Page 1 of 1

O: Brushless mootor

Posted: Sun Jun 12, 2011 18:08
by ufo
Tere oleks soov osta brushell mootor umbes 500W koos ESC minu oma lihtsalt jäi seisma ja enam ei tööta.
Mingit suitsu ega midagi ei olnud sõitsin paadiga ja järsku jäi seisma...
nüüd oleks uut vaja.
kellegil on siis antke teada.
vabandan kui midagi segaseks jäi.

Posted: Sun Jun 12, 2011 19:17
by lauri
Brushless on see sõna! (brush - hari, less - ilma > harjavaba, harjadeta)

Vajalik lisainfo, et sulle mootorit pakkuda on: soovitavad mootori mõõtmed (ja võlli diameeter), mootori tööpinge, millest selgub ka mitme keerust mootorit vaja on, et ~500W kätte saada.

Posted: Sun Jun 12, 2011 20:09
by ufo
mul läheb see koguaeg segamini. :oops:
mootori võll peab olema 3.2mm (paadi sees deifudivõll 4.0mm)
kasutan nimh akkusid 7.2-8.4v
keerdudest ei oska midagi öelda iga mootor ju erinev

Posted: Sun Jun 12, 2011 20:22
by felch
Vb oleks hea anda vihjeks oma senise mootori ja ESCi nimed/margid. Siis targemad teaksid soovitada ja oma sahtleid sorteerida.

PS. Mismoodi "deifud" tegelikult kirjutatakse?

Posted: Sun Jun 12, 2011 21:22
by lauri
Miks sa ei osta mõnda mootorit+regu, mida mõni teine kasutab? Siis tead, et saad kindlasti toimiva ja piisavalt kiire komplekti.

Posted: Sun Jun 12, 2011 22:51
by ufo
mootor oli mul Brushless 400w esc mingi 35A (marki ei tea ära kulund)
akkud nimh 7purki 8.4V

Posted: Sun Jun 12, 2011 22:53
by ufo
lauri wrote:Miks sa ei osta mõnda mootorit+regu, mida mõni teine kasutab? Siis tead, et saad kindlasti toimiva ja piisavalt kiire komplekti.
'

mis mõttet siis võistelda siis kui kõik on sama tehnika?

Posted: Mon Jun 13, 2011 1:14
by imm
ufo wrote:
lauri wrote:Miks sa ei osta mõnda mootorit+regu, mida mõni teine kasutab? Siis tead, et saad kindlasti toimiva ja piisavalt kiire komplekti.
'

mis mõttet siis võistelda siis kui kõik on sama tehnika?
minu loogika ütleb, et kui kõik on sama (mida ma millegipärast üldse ei usu)
siis selgubki võistluse käigus ,kes on kõige osavam.
Mõnel ju ikka juhtub, et sõidab vastu seina või midagi sarnast :wink:

Posted: Mon Jun 13, 2011 9:13
by ufo
me juba proovsime üleeile sama tehnikaga sõita ja kus juures me ühe kiirused sõitsime külg külje kõrval :lol:
ja see ei pakkunud lõbu 8)

Posted: Mon Jun 13, 2011 9:42
by cuprum
ufo wrote:me juba proovsime üleeile sama tehnikaga sõita ja kus juures me ühe kiirused sõitsime külg külje kõrval :lol:
ja see ei pakkunud lõbu 8)

Üks asi on sõita külg-küljes ja otsejoones *täpselt* samade seeriatoodangust tulnud masinatega.
Teine asi on sõita külg-küljes sama tehnikaga varustatud *isetehtud* keredega.
Kolmas asi on sõita sama tehnikaga suht keerulist rada.


PS. Sorry, et ma "paadimajanduses" suht võhik - aga kas seal siiski kah miskeid konkreetseid piire ei ole seatud, et kui palju akupurke või vatikilosid või ....? Ei ole ju totaalsel vabaklassil mõtet, kui sinna ronib keegi "Billion Dollar Baby", kes niikuinii võib omale parima *osta*.

Posted: Mon Jun 13, 2011 9:59
by ufo
akku võib olla kun 7nimh ja 3s lipo.
mootor on vabavalikuline!

Posted: Mon Jun 13, 2011 10:31
by qdwin
Kas paatide puhul sõiduoskused ei mängi üldse mingit rolli?

Posted: Tue Jun 14, 2011 15:02
by ufo
kas teema on tehtud mootorist või juhtimis oskustest? :shock:
mina nagu räägiks pigem mootoritest mitte juhtimis oskustest.
Aitähh!