Storm 450 pilbasteks - RIP
Posted: Sun Apr 03, 2011 11:41
Eile tõusu alustades kogus kopter nagu tavaliselt pöördeid kuni ühel hetkel kopter lihtsalt hävines õhku tõusmata. Ei saanud kopteriga õhkugi, tõenäoliselt oli see suur vedamine, et purunes maapinnal ja mitte õhus.
Swash suuna hoidja oli valmistatud klaaskiudplaadist, mis tõenäoliselt elas oma elu ära ning läbi vibratsiooni purunes. Peale seda hakas terve swash pöörlema niipalju, kui servode likid ulatasid ning niitis samal ajal saba mitmeks tükiks, labad, hammasrattad jne. Põhirootori võll on nii kõver, et seda ei tõmba laagrist välja, peab lõikama hakkama või siis täiesti uus korpus asemele.
Gyro juhe sai ka natuke muljuda poomi murdudes, kuid töötab. Õnneks elektroonika on kõik töökorras, ainult ajamisüsteem purunes. Esimest korda nägin ka seda, kuidas kopteril tõmbas sabarootori rihma poomi vahele ribadeks. Poom oli valmistatud CF torust. Saba poom purunes kolmeks jupiks, murdus alust ühenduskohtade juurest, saba toed ja block.
Pealabad ka muidugi purunesid, kuid õnneks ei lennanud pilbasteks - jupid ei läinud teadmata suunas lendu.
Mootori hoidjale oli mõra sisse tekkinud, pearootori laagri korpuse detail on üsna kõver.
Nüüd siis mõtlen, kas üritada kere taastada või osta mingi kere asemele ning elektroonika ja mootor ümber tõsta...
Väga huvitav on aga see, et saba koost ning pearootori mehanism on terved.
Ole nii ettevaatlik kui tahes, alati on oht, et mehaanika (või elektroonika) annab alla ning ikka toimub õnnetus.
Õnneks ükski jupp ei lennanud mingis suunas ning keegi ei saanud viga. Olin koos lapsega õues kopterit lennutamas - lugesin sõnad enne peale, et peab olema terve aja minu taga.
Raimo
Swash suuna hoidja oli valmistatud klaaskiudplaadist, mis tõenäoliselt elas oma elu ära ning läbi vibratsiooni purunes. Peale seda hakas terve swash pöörlema niipalju, kui servode likid ulatasid ning niitis samal ajal saba mitmeks tükiks, labad, hammasrattad jne. Põhirootori võll on nii kõver, et seda ei tõmba laagrist välja, peab lõikama hakkama või siis täiesti uus korpus asemele.
Gyro juhe sai ka natuke muljuda poomi murdudes, kuid töötab. Õnneks elektroonika on kõik töökorras, ainult ajamisüsteem purunes. Esimest korda nägin ka seda, kuidas kopteril tõmbas sabarootori rihma poomi vahele ribadeks. Poom oli valmistatud CF torust. Saba poom purunes kolmeks jupiks, murdus alust ühenduskohtade juurest, saba toed ja block.
Pealabad ka muidugi purunesid, kuid õnneks ei lennanud pilbasteks - jupid ei läinud teadmata suunas lendu.
Mootori hoidjale oli mõra sisse tekkinud, pearootori laagri korpuse detail on üsna kõver.
Nüüd siis mõtlen, kas üritada kere taastada või osta mingi kere asemele ning elektroonika ja mootor ümber tõsta...
Väga huvitav on aga see, et saba koost ning pearootori mehanism on terved.
Ole nii ettevaatlik kui tahes, alati on oht, et mehaanika (või elektroonika) annab alla ning ikka toimub õnnetus.
Õnneks ükski jupp ei lennanud mingis suunas ning keegi ei saanud viga. Olin koos lapsega õues kopterit lennutamas - lugesin sõnad enne peale, et peab olema terve aja minu taga.
Raimo