Page 1 of 3

Vaese msr.i elulugu

Posted: Fri Jan 21, 2011 21:05
by Andu
Olen olnud omanik täpselt 28 päeva ja juba annab kopter märku, et ta ei taha minuga enam olla.

Terve selle aja jooksul olen vahetanud (ei tea eestikeelseid nimesid):
Landing skid
Main Blade Grips (x2)
Rotor head linkage (x3)
Tail rotor
1 aku (ei säilita endas enam särtsu)
Mixing-Paddle Flybar

Raami küljest suutis ka üks katte kinnitus lahti tulla. Siiani on aidanud Super Ründaja, aga ilmselt peaks ka raami enda välja vahetama.

Iile pani täpi tänane põrge tuulekellaga :(
Paistab, et lendamine väljaspool simulaatoreid pole lihtsalt minu jaoks.
Kaks pilti tänasest põrkest:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6027_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 0275_n.jpg

Posted: Fri Jan 21, 2011 21:19
by Trex
Mul oli lamaga algul sama tunne :oops: aga see läks üle :lol:

Posted: Fri Jan 21, 2011 21:42
by felch
MA ei tea, kas see soovitus ka Blade jaoks pädeb kuid mängisin üksvahe Walkera 4#3B-ga ( http://www.helicopterfly.com/walkera-24 ... -1759.html ). Oli sama probleem - liiga ebastabiilne minu jaoks. Siis mähkisin flybari otstesse tinatraati (jootetina, saab elektroonikapoodidest). Mõjus!
Samuti oli väga oluline iga kord kontrollida, et flybari labad otse oleksid, sama sabarootri kohta. Mõlemate kinnitused olid viletsad.

Posted: Fri Jan 21, 2011 22:42
by JazZ
Ma olen päris mitu mSR'i päris algajatele müünud (mitte et ma seda esimeseks kopteriks soovitaksin, aga inimesed on endas kindlad olnud) ja siiani on minule teadaolevalt küll kõik need inimesed sellega hakkama saanud.

Seega soovitus: Äkki prooviks rahulikumalt võtta? Blade mSR hõljub üsna hästi ühe kohapeal õhus, alguses saba enda poole ja üritada natuke liigutada. Ja siis vaataks sealt edasi vaikselt... Võimatu see kindlasti ei ole :)

Posted: Fri Jan 21, 2011 22:52
by Andu
Ega ma kopterit ei süüdistagi milleski. Pigem on ruumipuudus, ühel kohal lennatud küll ja maandutud erinevatel objektidel, aga nüüd on huvi pakkuma hakanud see palju räägitud kiirus. Peab ilmselt ootama tuulevaikset suvepäeva ja minema suurele põllule harjutama.

Posted: Mon Jan 24, 2011 14:32
by hommiku kohvi
ehk leiad mingi kooli aula või võimla?

Posted: Mon Jan 24, 2011 21:39
by titan
Nüüd on see koht käes, kus tuleb teha samm edasi ja õue kõlbulik kopter soetada :wink:
Edu! Igatahes.

Posted: Mon Jan 24, 2011 22:08
by Ufonaut22
Kui sa msr-i omale esimeseks kopteriks ostsid, siis pole ime, et kohe hakkama ei saa. See on ikka kiire ja väga äkiline kopter. Kõige parem oleks vast alustuseks mcx olnud. See on suht aeglase ja rahuliku lendamisega kopter. Mul see olemas ja asualtöelda nüüd juba tahaks msr-i proovida. Kui mcx käpas, siis tundub see juba aeglane ja tahaks ikka kiirust juurde :D
Õnneks on varuoasd kõik normaalsete hindadega saadaval. Ostad uued jupid külge ja lendad jälle, harjutades tuleb vilumus. Edu harjutamisel!

Aku vast sul seepärast läbi, et oled lennanud alati aku täiesti tühjaks?
Siiani on mul mitmel kopteril akud ruttu läbi olnud, aga tänu Jazz-i õpetussõnadele kestavad akud tõesti hästi. Ühesõnaga üle 80% aku mahtuvusest mitte ära kulutada, arvestuslikult teeks originaal akuga 5minutit lennuaega. Mul on 4 akut ja esimesed on saanud juba mõlemad üle paarisaja laadimise nelja kuuga. Üks hakkab nüüd vaikselt otsi andma, aga lendab veel siiski.

