Page 1 of 2
Panen täiega puusse.
Posted: Fri Apr 02, 2010 22:16
by airforce
Sai lennatud ASW-15 lennukiga ning kaamera oli Sony MHS-PM1. Üritasin siis last ja naist pikeerides filmida aga no ütleme et kuna ise rannas kaugemal olin siis kaugustaju kadus ära ja nii ma puusse paningi.
Uskumatu aga lennuk ja kaamera täiesti terved.
http://www.vimeo.com/10637511
Tervitustega
Martin
Posted: Sat Apr 03, 2010 19:31
by Wreckie
Vedas, et puusse kinni jäi

Posted: Sun Apr 04, 2010 8:38
by mart
Selles ju see puusse panemise möte ongi.
Posted: Sun Apr 04, 2010 12:40
by inimene.
Mul juhtus sama asi aga lennuk jäi kinni puusse. Juba nädal aega kõrges ladvas istunud ega ei taha alla tulla ise. Lennuk on muidu EPP foamist ca 600g , 1,4m tiivaulatus. Ei tea mil nipil ssee sealt alla tuua.
Posted: Sun Apr 04, 2010 13:36
by juksrace
No aga võta ja tee üks suurem päästeoperatsioon, võibolla leiad kellegi kopteriga kes trossi kopterile külge paneks ja seda lennukit sealt togima läheks

Posted: Sun Apr 04, 2010 14:16
by tarts
jh ja siis jäävad mõlemad kinni

Posted: Sun Apr 04, 2010 14:34
by rallikas
Pikad pvc torud toimivad väga hästi lennuki alla lükkamiseks puu otsast.

Posted: Sun Apr 04, 2010 15:06
by ussimuna
Saag on ka üsna abiks asi

Posted: Sun Apr 04, 2010 15:55
by airforce
Kui kõrgel sul see lennuk on. Minul oli abiks koormarihm millel otsas päris hea konks. viskasin selle ümber oksa ja sikutasin allapoole. Ilus oleks muidugi kui ümber lennuki ei viskaks

aga köiest peaks abi olema ikka.
Posted: Sun Apr 04, 2010 17:31
by Võsalendur
Palka paari jäätise eest "pärdik" ja varsti on mudel käes:)
Posted: Sun Apr 04, 2010 17:43
by Marek
See peaks siililegi selge olema, et allapoole puuladva piiri kunagi ei lenda - va maanduma tulles kui lennuk on piisavalt lähedal. Silmad ei taju ju nii kaugelt vahemaid. Aga eks isegi selline asi läbi tehtud. Minule jäi ette ükskord Hipodroomil valgustuspost ja teine kord Cuprumi Curtis

.
Posted: Sun Apr 04, 2010 18:10
by aretaja
kui nädal aega puuotsas siis võib suure tõenäosusega elektroonika ka kutu olla. Aga jah, Husqvarna on kõige kindlam lahendus

Posted: Sun Apr 04, 2010 20:15
by Kiku
Kui Husqvarnaga käsi ei kuku kännust kaugele siis lennukidki peaks lähedale sadama
Posted: Sun Apr 04, 2010 22:01
by mart
Kadaga, vibu vöi katapuldiga vöimalik lasta raskus koos peenema nööriga sobilikku kohta. Kui peenemal nööril tugevusest puudu jääb, siis saab selle abil tugevama köie sobilikku kohta tömmata.
Sellist tehnikat kasutades on mitmeid mudeleid edukalt ka körgete puude latvadest alla saadud.
Posted: Sun Apr 04, 2010 22:30
by Kpe
Me oleme isegi langevarjuri puu otsast alla toonud

. Lausa kaks korda!
Posted: Sun Apr 04, 2010 23:58
by aretaja
Kpe wrote:Me oleme isegi langevarjuri puu otsast alla toonud

. Lausa kaks korda!
husqvarnaga?

Posted: Mon Apr 05, 2010 7:44
by felch
aretaja wrote:Kpe wrote:Me oleme isegi langevarjuri puu otsast alla toonud

. Lausa kaks korda!
husqvarnaga?

