Page 1 of 1

Kas seda võib põhjustada regu?

Posted: Sun May 08, 2011 21:54
by Maikkel
Tervist!
Sain HK-st kätte uue regu radianile.
Kõik korras, töötab, kuid on 2 muret:

1. Pööretega lennates on kõik OK, aga kui gaas maha lasta siis vana reguga jäi propp suhteliselt koheselt seisma, mille tulemusena voltis kõrvale ära ja lennuk kulges ülisujuvalt edasi. Uuega seevastu aga keerleb propp kaasa ning kohe üldse ei taha seisma jääda, kohutavalt suur takistus on lennukile ja väga vastik on lennata.

2. Kuna tegu on odava reguga, tekkis mure kas tal üldse see minimum voltage kaitse on peal? Miskipärast kardan et ei ole, ühtegi lipot ei ole proovimise eesmärgil tühjaks kah veel lasknud....

Keegi teab äkki peast 2 vastust anda?
Regu andmed on muidu:

Plush 30 Brushless Speed Controller
The Plush series ESC are a very good quality controller. They have a broad range of programming features and a smooth throttle response compared to other BESCs in the same price range.
All our BESCs come with a full warranty.

Cont Current: 30A
Burst Current: 40A
BEC Mode: Linear
BEC : 5v / 2A
Lipo Cells: 2-4
NiMH : 5-12
Weight: 25g
Size: 45x24x11mm
User Programmable, both via controller and optional programming card. The programming card is an excellent item as it instantly tells the user the current settings and with a few simple clicks of the buttons, the user can change the settings and have graphical reassurance of those changes.
The programming card is an excellent Item and simple to use!

Posted: Sun May 08, 2011 22:06
by mart63
Plush seeria on väga ok. Et propp pidurduaks tuleb Brake peale progeda. Lipo kaitse peaks olema vaikeseade, kuid võid ka selle üle progeda.
Kui ehk manuali kaasas polnud, siis toimima peaks see: http://www.hobbyking.com/hobbyking/foru ... A_ubec.pdf
On too küll 60A Plushile, kuid progemine peaks olema sama. Ise olen omanud 40A ja 60A variante, neil käis igatahes samamoodi.

Seaded, mis tarvis üle käia siis:
Brake --- ON
Battery type --- Li-ion/Li-poly

Posted: Mon May 09, 2011 8:09
by cuprum
Sellele "piduri" ja progemise jutule lisaksin veel, et kui piikse ei peaks viitsima lugeda, siis kasuta progemiskaarti ;)
Kui kuskil platsil kokku peaksime juhtuma, siis võin (kaarti) laenata - on teine mul saatjakohvri standardvarustuses.

Posted: Mon May 09, 2011 12:31
by Oehh
Mul sama reguga sama asi. Lähedalt oleks nagu hääle järgi kerge vedu taga.
Gaasi maha võttes ilma pidurita jääb prop oma inertsi tõttu pöörlema ja kuni ta pöörleb hoiavad labad tsentrifugaaljõuga laiali ja jääbki props pöörlema.

Mina progesin puldist piiksude abil - ega nii keeruline polnudki.

Posted: Mon May 09, 2011 13:43
by Maikkel
Suured tänud abi eest!
Kuna nvtusel olin korraks kodus ja polnud aega pikalt uurida, nimelt nädala sees tallinnas koolis. Ning Kasutusjuhendisse eriti usku polnud.

Tunni ajal sai 30 minti uuritud seda, sai ülipositiivselt üllatuda, ning nüüd on kõik pilt selge juba, jube keerulised pisitükid ikka, pealtnäha nagu polegi midagi, kuid tegelikult ikka väga peened asjad.

Mõtlesin et jõuan enne teiste vastamist juba ise ära vastata, kuid teie heatahtlikusel ikka pole piire :) Suured tänud ikkagi!

Kuidas Plush seeria töökindlusega on?
11.90$ eest ikka väga kõva värk...

Posted: Mon May 16, 2011 10:13
by Maikkel
Hey!

Uuendan muret, Brake värk töötas kohe ideaalselt, kuid ma ei ole kindel kas cutoff mode töötab, ei taha akut nii katsetuse pärast päris tühjaks kah lasta, pole just eriti hää akule. Kuid kui ma ühe pooliku akuga katsetasin, siis ta ei jätnud mootorit seisma....

Settingud on
Cutoff - shut down
Cutoff threshold - medium praegu vist. Kuid selle muutmine ei paista omavat mingit effekti.

Samuti ei paista otsest effekti andvat start mode ümber lülitamine.
Kas on tegu ikkagi praak isendiga?
Kuidas teha kindlaks kas Cutoff mode ikkagi töötab ilma akut viimase tilgani tühjaks imemast? Lennukiks Radian ja akudeks on 1300mAh ja 2200Mah

Posted: Mon May 16, 2011 11:08
by trebla
Cutoff treshold paneb paika kui tühjaks võib aku lasta. Selle regu juhendis on kirjutatud et Low/Medium/High vastavad pinged ühe purgi kohta on 2,6/2,85/3,1 volti. kui balanceri otsa pole reguga ühendatud siis mina küll ei riskiks Medium settinguga vaid paneks High kuna purkide pinged võivad üksteisest ikka väga erinevaks minna tühjaks laadimisel. Endal läks nii kaks akut kopteril, siis tõstsin alarmi pinge 3,15 voldi peale purgi kohta.

Testimiseks ei oska midagi lihtsat välja pakkuda- reguleeritava pingega toiteplokk ja mootor väiksematele pööretele, et toiteplokk suudaks voolu anda (minu oma annab maks 2,5 amprit) või siis akuga järjestikku 0,2-0,5 oomi 50W takisti ja mõõta regu patarei otste pealt pinget, et näha mis pinge juures välja lülib mootori. Niisugune takisti on jälle sigakallis :(

Posted: Mon May 16, 2011 11:48
by [J]
Niisugune takisti on jälle sigakallis
Sellisteks takistiteks kasutatakse massiliselt auto sobivat 12V pirni.
Saatjal on ju gaasikang. madalatel pööretel, väikese vooluga, tester abiks, võib alumist piiri julgelt testida. Kui kohe juurde laadida võib väikese vooluga ilma akut rikkumata tegelikult päris madalale minna.