Page 1 of 1
Hobby king 3D vahukas
Posted: Thu Apr 15, 2010 15:13
by mrtn
tere sain sellise lennuki omanikuks
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... _EPP-CF_3D
ja panin peale sellise combo
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... Prop_Combo
Nüüd minu olemasolev 1800 mah 3s aku jääb liiga raskeks!(123g)
Mis aku peaksin sinna panema? kas 800-1000mAh üldse selle mootoriga suudab n.7-9 min vastu pidada?
Re: Hobby king 3D vahukas
Posted: Thu Apr 15, 2010 15:53
by artur
mrtn wrote: Nüüd minu olemasolev 1800 mah 3s aku jääb liiga raskeks!(123g)
Mis aku peaksin sinna panema? kas 800-1000mAh üldse selle mootoriga suudab n.7-9 min vastu pidada?
2-3S 500-800 mAh. Kommentaaride all ju kirjas, millist konfi keegi on
kasutanud. Üldjuhul jääb tema stardikaal 225 - 250g ringi.
Palju see kombo (mootor+esc) sul kaalub, tundub, et on pisut overkill
(kaalu mõttes) ?
Pane lennuk kokku ja kaalu ilma akuta ära, siis saab juba mingeid
järeldusi tegema hakata.
Re: Hobby king 3D vahukas
Posted: Thu Apr 15, 2010 15:58
by artur
mrtn wrote:kas 800-1000mAh üldse selle mootoriga suudab n.7-9 min vastu pidada?
Ja veel ...
Minutite pärast ma niiväga ei muretseks, tähtsam on et kas lennuk jaksab
ikka seda teha mida tahad.
Lihtsalt niisama aeglaselt tiirutamisel ja 3D lennul (rippumine) on ikka
vahe küll. Ja oskuste kasvades, kasvab ka energiatarve
Posted: Thu Apr 15, 2010 16:15
by mrtn
aku koos mootoriga oli vist 200g tuuris!
Minu mure on just selles ,et kas see mootor on äkki liiga suure tarbimisega ja liiga võimas sellele mudelile ,et kas on üldse pointti osta hetkel seda akut vaid äkki tuleb uus mootor ka osta!?
Posted: Thu Apr 15, 2010 17:38
by artur
mrtn wrote:aku koos mootoriga oli vist 200g tuuris!
Minu mure on just selles ,et kas see mootor on äkki liiga suure tarbimisega ja liiga võimas sellele mudelile ,et kas on üldse pointti osta hetkel seda akut vaid äkki tuleb uus mootor ka osta!?
See sinu mootor tundub olema pigem 500grammisele lennukile paras.
Vaata parem midagi sellist, 3S-ile peaks paras olema, 30grammi ja 1100-1300 kV. (otsi mingi analoogne)
https://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOB ... oduct=5685
Esc võiks ka kergem olla, piisab 10-12A, sest iga gramm on arvel.
Tean üht selle foorumi inimest, kellel on mõned selle suurusega mootorid ja esc üle.
Kui oled huvitatud, anna teada. Äkki leiaks akusid ka
Posted: Thu Apr 15, 2010 18:56
by pipercub
See on ülekaaluline siselennuk. Samas suuruses võistluslennukid on lennukaaluga 120-140g.
Tavatehnikaga oleks rippumise aeg ~4min.
Niisama siselennutamiseks peaks tõmme olema 1,2 kaalu. ehk 270-300g.
Tehnika võiks olla:
25-35g mootor 7-8" propiga
10-12A ESC
450-700mAh 2S 20C aku
2x4,4g servo
1x5g servo
5g vastuvõtja
Suure propiga on õhuvool laiem ja lennuk paremini juhitav siselennul.
Aga tuleb kasutada suhteliselt väikese kV-ga mootorit ja 2S akut ja sellega langeb üldine kasutegur
Kõige lihtsam oleks võimalikud kombinatsioonid MotoCalc'iga läbi mängida.
Võib muidugi peale panna kombo 1000mAh 3S akuga ja väljas ringi kihutata.
