Page 1 of 1

Banana Hobby

Posted: Wed May 26, 2010 0:24
by jyrka88
Kas on kellelgi kogemusi banana hobbyga? Kaua pakk tuleb ja kuidas on lood tolliga?
Plaan muidu selline isend tellida: http://www.bananahobby.com/1538.html

Või on kellelgi ostukorvi täitmine pooleli, siis äkki saaksin kampa lüüa?

Samas vaatasin, et saatmine maru kulukas ($75.15)
Võib olla teab keegi kust sama komplekti odavamalt kätte saab?

Posted: Wed May 26, 2010 10:23
by R0mm
Muud ei tea, aga tolliga on nii nagu ikka, pead maksma, kuna selle kraami väärtus on üle 22.- euro ja USA poed tolli ei peta. Seega lisa 20% kogukulule (kaup+transport) ning lisaks tollivormistuse tasu 101,60

Kõik kokku jämedalt ligi 4000.- eeki

Posted: Wed May 26, 2010 20:39
by juksrace
http://www.fasthobbies.eu/yak-54-rtf-24ghz-p-1461.html

pole küll laos, kuid võid Jazzi käest järgi uurida kuidas saadavusega on

Posted: Wed May 26, 2010 20:49
by saarlane
Siin sarnane komplekt. http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... g_YAK_54_/
Hind tuleb raudselt odavam. Kunagi oli Lingingeris mingi sarnase suurusega Edge540, sealt saaks võibolla veel parema hinnaga arf komplekti kätte.
Teine võimalus minna kindla peale paremini lendava komplekti juurde. (võibolla tuleb odavamgi, pole arvutanud) Tellida lingingerist Multiplexi Acromaster http://shop.lindinger.at/product_info.p ... _id=61412/ ja siis Hobbykingist elektroonika peale.

Posted: Wed May 26, 2010 23:16
by mg3a1@hot.ee
Kui nüüd sellest konkreetsest mudelist rääkida, siis arvestades praegust daala kursi, tuleb Jazz´i käest odavam igatahes. Hiinast tellides pane ca 75 daala saate kulusid kindlasti juurde ja +võimalik tolli ja käibemaks. Kui toll+käive ka juurde tuleb, siis oleks mõtekam juba Jazzilt se lennuk ilma saatja/vastuvõtjata tellida ning eraldi pult vastuvõtjaga osta. RxTx on jällegi Jazz´ilt kõige soodsam, Sepctrumit vist mõtlen.
Netist(hiinast saksast) saab väga soodsa hinnaga väga head kaupa, aga no sellise hinnaga ja sellist lennukit ma nüd küll ei soovita.

Posted: Wed May 26, 2010 23:50
by jyrka88
FastHobbies-ist ma selle algse idee saingi.

Ega ma ise ka just eriti vaimustuses sellest mudelist pole, aga ei ole veel leidnud sellise hinnaga paremat kuskilt(ei teagi nagu kust otsida eriti). Endale meeldiks kas siis Extra või Edge.
Lennunduse alal olen ma veel täitsa roheline, kerge juhendamine ei teeks paha. Eelmine aasta sai lennukeid natuke proovida(alla ei kukkunud:) ) ja siis sai talvel simu peal harjutatud. Hind võiks jääda sinna 3000.- kanti, mingi eriti hea komplekti korral võib ka miskit juurde maksta. Alguseks ei raatsti just palju raha kulutada, nagu nii tuleb ta sealt ülevaklt kunagi kolinal alla :)
Tehke mingeid pakkumisi, eks siis võtab mingi kuldse kesmise.
Olgu siis ka öeldud, et otsin vigurlennukit.

Posted: Wed May 26, 2010 23:57
by mg3a1@hot.ee
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=4116

TippTopp pakkumine. Et kas sul pult on endal olemas või ei. Vaata pult ostetakse ikka mitme lennuki jaoks ja võiks ikka korralikum olla kui see redy setis kaasa pakutakse. Kui pulti ei ole siis kindlasti on kellelgi ära anda nii max 400 eegu eest kapiotsas seisev vana töökorras pult ja usun, et saad igati parema kauba kui Bananast.

Posted: Thu May 27, 2010 0:22
by jyrka88
Tore pakkumine tõesti. Minu viga, et ei täpsustanud, plaan oli elektrikat proovida tegelikult. Ma ei saa nitrokatega hästi läbi, ei saa kuidagi ise seda päris õiget setingut kätte. Mõtlesin, et elektrika pealt kohe pentsuka peale minna oleks päris huvitav :P
Pulti mul pole, aga tuttavalt saab häda korral midagi laenata. Tulevikus peab mingi korraliku raadio muretsema, aga algul tahaks kuidagi õhku ära saada.
Mudel võiks olla ikkagi uus, aga korraliku kasutatud vastu pole ka midagi.
Proovi veel midagi pakkuda.

Posted: Thu May 27, 2010 8:13
by cuprum
jyrka88 wrote:Ma ei saa nitrokatega hästi läbi, ei saa kuidagi ise seda päris õiget setingut kätte. Mõtlesin, et elektrika pealt kohe pentsuka peale minna oleks päris huvitav :P
Päris huvitav idee küll, kuid paar pisikest kitsaskohta ;)
Ausaltõelda, kui teiseks mudeliks koopia-vigurlennukit võtta, siis mina soovitaksin - võta võimalikult suur (nii pisut alla/üles kahest meetrist). Lihtsalt selline lennuk lendab piisavalt stabiilselt, samas kui tunnetust/osavust/julgust juurde tuleb, on ta ka väga hästi "vigurdatav". Pisemad koopia-vigurikad ei ole nii stabiilsed (lihtsalt emakene loodus on pisut litsakalt käitunud oma seadustega).
Kitsaskoht tuleb sellest, et ~2m elektrikas siiski siiamaani pisut kallimaks läheb, kui minule isiklikult mõistlik tundub (ärme siinkohal lahmime - pisut pisemate mudelite korral elekter-hõõgküünal enamvähem võrdsed ;)

Aga, kui teiseks mudeliks ja vigurit ja elektrikat, ning nagunii plaan minna kolmandale bensumudelile üle, siis tõesti soovitaksin ka mina Acromasterit. Hea lendaja (loomulikult pisut äkilisem, kui minu poolt pakutud suured "riistad"), kuid seeeest väga "põrutuskindel".

