Page 1 of 1
APPRENTICE seadistus
Posted: Tue Feb 15, 2011 19:09
by Tommikuld
Oleks väga tänulik kui keegi aitaks sedistused paika panna
Mudel Apprentice 15e
ja saatja DX6i
ette tänades
Posted: Tue Feb 15, 2011 19:27
by mart63
Mudeli juhendis on kindlasti näpunäiteid.
Posted: Tue Feb 15, 2011 19:36
by Tommikuld
seda nüüd jah aga et need eleronid ei tõmbleks nii julmalt natuke kangi puudud kohe hakkavad need ka hüppama kuskil miskid % vist pidi saama muuta et kui kang keskel siis ei reageeri nii järsult
Posted: Tue Feb 15, 2011 19:41
by mart63
Selle nimetus (ingl.k.) on exponential, Spektrumi pultides tuleb keskosa tuimemaks muutmiseks muuta tolle protsent positiivseks, proovi nt +25%.
Maksimaalne tüürikäik on ka kindlasti manualis kirjas, see pane ka paika, soovitavalt hoovastikust - mida vähem puldist piirad, seda parem.
Posted: Tue Feb 15, 2011 19:46
by Tommikuld
aile 1 100% INH
ELEV 1 100% INH
RUDD 1 100% INH
MILLISEL NEIST
Posted: Tue Feb 15, 2011 19:56
by Tommikuld
veel üks tähelepanek need eleronid mis suure tiiva küljes need käivad ka valepidi
kang vasakule ja peaks tõstma ülesse aga tõmbab alla hoopis
Posted: Tue Feb 15, 2011 20:52
by ik
no siis vaheta tiibade juhtmed ringi,kui valepidi käivad.. puldist saad ka reverse panna (setup menüü),aga korrektsem on siiski lennuk nii kokku panna,et kõik servod oleks ilma puldist sättimata ilusti keskel ja õigetpidi. 100% käiku ja ilma mingi expota on apprenticele täitsa paras, (eriti dual-rate korral) , single rate võid alustuseks 70% panna.
Posted: Tue Feb 15, 2011 21:08
by Tommikuld
vahetasin juhtmed ei aidanud käivad ikka valepidi
seal juhe mis tuleb vastuvõtjast ja läheb kaheks
Posted: Tue Feb 15, 2011 21:25
by Andu
Kas servode peal neid liikuvaid "kange" (inglise keeles "Horns") ei saa 180 kraadi keerata?
Posted: Tue Feb 15, 2011 21:27
by Tommikuld
mis kes kus

Posted: Tue Feb 15, 2011 21:28
by ik
ok,siis pane aileronile reverse peale.
põhim. saad muidugi kummagi elerooni eraldi kanali peale ka panna, kui puldi juhendit loed, iseasi,kas sel alguses mõtet on. Ja kui tiibu ära võtta,siis minuarust raadio tervisele on kasulikum,kui tiivad pikendusest lahti ühendada mitte pidevalt raadiosse pistikut sisse välja toppida..
Posted: Tue Feb 15, 2011 21:30
by Tommikuld
äkki on kellegil tel nr nii kirjutades ja pulti näppides ei saa muhvigi aru
Posted: Tue Feb 15, 2011 21:54
by ik
sul oli dx6i?
SETUP LIST-> REVERSE-> AILE muudad vastupidiseks tagasi Lisr peale ja Main.
tehtud.
Posted: Tue Feb 15, 2011 22:05
by Tommikuld
vot see oli puus ja punaselt
suured tänud
ja kui sa veel selle ka mulle selgeks teed kuidas neid tiiva elerone tuimemaks saab oleksin väga häpi

Posted: Tue Feb 15, 2011 22:06
by Andu
Ma ausõna otsisin google pooleks ja no ei leia.
Ju ma siis pole asjalik tüüp
Ise ütlesid ju, et sul pole reverset seal

Posted: Tue Feb 15, 2011 22:07
by Tommikuld
setup listi all on
nüüd ma ka targem

Posted: Tue Feb 15, 2011 22:09
by ik
D/R EXPO AILE - lükka Aile D/R lüliti 0 peale , pane sinna protsendi ette näiteks 70
võid ka selle INH peale sõita ja sinna näiteks 20 kirjutada ,aga ma arvan,et piisab käigupiiramisest. Võid muidugi mõlemat varianti proovida simus.
Posted: Tue Feb 15, 2011 22:13
by Tommikuld
läks paremaks

ei tõmble enam
suured tänud

Posted: Tue Feb 15, 2011 22:28
by Tommikuld
tundub ,et asi ok
jään siis lennuilma ootama
tänud kõigile kes nõu ja jõuga abiks olid