Page 1 of 1

labanurgad 450 kopteril

Posted: Thu Jun 02, 2011 9:32
by Riff
Tere,

Millist labanurga graafikut Teie kasutate, et saada võimalikult stabiilne tõstejõu muutus just maandumisel ning üleüldse õhus olles 450 klass kopteriga. Olen enda kopteri seadistanud vastavalt manuaalile, kuid see ei ole piisav minu jaoks. Probleem seisneb selles, et kui hakkad maapinna lähedale jõudma, siis on sellel kõrgusel väga keeruline stabiilselt kõrgust muuta, toimub kuidagi hüppeliselt. Hakkad maanduma, kopter tuleb alla, kuid viimase lõpu tahaks teha sujuvalt, kuid siis juba märkan, et kopter liigub liiga kiiresti alla, annan throttle kangist pöördeid juurde ning kopter läheb liiga kiiresti kõrgele taas. Kas asi on normal flight režiimi puudujääk või peaks ka maandumise tegema stunt/idle 1 all?


Tänud,
Raimo

Posted: Thu Jun 02, 2011 10:23
by wermecher
Ning enda poolt küsiks, millist labanurka soovitate päris algajatele, kes sooviks vaikset hooverdamist harjutada maapinna lähedal. Kas manualist "General Flight" sobiks?

Posted: Thu Jun 02, 2011 10:40
by Riff
üldjuhend on lineaarne -2 (0 ei soovita) kraadi kuni +10-12kraadi. Kuid ma olen jõudnud järeldusele, et see ei saa olla lineaarne General Flight puhul.

Manuaalis on esmased juhised, kuidas saad kopteri lennuvõimeliseks, edasi peab aga ise sättima endale parajaks. siin tahakski teiste kogemustest kuulda.

Posted: Thu Jun 02, 2011 10:46
by Wreckie
Ise sättisin endale nii nagu mugav on, põhiline, et hõljutades oleks labanurk õige.

Posted: Thu Jun 02, 2011 11:35
by Riff
Wreckie Palun avalda infot ka teistele, millised on sul numbrilised väärtused ning millise puldiga

Re: labanurgad 450 kopteril

Posted: Thu Jun 02, 2011 12:21
by JazZ
Riff wrote:Tere,

Millist labanurga graafikut Teie kasutate, et saada võimalikult stabiilne tõstejõu muutus just maandumisel ning üleüldse õhus olles 450 klass kopteriga. Olen enda kopteri seadistanud vastavalt manuaalile, kuid see ei ole piisav minu jaoks. Probleem seisneb selles, et kui hakkad maapinna lähedale jõudma, siis on sellel kõrgusel väga keeruline stabiilselt kõrgust muuta, toimub kuidagi hüppeliselt. Hakkad maanduma, kopter tuleb alla, kuid viimase lõpu tahaks teha sujuvalt, kuid siis juba märkan, et kopter liigub liiga kiiresti alla, annan throttle kangist pöördeid juurde ning kopter läheb liiga kiiresti kõrgele taas. Kas asi on normal flight režiimi puudujääk või peaks ka maandumise tegema stunt/idle 1 all?


Tänud,
Raimo
Su jutust jääb mulje et Sul on gaas ka muutuv?
Mina kasutasin idleup modes +12 -12 pitchi ja 90% - 85% - 80% - 85% - 90% throttle ja Sinu poolt kirjeldatud probleemi küll ei olnud.
Normal modet kasutasin vaid nö käivitamiseks.

Posted: Thu Jun 02, 2011 13:42
by titan
450 kopteril tuleb need labanurgad kokku sobitada throttlega. Mõlemad muudavad tõstejõudu.
See on parasjagu mängimist.Üldjuhul ei maksa normal modes +10 ülemiseks punktiks panna, aitab ka +8.
Kui viie punktiga saatjal esimene punkt on -4, teine 0, keskmine +4, neljas +6 ja viies +8(+10), peaks maandumine vägagi sujuv olema.
Nüüd tuleb veel throttle kurve paika ajada, et pöörded parajad oleksid. Ise kasutan 0 - 40 - 50 - 60 - 100 throttlet (oleneb ESC-st ja mootorist), et maandumisel pöörded eriti ei muutuks, siis ei hakka ka kopter hüppama, kui vähe throttle- pitchi kangi liigutada.
Üldjuhul olen normal mode-i labanurgad manuali järgi paika pannud ja siis throttle kurvega reguleerinud, et tõstejõud nii järsku maandumise monendil ei muutuks.
Edu!

Posted: Fri Jun 17, 2011 15:55
by Riff
Kopter on nüüd nii sätitud, et on võimalik ka 1m kõrgusel normaalselt lennata, kuid ainult tuulevaikse ilma puhul :D ning maandumise saab teha ülipehme, nagu udusulg.

Throttle ja labanurga kõverate väärtused:

Throttle, %
0
45
70
85,5
100

Pitch, %
35
60 - hõljub 20-30cm kõrgusel, õhupadi
67 - umbes siin hõljub ~1-2m kõrgusel
72,5
83

Labanurk on -4 kuni +8. Mootor on 3450kV ning 13 hammast Typhoon 450H 2218H

Teoreetiline pea kiirus:
Throttle, % |Pea kiirus, rpm
0 0
45 1494
46 1527
70 2323
71 2356
85 2821
86 2854
100 3319


Kopter siis T-Rex 450 Pro

Posted: Fri Jun 24, 2011 18:29
by Riff
Eelmine seadistus on enamvähem ok, kui ei ole praktiliselt üldse tuult.

Tänud Bluesmell õpetussõnadele sain juhitavuse palju paremaks uute seadistustega.
Labanurk on ikka -4 kuni +8, kuid throttle on 70% igas punktis, ehk flat. Throttle kangi keskasend on ka täpselt 0 kraadi. Enam ei sega tuul ka nii palju.

NB! regu käivitus on seadistatud super soft, käivitus võtab aega 3-8 sek. Regu on Turnigy K-Force 40A

See on kõik normal mode jaoks, hea viis edas õppimiseks +-10 kraadi peale

Posted: Tue Jan 10, 2012 0:44
by Riff
NB! Kui su vastuvõtja võimaldab fail safe mode funktsiooni, siis ei ole hea antud sätteid normal mode all kasutada -> kui normal mode all on throttle kurv sirge, siis ka fail safe minnes on throttle sirge ehk mootor töötab ja kiiresti!