Page 1 of 1
Abi mootorite tuvastamisel.
Posted: Mon Jan 25, 2010 0:49
by Johnny
Oleks tarvis abi seoses kahe mootoriga. Keegi oskab äkki täpsemalt öelda mis maa toodanguga on tegu ja kui töökindlad on antud mootorid. Samuti huvitab kas on võimalik neile varuosi saada.
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... d=11683664
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... d=11683219
Posted: Mon Jan 25, 2010 2:02
by Ervin2
esimene tundub käsitöö oleva,või mingi 50-60 a. eelmisest sajandist,teine NL päritolu MK 16/17/18(vist!).
Ilmset väärtust ei ole,kollektsionääri värk,esimene on ikka väga äge,eriti veel kui ajalugu oleks tuvastatav.
Posted: Mon Jan 25, 2010 8:46
by felch
Posted: Mon Jan 25, 2010 9:15
by Ropka
see teine kollase peaga on MK-16, karbuss ja kontramutter puudu
esimene link peaks olema hoopis "bensiinimootor", see süsteem seal silindri ees peaks miski magneeto moodustama, kui ma millestki valesti aru pole saand.
varuosi neile ei leia, pingitöö kõik

Posted: Mon Jan 25, 2010 11:29
by Johnny
Tänud. Tahtsin lihtsalt huvi pärast teada millega tegu enne kui maha müün. Sellel tundmatul mootoril on peale löödud number 411 ja pakuks, et kubatuur on ligi 3 korda suurem kui sellel vene omal. Küljes on tal tõesti kontaktid ja süüteküünal, millel kirjas Made in USA.
Posted: Mon Jan 25, 2010 11:38
by Ropka
kui keegi neid ei taha, võid mulle saata

Posted: Mon Jan 25, 2010 18:36
by Einar Ridalist
Juba küünla ja mootori suuruse suhe avaldab muljet, tasub ostmist.
Posted: Mon Jan 25, 2010 20:24
by Johnny
Selle suurema vastu on nii mõnedki juba huvi avaldanud, sest keegi ei tea isegi täpselt misasi see on.
Vaba teema.
Posted: Wed Sep 22, 2010 9:22
by Veteran
Venelased tootsid taolist bensiinimootorit (küttesegu siis sama, mis mootorrattal ) peale 2-st maailmasõda AMM-4 nime all. Süütesüsteem - patareisüüde , st süütepool, kondensaator ja taskulambipatarei. Mudelistid tegid neid ka mingi hõõgküünla peale ringi, hr. Mardna peaks sellest täpsemalt teadma pajatada.
Nagu vene värgiga ikka, oli see mootor kopeeritud ameeriklaste ennesõjaaegse Brown- Juniori pealt.
Ei julge nüüd öelda, kas müügis olev mootor oligi B- J, kuid tõenäosus on .
Kui juba jutt vanadest mudelimootoritest, siis püüan lisada paar pilti pärastsõjaaegsetest . Need on 2,5 ccm CAML-50 ja 4,5ccm K-16..
Ülemine on 50-ndate toodang - MK-12 2,5 ccm esimene versioon.
