Page 1 of 1
fx14
Posted: Wed Aug 10, 2011 17:26
by cbjuss
kas kellelgi on kogemust kuidas plaanerile FX14 peal butterfy asendit panna
Kas üldse võimalik?
Netist pole igatahes ühest seletust leidnud- siuke umbmäärane jura ala - vaata FX18 moodi.
Posted: Wed Aug 10, 2011 19:29
by Oehh
Sorry, OT
...aga mis see butterfy on ja milleks ta hea on?
Posted: Wed Aug 10, 2011 19:36
by cbjuss
butterfly on pidur.Eleroonid üles ja flapsid alla.Tuleb ka kõrgustüüri mixida mingi ca 10%.saad plaaneri üsna täpselt maha panna
Posted: Wed Aug 10, 2011 20:12
by mart63
Menüüd peaksid olema suhteliselt samad, ehk on fx18 manual abiks:
http://data.robbe-online.net/robbe_pdf/ ... -F4091.pdf
Posted: Thu Aug 11, 2011 0:36
by tulnuk
Isiklikust kogemusest soovitaksin alustada vaid klappidega pidurdamisega, nii jääb eleronide effektiivsus ka väikesel kiirusel alles. Olenevalt lennukist on tõenäoliselt ka vaja ka klappide-stabilisaatori mix'i.
Posted: Thu Aug 11, 2011 8:27
by cbjuss
Plaaneriks on Cularis ,FX18 soovitavad kõik foorumid vaadata, aga probla on selles,et fx18 on suuremate võimalustega kui seda on fx14 ja minu teada on juba FX18 sisse ehitatud butterfly - sellepärasta ma seda küsingi.Sakslaste miskis foorumis oli täpselt sama küsimus ja vastus oli sama mis Mart soovitas ,et vaata FX18 manuaali.Sellest pole abi
Posted: Thu Aug 11, 2011 12:30
by [J]
Toetan Tulnuka juttu täielikult. Minul oli võistlemise lennuk sel aastal just nii lendama pandud ja see on täiesti piisav. Maandumise täpsus õigel sekundil oleneb ikkagi 90% piloodi treenitusest ja korralikult sisselennatud lennukist. Hea mees maandub täpselt ka ilma igasuguste klappideta. Klapid annavad ainult suure eelise liigse kõrguse kaotamisel.
Posted: Fri Aug 12, 2011 10:32
by cbjuss
Nojah .
mida aga teha siis kui ei ole hea piloot ja ikkagi üritaks enamvähem tervelt plaaneri maha saada.Mulle tuli idee kasutada butterflyd,võibolla kunagi tulevikkus olen ma ka osavam ja siis pole muud vajagi.Head soovitused piloteerimistehnika alalt on alati teretulnud,aga minu küsimus on konkreetselt tehnilise poole pealt.
Tänud