Page 1 of 1
üks suur sõjalind
Posted: Thu Sep 29, 2011 8:15
by eestikas
Posted: Thu Sep 29, 2011 14:31
by ufo
Päris mõnu tunne võis see olla.
(Lennuk pold enam juhitav)

Posted: Thu Sep 29, 2011 16:04
by eestikas
shit happens
Posted: Thu Sep 29, 2011 19:56
by TU.144
kas tõesti mudellennukite puhul on ühe mootri rivist välja minek fataalne? Kohe läheb keerisesse. Päris lennukid suudavad ka ühe mootoriga edasi lennata. Muidugi mudellennukid lendavad ka madalamal ja üldiselt pole enam aega keerisest välja tulla. Aga ütleme kui kõrgus oleks piisav, kas siis see antud isend oleks suutnud ohutult ühe mootoriga maanduda?
Planeerides vaevalt oleks happy ending tulnud kuna arvan, et ilma mootoriteta tuleb selline lennuk alla nagu kivi.
Lihtsalt nii huvi pärast

Posted: Thu Sep 29, 2011 20:09
by eestikas
noh mina seda nii hästi ei tea aga seda ma tean et see sõjalind lendas paremini kui see agrepuut
http://www.youtube.com/watch?v=yChRS10P ... r_embedded
Posted: Thu Sep 29, 2011 20:48
by ik
TU.144 wrote:kas tõesti mudellennukite puhul on ühe mootri rivist välja minek fataalne? Kohe läheb keerisesse. Päris lennukid suudavad ka ühe mootoriga edasi lennata. Muidugi mudellennukid lendavad ka madalamal ja üldiselt pole enam aega keerisest välja tulla. Aga ütleme kui kõrgus oleks piisav, kas siis see antud isend oleks suutnud ohutult ühe mootoriga maanduda?
Planeerides vaevalt oleks happy ending tulnud kuna arvan, et ilma mootoriteta tuleb selline lennuk alla nagu kivi.
Lihtsalt nii huvi pärast

viimases AMI-s oli minuarust sellest juttu- pigem asi mudelistide refleksides- ei võeta õigel ajal gaasi maha ja ei sada õigel ajal aru,kumb mootor seisma jäi.
Posted: Thu Sep 29, 2011 21:06
by eestikas
mul põhimõtteliselt koguaeg nii et kui lennuk õhus hullult vibama hakkab kohe mootor maha ja elevator põhja ja liuglen hädamaandumise,... kui just vahepeal kontrolli alla saab siis sel juhul jälle mootor vaikselt taha ja hakkan jälle ronima PS mul on ühe mootoriga.
Posted: Fri Sep 30, 2011 10:37
by trebla
Ei usu, et "elevaator põhja" oleks kõige targem tegu sellisel juhul. Pigem ikka proovida lennujoon otseks saada, ülatiivalisel treeneril näteks kõige targem juhtimine lõpetada

Kõrgustüüri üles lükkamine koos kaldetüüri hoidmisega on hea crashi valem
AMI-s soovitati sellisel puhul tõesti gaasi maha võtta, et aega võita ja pärast veosuuna tuvastamist pöördetüüriga veidi vastu hoida. Kuna asjad käivad kiiresti siis pole aega kahjuks õigeid tegevusi kaaluda, tuleb harjutada lihtsalt.
Posted: Fri Sep 30, 2011 15:12
by eestikas
jep aga spree'ga mootori maha võttes tuleb sirge joone hoidmiseks tüür põhja sest muidu tuleb liiga kiiresti nina ees maha aga kui tüür põhjas siis liugleb väga ilusti. decathloniga ei tea sest alles uus ja pole situatsiooni ette tulnud. muidu super hästi lendab.
Posted: Fri Sep 30, 2011 22:14
by trebla
Arvatavasti on su lennukil raskuskese liiga ees. Raskuskese tasub panna tiiva tõstekeskme juurde. Tõstekese on tavaliselt tiivaprofiili pakseim koht ja umbes 1/3 tiiva laiusest esiservast arvates. Kui raskuskese taga siis on lennukit raske juhtida aga kui liiga ees siis planeerib halvasti. Üldiselt hea tuulevaikse ilmaga gaas maha võtta ja vaadata kui hästi planeerib siis saad raskuskeset või kõrgustüüri vajadusel korrigeerida.
Posted: Fri Sep 30, 2011 22:18
by eestikas
jah tüüriga sai timmitud küll aga täisgaasil tõstis nina liiga üles. aga muidu mootoriga jah lendab otse ja nina pole vaja tõsta.
Posted: Fri Sep 30, 2011 22:36
by trebla
Ülatiivalisel lennukil peaks mootori veojõud olema suunatud veidi alla, et gaasiga liiga üles ei rebiks lennukit. Sinu mudelil võiks nurk alla olla 4-5 kraadi ja propi pöörlemise suunas küljele 1 kraad, usu mind, lendamine läheb kohe mõnusamaks.
Posted: Fri Sep 30, 2011 22:59
by eestikas
aitäh nõuande eest