Posted: Thu May 27, 2010 9:44
by JazZ
Kui Sa lennutamise alal täitsa roheline oled, siis pigem soovitaks midagi muud, aga kuna soov täpselt kirjas, siis äkki...

PKZ5180 Extra 300 BNF 3590.-
http://www.parkzone.com/Products/Defaul ... ID=PKZ5180
See tuleb küll alles juunis müügile ja tõenäoliselt oleks vajalik ette tellida, et kindlasti saada...

Lisaks vajad Spektrum'i saatjat, näiteks Spektrum DX5e 1090.-
http://www.fasthobbies.eu/spektrum-dx5e ... -2106.html
või siis tulevikule mõeldes Spektrum DX6i 1960.-
http://www.fasthobbies.eu/spektrum-dx6i ... -2107.html

Posted: Thu May 27, 2010 12:00
by Ropka
jyrka88 wrote:...Ma ei saa nitrokatega hästi läbi, ei saa kuidagi ise seda päris õiget setingut kätte...
kas mitte elektrimoootori regu sättimine palju keerukam ei ole, eriti kui pole konkreetset juhist ees.

nitrokal keerad "hommikul" kruvi kõrva järgi paika ja asi unustatud. Tõsi küll, seda peab igal lennutuspäeval tegema, elektri puhul üks kord konkreetse regu puhul.

Posted: Thu May 27, 2010 14:21
by jyrka88
Ma üldse ei kahtlegi, et suurem on stabiilsem, aga ma ei mahuta seda 2m lennukit kuidagi pidi autosse :( Nii suure lennuki ostan ma siis kui kunagi saab auto välja vahetatud.

See extra tundub muidu tore asi küll, aga praegu ei taha sellist summat välja käia. Max hind jääb sinna 3500.- juurde (terve kupatus)

Just täpselt, nitrokat peab iga kuradi päev sättima ja see ei meeldi mulle kohe mitte.

Posted: Thu May 27, 2010 22:59
by jyrka88
Sooviks veel soovitusi/pakkumisi

Posted: Fri May 28, 2010 1:04
by Bluesmell
Multiplex:

Easystar - algajale
Image

Easyglider - edasijõudnule
Image

Cularis - rock the world !!!
Image
siit saad kiirelt ja kallilt kätte:
http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=119

Posted: Tue Jun 08, 2010 0:16
by jyrka88
Gliderid pole minu teema.
mg3a1@hot.ee wrote:http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=4116

TippTopp pakkumine. Et kas sul pult on endal olemas või ei. Vaata pult ostetakse ikka mitme lennuki jaoks ja võiks ikka korralikum olla kui see redy setis kaasa pakutakse. Kui pulti ei ole siis kindlasti on kellelgi ära anda nii max 400 eegu eest kapiotsas seisev vana töökorras pult ja usun, et saad igati parema kauba kui Bananast.
Tekkis plaan, et äkki kannatab sellele bentsumootorit peale aretada, mida arvate?

Posted: Tue Jun 08, 2010 8:36
by cuprum
jyrka88 wrote: Tekkis plaan, et äkki kannatab sellele bentsumootorit peale aretada, mida arvate?
Kui ta nitroga niikuinii kätte saad, siis milleks?!?
Mis aretustegevusse puutub, siis kunagi olevat kaamel kah suure hädaga läbi nõelasilma roninud, aga oma figuuri sellega ikka lõpplikult tuksi keeranud. Maakeelde panduna: Sa *võid* sellele mudelile isegi sobiva benzuuka leida, kuid esiteks ümberehitamine ja teiseks kogu konstruktsiooni haprus muudavad asja ilmselt mõttetuks - lennuk laguneb Sul vibratsioonist paari tunniga.

Hetkel on küll bensiinimootorid tulnud suurusskaalal "allapoole", kuid kardan, et nii väikesele mudelile korralikult käivat[1] mootorit veel ei leia.

[1] Ma pean siin silmas lisaks käivitumisele ka jõu/massi suhet ja konstruktsiooni mittepurustavat vibratsiooni.

Posted: Tue Jun 08, 2010 23:58
by jyrka88
26cc bentsukas oli vist 950g
Nitromootori raskust ma ei tea.

Mootorit vahetada tahaks selle pärast, et endal lihtsam oleks. Ma ei ole nitrokatega sõbrunenud just hästi, bentsukatega peavalu vähem.

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:09
by cuprum
jyrka88 wrote:26cc bentsukas oli vist 950g
Nu mina pakuksin, et jahumise algallikaks olnud lennumasinal on praeguse mootori kaal kuskile 300g tuuri. 26cc bensukas sinna otsa vähemalt minu tagasihoidliku arvamuse kohaselt tähendaks umbkaudu seda, et "mootor läheb lendama, jättes puuliistud lolli näoga järele vahtima".

OK. Suurelt juba OT. läinud. Aga mina isiklikult küll soovitaksin vähemalt esmalt üritada nitromootoriga sõbraks saada, eriti, kui tu peaks juba korralikult "ära taltsutatud" olema, ning nii ilusti ise kaasa tuleb ;)