Page 1 of 1

4-kanaliga tahab "maad künda" ?

Posted: Fri Apr 08, 2011 20:43
by priitom
Ostsin kasutatud 4-kanaliga suurema koaksiaali - kopteri. Kõik oleks nagu OK, aga kui tahan lendu tõusta, kallutab kopter end silmapilkselt ja üsna järsult vasakule. Tahaks nagu vasaku külje peale keerata.
Ei riski sedasi õhku ka tõusta, sest ei tea, kuidas see õhus käituda võib.

Labad vahetasin uute vastu
Võll paistab sirge
Kopterit lahti pole võetud
servo hoovad tunduvad õigesti olevat (sättisin neid)

Abi? :?:

Posted: Fri Apr 08, 2011 22:04
by hommiku kohvi
äkki on trim peal vasakule poole?

Posted: Fri Apr 08, 2011 22:38
by priitom
hommiku kohvi wrote:äkki on trim peal vasakule poole?
Ei, trim-e katsetasin samuti igas asendis ja erilist tulemust see ei andnud. Isegi, kui vasakule kallutamise suhtes trim-i täielikult vastassuunda lükkan, tahab endiselt suhteliselt jõuliselt vasakule kallutada. :(

Posted: Fri Apr 08, 2011 23:28
by titan
Aga milline kopter?
Kõik käituvad erinevalt ja kõigil on omad head ja vead. :wink:

Posted: Fri Apr 08, 2011 23:40
by priitom
See on suur Eurocopter, sarnane E-sky Big Lamale. Uimasem ja natuke aeglasem, kui Big Lama, aga konstruktsioon on väga sarnane.

Uurisin veelkord, et mis viga võib olla, aga selline äkiline kõrvalekallutamine on täielik ulme. Tollel on 3-in-1 karp sisseehitatud gyroga. Äkki on gyro süsteemil mingi rike?

Posted: Sat Apr 09, 2011 0:28
by titan
Vahest on ehk swash lahku jooksnud...selleks peab swashi ülevalt ja alt taas kokku suruma. Plastist detailid eralduvad metall-laagrist.

Posted: Sat Apr 09, 2011 1:52
by priitom
titan wrote:Vahest on ehk swash lahku jooksnud...selleks peab swashi ülevalt ja alt taas kokku suruma. Plastist detailid eralduvad metall-laagrist.
Surusin - ei tea kas ka kasu oli.

Arvan, et suuremat kasu andis see, kui swashi külge kinnituvad hoovad lõpuni lahti kerisin ja need siis väga kõrgesse asendisse jätsin. Küljele kallutamine kadus!
Homse lennu põhjal oskan öelda, kas kõik OK.

Posted: Sat Apr 09, 2011 9:52
by titan
Kui linkide keeramiseks läks, siis puldi jostikute neutraalasendis peab swash olema võlliga risti nii eest, kui tagalt vaadatuna.
See oleks siis moment, kui kopter maast tõusma hakkab.

Posted: Sun Apr 10, 2011 2:24
by priitom
titan wrote:Kui linkide keeramiseks läks, siis puldi jostikute neutraalasendis peab swash olema võlliga risti nii eest, kui tagalt vaadatuna.
See oleks siis moment, kui kopter maast tõusma hakkab.
Seda ma tean. See on ka üks väheseid ja olulisi asju, mis ma tolle swashplaadi kohta tean :D
Sätin selle kõigil masinatel neutraali puhul horisontaalselt maapinnaga.

Täna lennata ei julgenud - tuul oli tahtmisest üle.