Page 1 of 1

Mootor ,mis määrab bensukate tuleviku.

Posted: Mon Jan 18, 2010 21:52
by Raits

Posted: Mon Jan 18, 2010 22:39
by inimene.
Sellel vennal oli küll kama kaks nendest koertest.

Posted: Mon Jan 18, 2010 23:05
by mart63
Mootor paistab iseenesest suhteliselt kobakas, ja võimsust ka eriti ei arenda, eriti oma kaalu kohta.

Posted: Tue Jan 19, 2010 0:25
by tulnuk
Sattusin kunagi kuskil netis otsese õpetuse otsa sellise pisikese honda tarvis, kus näidati kust mida maha tuleb saagida ja mis jupid üleliigsed on, et asi kõlbaks mudeli peale panna. Lõpptulemus oli üpris viisakas.

Posted: Tue Jan 19, 2010 9:56
by Raits
Ma arvan,et võimsust tal koopialennukite jaoks jagub.Hind ja sound panevad asja paika.Nelja taktilise hääl on iseenesest juba muljet avaldav.Võibolla sportmudelite jaoks on see mootor raskevõitu oma võimsuse kohta,aga mulle igatahes hakkas asi meeldima.

Posted: Tue Jan 19, 2010 15:14
by Kristjan
http://rotomotor.cz/rotomotor/rotomotor ... 35-fs.html

Võimas ja öko... lennuki peal katsetatud, käib ilusti puhtalt ja reageerib momentaalselt.

OS'il ja Saitol on ka 4 taktilised väljas aga see tsehhide oma on foorumites oleva info põhjal parim.

Video (mitte minu lennuk).
http://www.youtube.com/watch?v=3hla246UalM

http://www.youtube.com/watch?v=iBL3hRRdjkE

K.

Posted: Thu Jan 21, 2010 15:54
by Kuno
Võimas ja öko...
....et siis kui võimas ja palju maksab mootor,ma ei leidnud andmeid :?: Ainuke koht kus midagi oli,Lindigeris 80ccm Roto - see oli 2 korda kallim,kui tavaline 2 taktiline boxer ja staatiline tõmme võrdne 50 ccm ühesilindrilise 2 taktilisega :roll: kus on point,miks tahta :?:

Posted: Fri Jan 22, 2010 12:31
by Raits
Point,asi on mu meelest eriti just mootori häältes.Kahetaktiline põriseb,nelitakti käib mõnusa madala häälega.Esialgu tundub ,et võimsust on vähe kuid ei saa ära unustada neljataktilise suuremat pöördemomenti,mis annab palju parema kontrolli pöörete üle,kaalu poolest ei ole ka 4t palju raskem.Motomaailm läheb kõik tasapisi üle 4taktilistele.Motokrossis eelistatakse juba ammu 4t mootorrattaid,kuigi need on veidi raskemad.Võimsuse saavutamine on tehaste kättevõtmise asi.Näiteks on 250 ccm 4t krossiratta võimsus 40ps.Järelikult ei tohiks olla probleem saada 50ccm 4t -lt saada 8ps.