Mida targad arvavad, mida tuleks konstruktsioonis täiendada et 1. lend ei jääks viimaseks? Endale tundub, et kokpiti küljed vajaksid tugevdamist. Samuti ehk mootorile mingi tugi et maaga kokku puutudes ta sappa ümber ei paikeneks.
Mis nippe selleks parem kasutada on? Ja millele veel peaks tähelepanu pöörama? Aku kinnitusele ehk? See on mul hetkel väga vedel...
Radian Pro "tuunimine" - soovitusi palun
Radian Pro "tuunimine" - soovitusi palun
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Tavaline radian on ise väga vastupidav, on kannatanud ära isegi ninaees maasse kukkumised, mitte õnneks väga kõrgelt, aga ikkagi.
Pro on tõenöoliselt suhteliselt sarnane, ei usu et seal väga meeletuid parandusi vaja teha oleks, tegu on hea lennukiga ja algajale väga sobiliku lennukiga.
Pro on tõenöoliselt suhteliselt sarnane, ei usu et seal väga meeletuid parandusi vaja teha oleks, tegu on hea lennukiga ja algajale väga sobiliku lennukiga.

DX6i>Vapor>Radian>Mustang>Apprentice>Blade Mqx
Vaata üle kogu servode juhthoovastik,kontrolli tüüride käiku.
Tiiva ja stabika esiserva võiksid üle kleepida teibiga ,soovitavalt klaaskiud.
Tiiva ja stabika esiserva võiksid üle kleepida teibiga ,soovitavalt klaaskiud.

Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Tegin enda Radian Proga eile esmalennu ära
Väike tuul oli küll aga väga hullu polnud.
Enne lendu teipisin läbipaistva teibiga ära tiibade esimesed ääred, et maandudes rohukõrte või millegi muuga viga ei saaks. Samuti tõmbasin üle ka põhjaaluse.
Esimese lennu järel panin tähele, et ainult aileronidest jäi keeramisel nagu natuke väheseks ning keeras väikse viivitusega. Asi võis olla ka väikses tuules aga endal jäi nagu tunne, et tahaks näha rohkem pööramist kui kange liigutan. Rudderit liigutades keeras ilusti. Seega järgmine lennu proovin mixidega. Miksisin Aileron/Rudder.
Netist leidsin ka variandi kuidas flapsid panna tööle koos aileronidega aga seda proovin vajadusel hiljem.
Flapsidest niipalju, et töötavad suurepäraselt. Maandumistel väga kasulikud.Jällegi selgus, et flapsid oleks hea mixida elevatoriga. Kui flapsid rakendada tuleb kohe kõrgustüüriga hakata tööd tegema, et nina kohe väga ülesse ei tõmbaks. Hea oleks kui asi oleks natuke automatiseeritud.
Ootan nüüd järjekordset tuulevaikset ilma, et testida. Tuulega neid asju raske teha kui lennuk ise veel harjumatu.


Enne lendu teipisin läbipaistva teibiga ära tiibade esimesed ääred, et maandudes rohukõrte või millegi muuga viga ei saaks. Samuti tõmbasin üle ka põhjaaluse.
Esimese lennu järel panin tähele, et ainult aileronidest jäi keeramisel nagu natuke väheseks ning keeras väikse viivitusega. Asi võis olla ka väikses tuules aga endal jäi nagu tunne, et tahaks näha rohkem pööramist kui kange liigutan. Rudderit liigutades keeras ilusti. Seega järgmine lennu proovin mixidega. Miksisin Aileron/Rudder.
Netist leidsin ka variandi kuidas flapsid panna tööle koos aileronidega aga seda proovin vajadusel hiljem.
Flapsidest niipalju, et töötavad suurepäraselt. Maandumistel väga kasulikud.Jällegi selgus, et flapsid oleks hea mixida elevatoriga. Kui flapsid rakendada tuleb kohe kõrgustüüriga hakata tööd tegema, et nina kohe väga ülesse ei tõmbaks. Hea oleks kui asi oleks natuke automatiseeritud.
Ootan nüüd järjekordset tuulevaikset ilma, et testida. Tuulega neid asju raske teha kui lennuk ise veel harjumatu.
Nonii. Sai siis käidud järjekordselt proovimas. Mixidest siis niipalju et panin ail/rud aga rudderit panin ainult 10% - küllaldki vähe. Ei teagi kas nüüd selle pärast või siis ilma pärast aga rohkem mikse näppima hetkel ei hakka. Lendab hetkel väga hästi
Flapsidest kahh niipalju, et võtsin flaps/elevator mixi maha sest see, kas tõmbab flapsidega nina ülesse või alla sõltub suuresti lennukiirusest ja tuulest. Seega elevatoriga saab manuaalselt palju täpsemalt mässata. Rudderit polegi veel õieti kasutama hakanud 
Proovisin korra ka hästi kõrgele minna. Ei tea kas asi on minu silmades või väga päiksepaistelises ilmas igatahes mingi hetk ma ei saanud aru kuhupoole lennuk lendab
Õnneks sain asja kontrolli alla tagasi 
Täna siis veel hea ilm tuleb veel lendu harjutada ja varsti plaan ka kaamera peale panna ...
Väike video kahh: http://www.youtube.com/watch?v=oGeivdS4NQc


Proovisin korra ka hästi kõrgele minna. Ei tea kas asi on minu silmades või väga päiksepaistelises ilmas igatahes mingi hetk ma ei saanud aru kuhupoole lennuk lendab


Täna siis veel hea ilm tuleb veel lendu harjutada ja varsti plaan ka kaamera peale panna ...

Väike video kahh: http://www.youtube.com/watch?v=oGeivdS4NQc
Silmad tahavad väikest trenni ja harjumist heleda taevaga. Esialgu ei maksa üle pingutada. Kui paar nädalat lendamas käidud läheb see üle ja mingeid probleeme rohkem ei teki. Selline häda võib tekkida iga uue hooaja alguses peale pikka pausi.Ei tea kas asi on minu silmades või väga päiksepaistelises ilmas