Page 1 of 1
SU 29 crash ehk säästsin kroone, hävin eurosid
Posted: Sun Mar 13, 2011 20:46
by imm
Käisin tänast ilusat lennuilma õnnistamas 4 erineva lennukiga, millest ühele jäi see viimaseks, vist

(äkki peaks taastama)

põhjus säästsin kroone ja ostsin hk-st vastuvõtja-saatja mooduli komplekti.
Nüüd hävin aga eurodes
töötab see komplekt imehästi õhulahingus, kuid suuremad lennukid ja ekstreemsemad kaugused on sellele komplektile liiast. Ilmselt oli sama komplekt ka kunagi Mardil aga ,kus sa saad siis teiste vigadest õppida
Teine järeldus ,mille SU-ga sain, et kui ikka tehas näeb ette ,et lennuk on konstruitud lendama elektrimootoriga siis ära hakka teda ümber modima sisepõlekaks, kuigi meeldib
Proovisin selle lennuki peal kolme mootorit, millest paremini sobis minu arust OS 4takti .70 kuuptolli.
Hetkel taastamis mõtteid ei hau, kuigi kes teab, tiivad saba ja põhimõtteliselt isegi kabiini klaas jäid ju terveks
ülejäänud pildid
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=su-crash
Valus õppetund ,millest esmalt siiski ise ja ka teised õppida saavad.
kurb lugu
Posted: Sun Mar 13, 2011 21:10
by aviaator
Täna oli üldse mingi imelik päev elektroonikaga, tuttaval läks lennuk õhus olles hulluks, servod tegid mida ise tahtsid õnneks tuli pehmelt lumme .
Kuigi saatja vastuvõtja olid 2,4 .
Aga kahju ikka et halvasti läks , iga lennuk nagu oma laps kallis.
Aivar

Posted: Sun Mar 13, 2011 22:18
by prosper
No mis ma kostan selle peale. IMM mida Sa jahud, et ei taasta. Minu arust Sul ainult kuu tööd ja siis jälle kihutad nagu vana kotkas

Ütleme pildi põhjal et sul vedas s...ks, nii palju terveid juppe. Mul ka vedas täna. Tegime meie klubist sakslasega õhuvõitlust. Mul mustang ja tal kõik võimalikest lennukite jääkidest tõeline hirm kokku klopsitud. Ma arvasin et saan kerepeale Võtsime pöörded üles ja võitlus kestis umbes minuti loodetavast viiest. Pöördest tagasi tulles, tuli ta mulle luubiga peale ja siis kihutasin talle tiiba sisse oma propiga. Tema vigastused ; katkine tiiva ots ,poolik aileron,poolik kere + mõned pisemad tükid veel. Minul ; poolik propp ja murdunud võll. Lennuk täiesti terve

. Mõlemad elektrikad. Alles siis kui lennukitele järgi jooksime tuli meelde et johhaidiiiiiiiiii kaamerad olid ju kaasas,et ajaloolist sündmust jäädvustada. Olime nii tuhinas võtlusesse asuma, et unustasime kaamerad sootuks. Arvake ära mida me pärast seda koos nagu ühest suust ütlesime?? Auhind on söödav ja saab üle antud Linnumäe Lennupäevadel. Absoluutselt kõigile kes õieti vastavad.

Posted: Sun Mar 13, 2011 22:58
by imm
kuna mudelistid on väga viisakas rahvas ja reeglina ei ropenda siis ütlesite te koos viisakalt jopa-kolla

Posted: Sun Mar 13, 2011 23:04
by prosper
Ei ole jopakolla

Võid veel arvata.

Posted: Sun Mar 13, 2011 23:08
by Andu
Ma pakuks kahte võimalust:
1) Minu võit
2) Ai, kurivaim
Ropendama ei hakka.
Posted: Mon Mar 14, 2011 0:19
by MihkelP
Scheiße

Posted: Mon Mar 14, 2011 0:51
by prosper
Ei olnud saksa keeles, kuigi tegu sakslasega.

täiesti Eesti keeles. Ta oskab väga hästi Eesti keelt. Vabanda imm , et Sinu teema jätkuks püüame leida tõelist Eestimaist sõna mis vabastab vahest paljudest sisepingetest. Ma arvan tegelikult ,et kui Sa oma Su29 tükikesi vaatasid siis oli Sul sama isik huultel (ei olnud EDGAR)

Ja see on üks vähestest mida mina kasutan.

