks on spetsiaalsed tsentreerimisotsaga puurid.
Olen mingeid näinud ka kuskil mudelipoe lehekülgedel pakutavat.
Aga puuri tunde järgi ära ja siis tasakaalustad ise üle.
Ja oled Sa kindel, et poest ostes on prop alati tasakaalus?
Posted: Mon May 03, 2010 7:26
by mart63
Iga poest ostetud propeller tuleb nii või naa tasakaalustada, tee seda siis seekord peale uue augu puurimist ja pole probleemi!

Posted: Mon May 03, 2010 7:58
by cuprum
inimene. wrote:Kuidas oleks võimalik propi auku võimalikult täpselt suurendada?
Selleks olemas pisike "käsipuur" - ehk siis "reamer" asjal võõrkeeli nimeks.
Kui Kollasel kokku juhtume, siis võin oma asjandust kasutada anda - hmm, loodan, et mõõdud sobivad

Posted: Mon May 03, 2010 19:37
by lauri
Kunagi sai leitud, et
reameri eestikeelne nimetus on - hõõrits

Posted: Sat May 08, 2010 18:51
by cbjuss
Vabandan ette juba oma matslust . aga pole veel tarvis läinud kordagi elektrika propi tasakaalustamist-tavalise puuripadrunis oleva puuriga sai ava käsitsi üle lastud ja polnud tal minu arusaama järgi mingit tasakaalustamist vaja.
Posted: Sat May 08, 2010 20:04
by mart63
Ju siis madalad pöörded, proovi sama 38000rpm ja 4.1" propiga.

Posted: Sat May 08, 2010 20:38
by cbjuss
Propid olid ca 12/6 ja tuure kuskil kuni 8000