Lennuk veidike tugevamaks ja jäigemaks ning saaks 10min lennuaega kätte.
Posted: Fri Apr 16, 2010 9:15
by mrtn
kas see combo mul 1000mah 2 s iga ju lendab ka?
Posted: Fri Apr 16, 2010 10:22
by Ervin2
Mõtekas oleks kasutada ka Drivecalki :
http://www.drivecalc.de/
Vabavaraline suht normaalne programm.
Posted: Fri Apr 16, 2010 15:20
by pipercub
kas see combo mul 1000mah 2 s iga ju lendab ka?
Väljas lennutamiseks peaks sobima, siselennuks liiga raske.
Aku tuleb arvatavasti ka kuhugi tahapoole sättida.
2C akuga võiks prop olla 10x3.8, 10x4.7.
Posted: Sat Apr 17, 2010 17:58
by mrtn
Kaalusin ära ,koos mootori ja kõigega(ilma akuta) 250g
milline nüüd siis oleks parim aku sellele setile õues sõitmiseks.
drivecalkis ei ole minu mootorit jne. jube keeruline tundub
Posted: Sat Apr 17, 2010 18:59
by inimene.
Pane pilte ka ülesse, tee meile asi huvitavamaks
Posted: Sun Apr 18, 2010 3:06
by mrtn
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album166
palun ,siin pildid!
Propp hetkel pooleks kuna pidin ikka veenduma ,et olemasolev aku liiga raske!
Posted: Sun Apr 18, 2010 13:49
by mrtn
kas keegi oskab öelda mis oleks parim liim selle lennuki vahu liimimiseks ,see lennuk ei ole nagu tavalist vahust , kardan et pva ei võta aga samas UHUpor on raske panna kuna ei saa mitme koha peal detaile nii täpselt kinni pressida esimese raksuga.
Posted: Sun Apr 18, 2010 13:57
by ak
Hei,
kuum liim? Ma ei tea asja, mis depronit kõvemini kinni võtaks. Samas, ta on raske.
Andrus
Posted: Sun Apr 18, 2010 14:44
by Ervin2
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t ... ight=casco
Liim leitud ja saadaval VÄRVIKESKUSES Peterburi tee 52a,täiesti vabalt.
Cascopur D4 1961 179.- eek . 850g pudel,valget värvi.
MDI põhjaline isotsüanaat eelpolümeer,läbipaistev helepruun.
Kuivamisaeg ca 2 tundi,liim paisub pisut.
Ideaalne liim enamus vahtplastide liimimiseks,liimitud koht jääb tugevam kui materjal ise,samast kohast enam ei purune.
Posted: Mon Apr 19, 2010 15:48
by mrtn
Nii ostsin aku 2s 1000mAh ja see jäi tänase tuulega küll nõrgaks võibolla vaiksema tuulega oleks kuidagi ok aga ikka lahja oli see värk!
Hetkel kasutasin 8x6 proppi ka , et propi pean panema 9x5(postiga siia teel)
äkki see paneb sõitma!
Posted: Mon Apr 19, 2010 23:35
by artur
mrtn wrote:Nii ostsin aku 2s 1000mAh ja see jäi tänase tuulega küll nõrgaks võibolla vaiksema tuulega oleks kuidagi ok aga ikka lahja oli see värk!
Hetkel kasutasin 8x6 proppi ka , et propi pean panema 9x5(postiga siia teel)
äkki see paneb sõitma!
See ju on vaikse ilma lennuk !
Kerge tuulega võid veel lennata, kuid üle 3 m/s on ikka liiast.
Palju stardikaal tuli ?
Kui uue propi peale paned, siis mõõda max vool ära, et ta mootorile-
regule-akule liiga ei teeks. Samuti oleks vaja ära mõõta max pöörded,
sellel on ka oma piirangud. Päris lambist ei saa proppe ette laduda, peab
ikka teadma, mida teed.
P.S. Minuarust sobiks see teema hoopis elektrikate alateema alla.