Jah ning hiljem leidsime ,et see oli siiski viik.
Posted: Mon Mar 14, 2011 0:51
by linnuke
Donner Vetter

Posted: Mon Mar 14, 2011 0:53
by prosper
Siin on tõesti test ,et mudelistid on ääretult viisakas rahvas

Posted: Mon Mar 14, 2011 0:55
by linnuke
Kui isik,siis Vast Kurat

Posted: Mon Mar 14, 2011 1:15
by Ervin2
Ses suhtes Immi'l õigus,elektrikaks koostatud mudelit sisepõlekale areteda on suht riskantne !?
Vastupidi - pole probleemi.
Elektrikate konstruktsioon pisut õrnem,ja ehk ei talu ka vibratsiooni nii palju.
Mingi lühike hetk sai mudelipoes tööd teha ja vägagi palju karpe lahti tehtud,ja asju uuritud - sisepõlekale mõeldud mudelid on konstruktsiooni poolest pisut soliidsemad.
Aga ilmselt selle mudeli taastamine ehk tuleb sellele masinale isegi kasuks,lisab tugevust ?
Aparatuuri pealt kokkuhoid on mudeli surm!
Avaldan kaastunnet - mudel oli mulle isiklikult väga hingelähedane,pooleldi nagu oma laps !

Posted: Mon Mar 14, 2011 1:35
by imm
Ah ärge hakake nüüd pihta
eks tuleb ilmselt taastada, kuigi elektrikana oleks ta ilmselt rohkem lennutamisrõõmu pakkunud
samas, tehes konstrui tugevam lisandub ka samas kaalu!
hetkel jääb küll aja puudusel seisma ,kuna üks teine projekt käsil.
ehk suvepoole

Posted: Mon Mar 14, 2011 1:46
by prosper
Jaaaaaa. Iludus . Ma saan nüüd aru mis tegelikult toimub nende meeste hinges kes koopiatega lendavad viimast lendu. Pole ime ,et näeme pisaraid.
Posted: Mon Mar 14, 2011 1:49
by imm
pisarateni mina küll ei jõudnud. Isale ,kes seda tsirkust kõrvalt vaatas teatasin, et lennuki piloot, kes kabiinis istus sai tõenäoliselt surma

Posted: Mon Mar 14, 2011 1:55
by prosper
Nuu tõ tajoss imm

. Kamikaadze !

Posted: Mon Mar 14, 2011 9:00
by imm
huvitav ,milline võiks olla lennuk, mille hinnalipik ei oleks suur, kuid millega kannataks juba siseneda niinimetatud pilotaazi maailma?
tahaks lennata aga mitte eriti kõrgelt, seni on kõrgpilotaaz minust kaugele eemale hoidnud, võiks isegi ütelda, et mind nähes on eemale põgenenud
Ei ole vist väga isegi vahet ,kas elektrikas või sisepõlekas.
väga suurt lennukit ka ei tahaks, hetkel "kalidori nukkas" seisab Valeri tehtud SUUR edge, mis ootab majanduslanguse lõppu, et motoriseeritud lennukiks saada
Sisepõlekaid (loe metanooli mootoreid) on hetkel kodus valida 2,5 cm3 kuni 12cm3.
äkki keegi oskab soovitada või on ehk isegi pakkuda mõni riiulis seisev ja unustuse hõlma vajunud lennuk, mis ei ole "milline" ega "kahene" vaid taskukohasema hinnaga

Kunagi sügelesin inglaste tehtud (minu meelest) Hype-i

Posted: Mon Mar 14, 2011 9:07
by ik
http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... ?query=f3a
vahust jne, aga ta on odav ja õige kujuga. Ilmselt võistlustel ilma just ei tee..
Posted: Mon Mar 14, 2011 9:18
by imm
Posted: Mon Mar 14, 2011 11:43
by Ervin2
mulle jäi silma miskit sellist -
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15407
ja see ka -
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=15398
viimase aja hiina vahukad on päris mõistlikult ehitatud ja isegi kvaliteedi üle ei saa nuriseda.
Posted: Wed Mar 30, 2011 21:34
by Matsa
Kas sinu häving sai alguse odavast orange vastuvõtjast?
Posted: Wed Mar 30, 2011 21:46
by mart63
Ei, Corona saatjamoodul koos sama firma vastuvõtjaga.
Posted: Wed Mar 30, 2011 22:51
by Matsa
ok, ehk ikka hiinakas. Suutsin täna oma meltingu odava orange saatjaga levist väljalennutada ja seepärast küsingi.
Posted: Wed Mar 30, 2011 23:01
by mart63
Milline variant sul neist OrangeRX'idest on?
Posted: Thu Mar 31, 2011 7:54
by Matsa
See 7 taalane 6 kanaliga plastik.
Posted: Thu Mar 31, 2011 10:24
by mart63
Neid on seal mitu, kas sul see ühe antenniga, oranzist plastist karbikuga variant?
Posted: Thu Mar 31, 2011 13:51
by Matsa
jah, see ta on