Page 1 of 1
battery monitor
Posted: Mon Jan 31, 2011 18:11
by hommiku kohvi
kuskil siin oli teema ka selle kohta, aga miskipärast ei leia seda
ehk teab keegi suunata
igatahes soovin teada, kui raske (ehk siis mis komponente on vaja, kui kalliks läheb jne) on teha / lasta teha aku monitoorija. Plaan oleks teda mitte piiksuma ja kisama ajada, vaid lennuki alla paneks kolm suurt LED'i: roheline, oranz ja punane. igaüks oskab vist ise edasi mõelda, mis need värvid tähendama peaks
teine asi see, et kas oleks võimalik ka sedasi asi tööle panna, et kui põlema hakkab punane tuluke, siis enam mootorit ei lase tööle (gaasi anda ei saa). et siis jääksid ainult servod. ehk siis saaksin veel selle viimase varuga, mis akudes veel on koju (kodule lähemale) liuelda.
tänud ...
Posted: Tue Feb 01, 2011 20:26
by Ervin2
Posted: Wed Feb 02, 2011 17:31
by tarts
Hei
Olen ennem selliseid vidinaid teinud ja teen praegu ka ühte, LCDga. Kui huvi on siis võin sulle teha täpselt sellise nagu soovid.
juppide hind läheks võibolla 4-5e plus töö raha ka.
Posted: Thu Feb 03, 2011 11:24
by hommiku kohvi
võtan teadmiseks
Posted: Thu Feb 03, 2011 22:41
by tiit
Meil täitsa sellised poes olemas.
Lähen ka ostan paar tykki kuna elektrikaid juba 4-li.
www.hobbylinna.com/voltage-buzzer-alarm ... 24369.html
Posted: Thu Feb 03, 2011 23:16
by prosper
Tiit ole hyva ja võta mulle ka talvepäevadele kaasa 2tk.
Kas häält ka teeb?
Posted: Thu Feb 03, 2011 23:29
by felch
Mul tuli säärane välja:
http://parsek.yf.ttu.ee/~felc/akuvaht_v1.pdf
Koodi saab ka, kellelegi ehitada ei viitsi. Skeem lubab valida akude tüüpe jne. Kasutan oma multikopteritel.
Posted: Thu Feb 03, 2011 23:33
by tiit
Vöttan kyll kaasa 2tk.
Googeltasin vähe ja leitsin,et teeb häält kyll.
Posted: Fri Feb 04, 2011 13:47
by Riff
Mul on sama asi olemas 450 seeria kopteri jaoks. Tuled töötavad ning pasundab ka, kuid praktikas ei ole minu jaoks õigustust leidnud, natuke vaikne. Suurema kopteri puhul on vo mõistlikum. Enda väikse puhul ühel hetkel kaob jõud ära, kui akud jooksevad "piirajasse" ning tuleb vaikselt alla.
Tulukese teema on aga täitsa ok, saab vahetada suuremate vastu.
Posted: Fri Feb 04, 2011 13:59
by hommiku kohvi
just midagi taolist, aga huvitav, kas need ledid saab ka ümber vahetada suuremate ja tiba võimsamate vastu? et näeks korralikult nii hämaras, kui ka valges
Posted: Fri Feb 04, 2011 14:09
by Riff
Posted: Tue Feb 08, 2011 10:34
by hommiku kohvi
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:20
by Ervin2
Mingi hetk tekkis mõte sellist võtta,aga F5J klassi masinatele tundub liigne luksus olevat.
http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh ... duct=12908
Posted: Tue Feb 08, 2011 11:59
by cuprum
Ei viitsi hetkel täpseid reegleid üle kontrollida, aga kas mitte (vähemalt osades mudeliklassides) tehniliste tingimuste järgi tagasiside - ehk siis link lennukilt maapeale - täiega keelatud ei olnud?
Täiendus: RULES OF CATEGORY F5J & F5J-400 "Outrunner"
EUROCUP 2010 proposal (esimene selle teema paber, mis kiirotsingus kätte sattus) ütleb selgelt oma
2.3. Characteristics of Radio Controlled Gliders
....
• Any device for the transmission of information from the model aircraft to the pilot is prohibited.
Any use of telecommunication devices (including transceivers and telephones) in the field by
competitors, helpers or team managers is not allowed.
Posted: Tue Feb 08, 2011 12:11
by [J]
Cuprumil õigus, nagu alati.
Lennukil on vähemalt mulle piisanud sellest, et lihtsalt võimsuse regu maha tõmbab kui aku piirile lähenema hakkab. Selliseid kõrgusevõtte on küllalt olnud, kus poole peal keeldub edasi minemast! Sellise seade võimalus on enamusel ESC-del olemas.
Posted: Tue Feb 08, 2011 21:00
by Oehh
On veel ka selline vidin
http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh ... oduct=7215
sama asi ka 870MHz sagedusega
OK võistlustele ja kõrgelennulistele plaaneritele ei sobi
aga muudel juhtudel päris kobe
Posted: Tue Feb 08, 2011 22:09
by mcmatrix
870Mhz peaks Eestis keelatud olema.
Meie kanti sobib 868mhz versioon.