Page 1 of 1

Veel üks põhjus või põhjendus... miks on simulaator kasulik

Posted: Wed Nov 08, 2006 12:24
by mart63

Posted: Wed Nov 08, 2006 20:30
by prederik
Võibolla oli siin üldse viga selles, et tegelik lennuk oli tundlikum, kui simukas? Või oli lennuk rikkis või valesti timmitud, vähese harjutamisega ei paista siin eriti pistmist olevat.

Posted: Thu Nov 09, 2006 1:20
by lauri
See lennuk ise-enesest pole väga stabiilne lendaja ja tundub jah, et väga-väga oli tüürikäikudega liialdatud. Eks see nullist ise tehes ongi suhteliselt raskelt aimatav asi...

Sealtsamast jäi selline huvitav video ette - kuidas "murulõikamist" kopteriga harjutada! http://www.youtube.com/watch?v=SpJNqRxVGxA (julge hundi rind on kopterilabasid ja muud kallist sodi täis)

Posted: Thu Nov 09, 2006 13:03
by [J]
Lennuk kaldus stardis vasakule, reageeriti suure hilinemisega ja tüüre vastu põhja vajutades. Selle peale tuligi paremale keerise moodi asi ja kui veel seliliasendis ehmatusega kõrgustüüri üles (seega seliliasendi tõttu hoopis maa poole) anda jõutaksegi sedamoodi kohale. See oli rohkem snaprolli kui keerise moodi, siis kasutati põhiliselt pöördetüüri.
Tegelikult väga ilus ja klassikaline elu esimese lennu näide. Esimesed lennud tasub kindlasti teha simulaatoris, mitte päriselt, ehk nagu vido pealkirigi ütleb:

First flights don't always go to plan

Posted: Thu Nov 09, 2006 19:07
by Võsalendur
Kas ei võinud nii olla, et mõeldi mudeli esimest lendu mitte piloodi?

Posted: Thu Nov 09, 2006 19:52
by mart
Musta kasti analüüs annab ka ehk seletuse, et miks ja kuidas.

Mart.

Posted: Thu Nov 09, 2006 21:13
by [J]
"Musta kasti" video on küll olemas. Oletada pole vajagi ja saab lausa fakte tuvastada.

Image

Posted: Thu Nov 09, 2006 22:42
by Submarin
case closed