Posted: Tue Jan 25, 2011 20:50
by Andu
Suured tänud õpetussõnade eest.
Kuna ei suuda käed rüppes istuda ja oodata, millal fast hobbies oma laoseisu parandab ja ma oma jupid kätte saan (muudsin usku e-poodidesse), siis sai kopter kokku lapitud (väga ajutiselt) ja täna vähe õhutatud.
Selle püüdis kinni ka videosilm, kuidas kopterilt tükid küljest lahkuda tahavad. http://www.youtube.com/watch?v=G3VaEwdxxPY

Kahjuks suutis kopter lennata vastu suurt DENSO plakatit tagaseinas, juhitud kamraadi poolt, ning katkine stabikas andis täielikult otsad.
Üritasime ka uut teha (roostevaba traat ja originaal stabika otsad). Esmapilgul tundus väga ilus ja paljulubav. Välja tuli nagu Trex 600 oma, aga kui külge sai pandud, muutus kopter väga tuimaks, hakkas ühes suunas minema ja parandada kuidagi ei andnud, nüüd pole ilmselt muud üle, kui pakki oodata.

Posted: Tue Jan 25, 2011 21:07
by titan
Aga seniks aitab hädast välja simu :wink:

Posted: Tue Jan 25, 2011 21:19
by Andu
msr-i stock pult ei luba väliseid ühendusi, teist pulti pole võtta (tahaks, aga ei tea, milline hea on) ja Flight simulator X plaadid pealinnas.
Peab vist cnc pingi kurjaks ajama ja ise neid stabilisaatori asju tegema hakkama.

Edit: Et inimeste liigset lootust ei külvaks, siis cnc hetkel ei toimeta.

Posted: Wed Jan 26, 2011 19:19
by juksrace
Väike soovitus kui sa seda juba teinud pole, ära usu E poe laoseisu alati, nagu ta ise on kunagi öelnud, siis tihti ei pruugi kõikide asjade laoseis koheselt netti jõuda. Parem võta temaga ise ühendust kas siis telefoni või skype'i kaudu, siis võid sa samas ka vähe täpsemalt teada saada, et millal kaupa on oodata kui tal hetkel laos ei ole.

Posted: Wed Jan 26, 2011 22:02
by Andu
Tänud info eest, aga ei hakka enam tüütama. Piisavalt aega möödas ja raam jõudis juba lattu nii, et eks ülejäänud jubinad tulevad ka varsti.

Õnneks saab hetkel arvutis lennata, kuigi pole päris see.

Posted: Sat Jan 29, 2011 23:50
by Andu
Ja msr on taas lennus.
Vahepeal tekib mingi imelik värelus, terve kopter oleks nagu õhuauku sattunud, oskab keegi nõu anda?

Posted: Sun Jan 30, 2011 11:14
by Ufonaut22
Uued osad kõik ikka õieti küljes? Kirjutasid mõni post tagasi, et raam kuskilt katki, äkki kuhugi poole pöörates annab raam väänama ja see põhjustab seda, või vahetasid raami ka välja?

Posted: Tue Feb 15, 2011 22:48
by Andu
Olen vist arenenud ja kopter on üsna korralikult terve püsinud.
Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?

Posted: Tue Feb 15, 2011 23:28
by Ufonaut22
Kas gaasi andes pöörleb juba täis akuga, või siis kui aku tühjeneb?

Posted: Tue Feb 15, 2011 23:37
by Andu
Justkui kogu aeg.

Posted: Tue Feb 15, 2011 23:49
by Ufonaut22
Huvitav, et pöörleb pearootorile vastassuunas, nagu sabarootor saaks gaasi lisades liialt pöördeid.

Posted: Tue Feb 15, 2011 23:56
by Andu
Trimm on vasakul, põhjas.

Posted: Wed Feb 16, 2011 0:00
by JazZ
Andu wrote:Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?
Probleemi kirjelduse järgi võib oletada et saba mootor on väsinud.

Posted: Wed Feb 16, 2011 0:11
by prosper
Mul ilmnes sama probleem ühe MCX S300 ga. See tähendab et vahetan sabas mootori :? . Eks ta ole ikka sadu kilomeetreid maha sõitnud ja tuleb tehniline hooldus ette võtta.

Posted: Wed Feb 16, 2011 10:52
by JazZ
prosper wrote:Mul ilmnes sama probleem ühe MCX S300 ga. See tähendab et vahetan sabas mootori :? . Eks ta ole ikka sadu kilomeetreid maha sõitnud ja tuleb tehniline hooldus ette võtta.
mCX'il pole sabas mootorit. Aga tõenäoliselt on Sinu probleem ka mootoris jah, mCX'il soovitaks mõlemad mootorid ära vahetada kuna muidu võib ta teistpidi keerlema hakata kui teine mootor ka väsinud on.

