Page 1 of 1

Hyperion - Hot Pepper

Posted: Sun Feb 21, 2010 17:18
by Ervin2
Ma nüüd ei tea kui palju see algaja mudel võiks olla,aga konstruktsiooni,materjali ja ka vastupidavuse osas võiks seda nii kvalifitseerida ehk küll.
Suht lihtsate vahenditega ja odavate jublakate peal ,vähese töö ja vaevaga.

Mootor : Turnique 28-30B - 1050
ESC : Dymond 25A
Aku : Rhino 1350mAh 3S1P 30C Lipoly Pack
Servod : 2 x HXT900 9g / 1.6kg / .12sec Micro S
1 x Robbe FS 70 MG
Aparatuur : Spektrum

Image

Veel Pilte : http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album141

Vastan ka küsimustele,kui on huvi sellise mudeli vastu.

Posted: Sun Feb 21, 2010 17:43
by Wreckie
Palju hind kokku tuli, ilma saatja ja vastuvõtjata?

Posted: Sun Feb 21, 2010 19:34
by Ervin2
Paarituhande krooni ringis koos akudega,noh Futaba servo ja Dymondi ESC löövad hinna kõrgemaks,kui oleks kõik hiinast siis oleks ehk mõnisada krooni võitu.

Posted: Mon Feb 22, 2010 3:31
by pipercub
Välja näeb nagu MS Composit Blade Dancer.
Mul on selline mitu korda ribadeks lastud ja uuesti kokku lapitud.
2 või 3 mootorit ja 4-5 servot üle elanud 2 aasta jooksul.
Kiire propelleri ja raske akuga saab F3A kava harjutada, aeglase propi ja kergema akuga rippuda ja muud sarnast teha.
Universaalne harjutamise lennuk, võib pidevalt autos hoida ja sobival momendil lennutada.
Veel saab temaga suvaliselt külavahteelt tõusmist ja maandumist harjutada, suure lennuki jaoks kulub marjaks selline oskus.
Ja mikrokaameraga filmimiseks/pildistamiseks sobib ka.

Blade Danceril on originaalis nöörid kahelt poolt tiiba ja keresse liimitud tugevdamiseks. Kui sel on samamoodi, siis soovitaks kohe süsinikvarrastega asendada.
Akule olen teinud 2 kinnituskohta takja ja paelaga nagu kopteritel - kiire lennu jaoks nina peale ja trikitamiseks kõhu alla.
Telikule panin ülikerged kummiga rattad ja taha tegin vedrutraadist sabahagi.
Liimida soovitaks UHU Poriga või kui on, siis musta CA-ga, tavaline CA teeb ühendused hapraks. Üldse on materjal habras, eriti tõmbele koos paindega, tiiva-kere ühendus ja mootori kinnitus tasuks kohe tugevdada.
Kere kleepisin piki selga ja kõhtu klaasteibiga üle. Veel sai külgtüüri alumisse serva pulk kleebitud, see koht saab betoonilt lennutades vatti.

Posted: Mon Feb 22, 2010 10:35
by [J]
Mul samuti selline:
Image
See Hackeri SuperZoom on vist selle lennuki algne variant.
http://s3.amazonaws.com/hobbylobbyvideo ... erZoom.wmv
Servod on mul HS-65 ja tugevdatud süsiplast pulkade ja torudega, propp klappiv. On lennanud ka suhteliselt tugeva tuulega. Raskuskese tiiva esimesel kolmandikul.
Pipercubi soovitusi tasub kindlasti arvestada.

Posted: Mon Feb 22, 2010 11:25
by Ervin2
Mul On samuti tiib tugevdatud lausa süsiniklatiga 1x5mm,tiiva esiserv on üle kleebitud 50mm klaasteibiga,samuti kõik tüüride liigendid,liimimiseks kasutasin Cascopur D4 1961,selline pruun liim kuivamisel muutub vahusarnaseks,imbub väga hästi selle materjali pooridesse,liidesed tulevad tugevad ja kannatavad painutamist ja venitamist. Servojuhtmed liimisin tavlise Momendiga. Paigaldasin ka rattad koos gondlitega,rohkem takistust ,aeglasem lend.
Raskuskese nagu tehases soovitatud 120-130mm tiiva esiservast.
Proovisin ka mootorit tubastes tingimustes,ripub ca poole gaasi peal,ca minutise tööajaga mootor ja ESC soojenesid pisut.


Image

Ja siin veel pilte erinevatest ehitusjärkudest : http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album141
Huvi korral saab neid mudeleid Lätist suht normaalse hinnaga kätte.