Page 1 of 1
Algaja
Posted: Sat Sep 04, 2010 0:08
by josskar
Ostsin endale ka eelmine aasta ühe trainer lennuki nitroka. Kõik on kokku pandud aga pole julgust veel õhku tõusta. Olen simuga harjutanud ja oskan maanduda, aga ma ei tea kas kütus on vale, aga õli prtsib välja nii mis jube ja gaasi ei saa põhja panna sureb kohe välja.
Posted: Sat Sep 04, 2010 10:11
by andrias
Lase kogemustega piloodil üle vaadata. Ilmselt segu liig rikas. Ka proovilennu soovitan lasta kellelgi lendajal mehel ära teha, muidu võib olla tulemus hunnik tükke ja paha tuju. Mul omast käest see kogemus võtta
Ülevaatamisel palju nüansse. Suures tuhinas võib jääda palju asju märkamata, kasvõi nt see, et tüürid võivad valepidi käia või tüüride käigud liiga pikad/lühikesed, eksponendid valed, õhus hakkab kiskuma kuhugi jne jne. Crässiks piisab ilmselt ühest veast.
See on muidugi hea, et simu on selge aga et olla 100% kindel siis...
Posted: Sat Sep 04, 2010 10:14
by R0mm
Kui on uus nitromootor, siis tuleb see enne õhkutõusmist sisse töötada ja paika keerata. uus mootor ongi kohe seadistatud sedasi, et teha algust sissetöötamisega ehk siis segu on rikas ja summutist tulebki ohtralt õli. Sõltuvalt mootorist võib sissetöötamine kesta umbes 1 liitri kütust. sealjuures peaks jälgima mootori temperatuuri ja vajadusel segu tasapisi vaesemaks keerama. Lennuki manualis on kindlasti sellest räägitud kuidas mootor sisse "sõita".
Posted: Sat Sep 04, 2010 11:45
by josskar
Mul on mootor juba sisse töödatud, aga kui ma kaua vaiksetel pööretel tal käia lasen ja siis hakkan gaasi tasapisi lisama sureb ta välja aga jh eks ma püüan veel rohkem paika timmida.
Mulle soovitati kangema seguga kütust. Pidi sissetöötamiseks hea olema
Posted: Sat Sep 04, 2010 13:38
by Kuno
Mul on mootor juba sisse töödatud, aga kui ma kaua vaiksetel pööretel tal käia lasen ja siis hakkan gaasi tasapisi lisama sureb ta välja aga jh eks ma püüan veel rohkem paika timmida
eks see viita jah rikkale segule.Üldiselt nitromootorid kipuvad tühikäigul "ära uppuma".Seepärast ongi enne starti vaja maas mootoril korra täisgaasil töötada lasta ja alles siis startida.
Esialgu saad mootori käima nii,et lisad ettevaatlikult gaasi ja keerad segunõela kinnipoole,niiet mootor täispööretel kenasti töötab,siis keerad vähe nõela lahtipoole,niipalju,et mootori pöörded kuuldavalt ei muutu,siis peaks paras olema.Aga ilma kogenud abiliseta ei soovita esimest lendu teha - lõpeb 99% allakukkumisega.Säti aga ennast lennutamise ajaks mõnele platsile,küll abistajaid leidub