Posted: Wed Feb 16, 2011 13:30
by prosper
Õige JaZZ. Tahtsin kirjutada et sama probleem saba pöörlemisega. Ei kirjuta enam nii hilja muidu panen paksu :) Aga kas tasub siis mõlemad mootorid ära vahetada või? Ja kas tasuks siis need uued võimsamad panna või? Kas mõõdud samad?

Posted: Wed Feb 16, 2011 15:28
by JazZ
prosper wrote:Õige JaZZ. Tahtsin kirjutada et sama probleem saba pöörlemisega. Ei kirjuta enam nii hilja muidu panen paksu :) Aga kas tasub siis mõlemad mootorid ära vahetada või? Ja kas tasuks siis need uued võimsamad panna või? Kas mõõdud samad?
Mina vahetaks mõlemad. Kui üks vanadusse suri, siis on teine ka kindlasti väsinud juba ja siis võib teispidi keerlema hakata kui ainult ühe välja vahetad. Mootorid peavad võrdsed olema, muidu see värk ei toimi.
Mingit vahendit mul poes pole millega neid mootoreid mõõta, aga panin nad kõrvuti ja silma järgi tunduvad nad küll täpselt ühe suurused.


Muide, kus maal on mCX office cup'i idee? Varsti võib juba mCP X'idele 3D office cup'i plaanima hakata ;)

Posted: Wed Feb 16, 2011 16:10
by prosper
Tegelikult tahtsin teha ettepanekut Keksile ,et üks võistlus kavasse võtta Talvepäevade ajal. Aga seal vist muudki tihedalt tegemist. Kui muidugi ilm on pöörane siis tubane tegevus teretulnud. Teine mõte on nii. et kui meile Hiiumaale "elutee=jäätee" tehakse siis kohe autodega üle jää. Pole paljud ehk 25km jääl veel sõitnud. :) Tore oleks siis kõiki huvilisi näha. FAI marke ja kaotust pole vaja karta. Auhinnad olemas(lendavad, söödavad, joodavad). Ilm ei sega ka :) kõik sees saalis.

Posted: Wed Feb 16, 2011 16:26
by JazZ
prosper wrote:Tegelikult tahtsin teha ettepanekut Keksile ,et üks võistlus kavasse võtta Talvepäevade ajal. Aga seal vist muudki tihedalt tegemist. Kui muidugi ilm on pöörane siis tubane tegevus teretulnud. Teine mõte on nii. et kui meile Hiiumaale "elutee=jäätee" tehakse siis kohe autodega üle jää. Pole paljud ehk 25km jääl veel sõitnud. :) Tore oleks siis kõiki huvilisi näha. FAI marke ja kaotust pole vaja karta. Auhinnad olemas(lendavad, söödavad, joodavad). Ilm ei sega ka :) kõik sees saalis.
Heameelega tuleks Hiiumaale... :)

Posted: Wed Feb 16, 2011 19:33
by Ufonaut22
JazZ wrote:
Andu wrote:Viimasel ajal on aga ilmnenud väike kõrvalnähtus: pöördeid andes hakkab kopter ringe tegema (saba rootori tõttu). Pealt vaadates toimub pöörlemine vastu päeva. Saba propelleri vahetasin välja, aga seis ei ole paranenud. Kas pean uut mootorit vaatama hakkama?
Probleemi kirjelduse järgi võib oletada et saba mootor on väsinud.
Kui mootor väsinud ja sabarootor ei suuda kopterit otse hoida, siis peaks ju kopter pöörlema pearootoriga samas suunas? Huvitav, et pöörleb just vastassuunas, nagu mootoril ise võimu peaks veel olema. Aga võimalik, et mootor väsinud ja sellest põhjustatud probleem. Sellel õnneks väga lihtne vahetada seda mootorit ja pane uus.

Posted: Wed Feb 16, 2011 19:40
by Andu
Kõik maksab kahjuks.

Posted: Wed Feb 16, 2011 19:56
by juksrace
Kui pöörleb vastassuunas, kas siis pole hoopis pearootori mootor väsinud ja saba oma ok? Sõltub muidugi kuidas see asi on üles ehitatud, kas seal regu oskab kahte mootorit sõltuvalt pööretest hoida sünkroonis või on üles ehitatud nii, et regu arvab, et teatud pinge juures mootorid töötavad teatud kiirusega