Page 1 of 1

Turnigy nano-tech

Posted: Wed Feb 23, 2011 11:26
by chris
Hei
Küsiks kas keegi siin maal on katsetanud uusi Turnigy nano-tech battereid
Mis kogemus on, on see seda kiidulaulu väärt, või teab keegi mõnd riski mis nendega kaasa tuleb.
Plaan on endale tellida 4500mAh 4S 25~50C Lipo

Posted: Wed Feb 23, 2011 12:22
by [J]
Kasutasin neid möödunud suvel F5J plaaneril, ka võistlustel. Eelmisel pühapäeval lendas -15C-ga:
Image
Pilt Paldiskist.
Mingeid hädasid pole tekkinud ja siiani on akud hästi käitunud.
Meeldib, et Turningy aku balansseripistiku juhtmed on pehmed ja silikoonisolatsiooniga.

Posted: Wed Feb 23, 2011 12:54
by chris
Pilt on äge,
kahju ma oma kopterit palju pole talvel tuulutada saanud, käis remondis vahepeal ja tugeva külmaga kui on olnud ilusat ilma ei ole julgenud enam lennutada.

Tänud.
Mul on ilmselt probleemiks piirkoormuse juures aku käitumine.
Mul praegu 4S 20C lipo ja ägedama koormuse (burst) juures annab pinges tugevalt alla.
Rahuliku lennu juures see probleemiks ei ole, aga kui vaja äkilisem liigutus teha annab pinge alla (6 mootorit ikkagi) ja jõudu jääb väheks.

Nende akude juures väidetakse, et piir koormusega pingelangu sellist ei teki, mis peaks mulle loodetavasti andma parema reaktsiooni äkkolukorras.
Samas on mul ruum aku jaoks väga limiteeritud ja paksuselt sobilikke akusid raske leida.

Posted: Wed Feb 23, 2011 13:14
by [J]
Mul oli ka 4S aku. Tõusudel plaaneril F5J oli vool akust 50-70 A vahemikus, kestab umbes 15 sekundit ja sellega läks üles 300 meetrit.
Täis akuga vajus pinge 1 Voldi piires. Need minu kasutatud 700-900W tuli 2200 mAh akust küll piisavalt hästi.
Külmaga laskmisel peaks ilmselt jah enne hoolega testima. Plastikud lähevad hapraks ja elektroonikaosa seaded võivad liialt paigast ära rännata.

Posted: Wed Feb 23, 2011 14:21
by Riff
Vaadake C arvu järgi, milleks aku teoreetiliselt võimeline on!
2200mAh 4S1P (4x3,7V e nominaalpinge juures) 20C (30C) annab välja 651W (976W), 44A (66A)
2200mAh 4S1P (4x3,7V e nominaalpinge juures) 40C (50C) annab välja 1302W (1628W), 88A (110A)
Nende akude juures väidetakse, et piir koormusega pingelangu sellist ei teki, mis peaks mulle loodetavasti andma parema reaktsiooni äkkolukorras.
Samas on mul ruum aku jaoks väga limiteeritud ja paksuselt sobilikke akusid raske leida.
Piirkoormuse juures kindlasti toimub lang, kuid võimsamal akul on see piir nii palju kõrgemal, et sinu lennustiili puhul ei avalda mõju ning sinu koormuse juures ei teki nii suurt langu... PS! aku saab kiiremini tühjaks ka antud mahtuvuse juures, ära seda unusta!

Pidev koormus 40A (2200mAh 20C aku)juures peaks siis võimaldama teoreetiliselt ~3,6min lendu

mA/h - 4500
C - 25
cell - 4
A - 112,5
W - 1665





C 8,89
2,81

h 0,32
min - 18,98 (4500mAh ja 25C juures aga)

Posted: Thu Feb 24, 2011 11:55
by [J]
Huvilistele lisaks Turningy-nano 4S 2200mAh pinge langemisest diagramm. Pruunid piigid on mootori tööga kõrgusevõtud 5-15 sekundit ja sinine on pinge.
Image