Page 1 of 1

Throttle servo

Posted: Sun Jun 27, 2010 18:23
by ik
Nuputan CMPro Piperi gaasiservo kallal. Originaalis on ette nähtud standardservo kuhugi ninanotsa. Kuna Lennuk kipub FTL-52ga jääma nagunii ninapoole raskeks, mõtlen,et kas sinna võiks panna mkroservo- jõudu peaks ju jätkuma, ainuke,et kas vibra ja pidev vedru surve mingeid hammakaid ära ei kuluta enneaegselt? Teine variant oleks panna kõriga tross ja panna gaasiservo teiste kõrvale enamvähem raskuskeskmesse. Lisaks tahan sinna keskele panna ka kütusepaagi, siis peaks raskuskese enamvähem paika saama.

Posted: Sun Jun 27, 2010 20:14
by mart63
Bensukatel võetakse see gaasisiibri vedru maha ikka, kas siis lausa küljest ära või lihtsalt vedru aas võetakse oma pesast v august välja, et gaas koguaeg nulli ei tahaks minna - mõttetu voolukulu ju.

Posted: Sun Jun 27, 2010 20:37
by ik
Ok. siis peaks seal küll igasugune servo asja ära ajama.
Pole enne suurt bensukat olnud, pisikesel on hiinlased juba vedru ise ära võtnud.

Posted: Mon Jun 28, 2010 9:26
by Kuno
Kui on võimalik,vii servo mootorist kaugemale - vibratsioon lõhub väikese servo ära.

Posted: Tue Jun 29, 2010 0:14
by pipercub
Servos on harjadega mootor ja liugkontaktidega potentsiomeeter.
Miniservos on need mõlemad pisikesed ja viletsakesed, eriti pote.
Vibratsoonile vastu töötades kuluvad kiiresti läbi.

Gaasile sobib hästi tavaline plasthammastega standardservo.
Nii 40g, 0,2s, 4kg*cm.
Soovitav asetada mootorist eemale ja teha ühendus terastraadiga läbi painduva toru.
Karburaatori pool oleks hea kuulliigend.

Väga tähtis on servode õige kinnitamine, toruke käib jämedama otsaga vastu lennukit.
Pultide manuaalides on tavaliselt pilt.

Posted: Tue Jun 29, 2010 7:31
by ik
pipercub wrote: Soovitav asetada mootorist eemale ja teha ühendus terastraadiga läbi painduva toru.
Karburaatori pool oleks hea kuulliigend.

Väga tähtis on servode õige kinnitamine, toruke käib jämedama otsaga vastu lennukit.
Pultide manuaalides on tavaliselt pilt.
Enamvähem nii saigi tehtud. Toru on ilusti fikseeritud -ühelpool firewall,teises otsas servopoolne tugikaar, trossil karburaatoripoolne ots pole küll kuulliigendiga, aga sai pandud vähemasti poldiga ja mutter liimiga kinni. Koht oli ka olemas.