Äkki oli saag vajalik langevarjuri veenmiseks....

Posted: Mon Apr 05, 2010 9:24
by titan
Kpe ei käi saega ringi, kui tema päästmas käib siis juba päris Agustaga

Posted: Mon Apr 05, 2010 15:34
by prederik
Müüakse neid odavaid hiina teleskoop-õngeritvu, äkki saab sellisega alla õngitseda? Ühekordne väljaminek - 5 või 6 meetrine ritv ~ 150 kr

Posted: Mon Apr 05, 2010 20:11
by linnuke
Kui Su lennuk on juba 3 päeva puu otsas,jääb mulje ,et see on ainult jututeemaks.Lennuki tehnika saatus nagu ei huvitagi,vä.

Posted: Mon Apr 05, 2010 20:33
by Ropka
millest teil jutt käib siin?
mis saed, mis helikopterid?
kuidas ta siis selle video lennuki seest kätte sai, ma nagu eeldan, et lennuk saadi kohe kätte
aga üldiselt jah lennukeid lennutatakse seal kus puid ei ole...
Posted: Mon Apr 05, 2010 21:44
by Võsalendur
See, kelle mudel on puu otsas, ei ole üldse mitte teema algataja

Posted: Mon Apr 05, 2010 22:38
by felch
Ropka wrote:...
aga üldiselt jah lennukeid lennutatakse seal kus puid ei ole...
No kuda kunagi...siin viimati üks maandus läbi võsa Ülemistele...
Posted: Tue Apr 06, 2010 13:23
by inimene.
Puu on päris kõrge ja kukutama ka ei taha hakata.

Posted: Tue Apr 06, 2010 13:27
by imm
sinna peaks otsa ronima, ainuke mure on see, et kuidas alumiste oksteni saab, samas on ju kokkupandavad suht pikad redelid...
Posted: Wed Apr 07, 2010 0:02
by airforce
Uuuu päris hästi on tipus kinni. Siin pole muud kui laena elektriku saapaid (neid millega posti otsa minnakse) ning roni järgi. Arvan, et toimiks. Aga muidugi kui ronima lähed anna teada tuleks ka kino vaatama

Posted: Wed Apr 07, 2010 2:01
by imm
nende raudadega, millega elektrikud sileda posti otsa ronivad küll ei soovita, kuna kõigepealt on puu liiga jäme, et need rauad korralikult töötaks, peale selle ei pruugi sul turvarihm ümber puu ulatuda aga ilma on ilmselt nende raudadega ronimine suht võimatu, peale selle lõhud sa puud päris usinasti ja huvitav oleks vaadata, mis saab siis ,kui oksad algavad. see raudadega ronimine võiks küll vaatamist väärt pilt olla, keegi võiks seda lausa salvestada...

mina soovitaks ikka redelit ja enda käsi-jalgu, kui oled oksteni jõudnud.
loomulikult isegi, kui oled lennukini jõudnud ja lennuk juba käes tekib teine probleem, mismoodi sa koos lennukiga alla ronid? hea on ,kui tiib maha käib ,saab äkki nööri kasutades tervelt eraldi alla lasta.

Posted: Wed Apr 07, 2010 10:19
by titan
Kas lennuk käes? Sealt peaks tuul ta ka alla tooma.
Mõnele suuremale mudelkopterile konksuga pael külge ja järgi
Ainult pael peaks okstesse takerdudes katkema enne, kui kopteri tõstejõud lõpeb, või siis juba puldist avatav lukk külge.
Peaks äkki mudelipääste komando looma
Viimase aja saavutusi vaadates tööpuudust pole näha

Posted: Wed Apr 07, 2010 10:37
by pipercub
Tuleb leida endast 40 kg kergem isik:

Posted: Wed Apr 07, 2010 12:46
by imm
pipercub, kellest 40kg kergem?
kas minust- 100kg-40kg=60kg.
aga kui lennukiomanik näiteks 140kg kaalub?
sorry läbustamise pärast.