Page 1 of 1
Kurat,Kurat,Kurat......
Posted: Sun Apr 11, 2010 18:47
by Ervin2
Ma ei oska enam absoluutselt pulti käes hoida,ega elementaarseltki lennukit õhus hoida !
Täna sai Piibel Hot Pepper - se purunematu ,vahust ja mis kõik veel,tervelt kolmeks tükiks lastud.
Taastamine muidugi ülilihtne,ei jää jälgigi kräsist.
Masin ilmselt minu jaoks liiga äkiline - lõpetan vist mootorlennumaailma tungimise,ei saa minust asja - vanamees peab ikka plaaneriga suristama.
Panen kõik oma mootorlennukud müüki ja finito - kurat......
Posted: Sun Apr 11, 2010 19:26
by ussimuna
Ma tean, mida te tunnete ...

Posted: Sun Apr 11, 2010 19:36
by Kpe
Pole midagi... See läheb varsti üle

Posted: Sun Apr 11, 2010 20:25
by cuprum
ussimuna wrote:Ma tean, mida te tunnete ...

. . . Mul on ka kodus kolm aircombati ohvrit.

Posted: Sun Apr 11, 2010 20:32
by Trex
Täna kollasel, kandis Koolja oma suure lennuki maha ja Jaan lasi kaks
lennukit Vigaseks.

Need mehed on aastaid lennanud ja ikka
juhtub.

Posted: Sun Apr 11, 2010 20:44
by Ervin2
Ju siis oli pisut s**t päev lendamiseks ehk.
Posted: Sun Apr 11, 2010 20:51
by Marek
Meie jällegi tegime Lauriga Piibel kella 18 ajal suht eduka Calmato Sport lennu

aga sellest pikemalt juba ürituste teema all

Posted: Sun Apr 11, 2010 21:02
by mrtn
Trex wrote:Täna kollasel, kandis Koolja oma suure lennuki maha ja Jaan lasi kaks
lennukit Vigaseks.

Need mehed on aastaid lennanud ja ikka
juhtub.

kohe kohe pildid ka !
Posted: Mon Apr 12, 2010 10:18
by Ervin2
Etsiis nädalavahetus ei olnud eriti armuline.
Kuno - Väike Pitts - raskelt kahjustatud.
Kolja - Suur bentsukas - Lõpetas eksistentsi.
Jaan - kaks masinat vigastatud - ilmselt taastatavad.
Ervin - Hot Pepper kolmeks osaks - taastatav.
Posted: Mon Apr 12, 2010 20:51
by linnuke
kui Kolja oma kõige suuremaga puusse pani on küll himus kahju.Teist sellist eestis vist ei olnudki Olen näinud selle lennuki sündi, ehitamist Janno pundi poolt,ja ka presentatsiooni Kolja juubelil Tapa Lennukal.Milles aga point oli,kes teab.Kogemustest,võ iselle puudusest küll juttu ei tohiks olla

Posted: Mon Apr 12, 2010 20:55
by Marek
Ma arvan, et sa ajad lennukid sassi, see mida sina mõtled, see suur Giles vist, see on tal vist ammu juba katki, kui ma ei eksi. See mis nüüd alla kukkus oli tal suht hiljuti ehitatud ja mitte nii suur. Hetkel tundub, et kõige suurem Eestis on Jaanil. 2.6 m Yak 54 kui ma ei eksi.
Posted: Mon Apr 12, 2010 20:55
by mart63
See polnud ta suurim, mis alla kukkus. Suurim ikka see Giles, mis juubeliks Planexis ehitati ja mida ka 2005 Tapal demoti, too on ikka üksjagu suurem:
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... Name=Kolja
Re: Kurat,Kurat,Kurat......
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:01
by artur
Ervin2 wrote:Masin ilmselt minu jaoks liiga äkiline - lõpetan vist mootorlennumaailma tungimise,ei saa minust asja - vanamees peab ikka plaaneriga suristama.
Panen kõik oma mootorlennukud müüki ja finito - kurat......
Peand hoogu, ega asi nii hull ka ei ole. Piibe häda on kõrvalolev mets, mis
tekitab päris korraliku turbulentsi. Ja praegu ongi tuul just üle metsa, nii et
loopimisest pääsu pole.
3D ongi äkiline ja mida väiksem, seda äkilisem. Liimi kokku, pane servo
käigud minimaalseks ja proovi aga vaiksema tuulega uuesti
Või pigem stardi oma traineriga...
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:48
by Kuno
Ma arvan, et sa ajad lennukid sassi, see mida sina mõtled, see suur Giles vist, see on tal vist ammu juba katki
minuteada on Giles täiesti elus - ma pole küll kuunud,et oleks alla kukkunud.
Piibel oli laupäeval tõesti vastik üle metsa tuul - minu Pitts hukkus täpselt sellel põhjusel - väljasurnud mootoriga tegin tagasioööret rajale - kiirust ja kõrgust oli küllaga....ja äkki oli lennuk maas!Üle metsa tulnud keeris surus ta lihtsalt maha.Piibel on ohtlik lennata üle metsa tuleva tuulega

Niiet Ervin - ära liialt muretse,juhtub

Posted: Tue Apr 13, 2010 17:17
by motokrosser
Ma lasin ka nv-l ühe HK vahuka puruks.
Õigemini, mitte mina vaid hoopis esivanem kes õhus olles pulti nurus.
Täisgaasil alla ja mina pulti ka ei jõudnud ära võtta.
Kaotusteks paar servot.