M: LiFePo4 probleemsed uued akud

Koht kus hea-ja-parem kraam leiab endale uue omaniku!
Post Reply
Aero74
Posts: 1
Joined: Sun Nov 09, 2008 23:27

M: LiFePo4 probleemsed uued akud

Post by Aero74 »

EDIT: Laadisin läbi BMS pikemalt ja algul sain sõita juba 25km, siis 34km ja nüüd juba 40km, ehk siis tasapisi balanseerub.
Üks aku on müüdud, teist enam ei müü
teema lukku !"

Edu!



Müügis kaks LiFePo4 20Ah 36V akut ja üks VPower 5A KP-668LF laadija.

edit: aku2 on reserveeritud, lubati sellel nädalal järgi tulla.

Akud probleemsed:

aku1 lubab sõita 500W mootoriga el.jalgrattaga ~15km:
http://img202.imageshack.us/img202/8035/48590410.jpg
http://img31.imageshack.us/img31/1628/28078637.jpg

aku2, mis lubab sõita 500W mootoriga el.jalgrattaga ~5km (võib-olla nüüd juba veidi rohkem, aga igasugune tahtmine nende akudega edasi mütata on kadunud)
Võtsin katte maha ja jootsin tinaga kohti mis olid lahti, võib-olla polnud just parim idee ise asju torkida, aga mis tehtud, see tehtud:
http://img710.imageshack.us/img710/4841/39789276.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/8360/33674424.jpg
http://img534.imageshack.us/img534/1109/65982564.jpg
http://img3.imageshack.us/img3/6826/88911919.jpg

Suht jama lugu, sest ostetud Hiinast läbi ebay ja kokku maksin ~12600eek. Vaatasin, et müüja tagasiside ebays hea, võib usaldada, aga paraku ilmnesid suured probleemid.
Üks aku kaalub ~11kg ja sees on 216 elementi, lisaks on mõlemal akul BMS (Battery Management System)

Probleemid selles, et ühe akuga saab sõita ~5km ja teisega ~15km, samas normaalselt peaks uue 36V 20Ah akuga saama sõita 40km+ kindlasti (ebike mootor 500W) Kiirus on ~32km/h (mis on väga ok) ja jõud on hea, aga lõbu ei kesta kaua.
Algul arvasin, et viga MBS süsteemis, et lülitab liialt vara välja, aga kui sai otse ühendatud, siis sai küll veidi pikemalt sõita, aga pinge kukkus ikkagi üsna kiirelt kuhugi 37V peale ning rohkem ei julgenud sõita, sest kui elemendid lähevad liiga tühjaks, siis on nad vist ka tuksis omadega.

Ühe aku tegin lahti (see, mis lubas vaid 5km) ja leidsin seest kohad, kus punktkeevitus oli lahti ning jootsin neid kohti tinaga. Üritasin olla ettevaatlik, et elementidele mitte liialt kuumust anda. LiFePo4 pidi kannatama kuumust paremini kui mõned teised elemendid, seega ehk jootmine neile halba ei teinud.

BMS plokki on akust viidud 6paari juhet, kus iga paar peaks siis mõõtma 36st elemendist koosnevat sisemist elementide plokki. Mõõtsin nende juhtmepaaride vahelist pinget ja sain:

Aku1: 3,34V; 3,56V; 3,3V; 3,54V; 3,55V; 3,52V (aku varasemalt laetud läbi BMS ploki)
Aku2: 3,67V; 3,34V; 3,68V; 3,69V; 3,62V; 3,73V (mõõdetud üsna pea peale laadimist ilma BMS plokita)

Mailivahetus müüjaga ei andud mingeid tulemusi(esimene mail on kõige lõpus, st.tuleb lugeda alt ülesse):
http://www.pastebin.ca/1891052

Närv on must ja tahan kogu sellest kremplist vabaneda, seepärast ka nüüd asjad müügis.
Akudega saab kaasa ühe VPower 5A KP-668LF laadija (teise tahan endale jätta).

Shipping and handling $128.00 USD
Total $433.00 USD
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0527348224

Shipping and handling $125.00 USD +60$
Total $325.00(+60$) USD
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0569698974

818$ (~10300eek) +tollis kooriti 2365eeki, kokku ~12600eek

Kui on huvi, siis paku hinda Või küsi küsimusi, kommenteeri niisama või võta ühendust
email: levis@hot.ee
mobiil: 55612765
Asukoht: Tallinn, kunderi...

Lemmo
Post Reply