Page 1 of 1

2 mootorit ja 2 regu?

Posted: Wed Jan 11, 2012 21:54
by kyylik
kui lennukile panna 2 ühesugust mootorit,aga 2 erinevat regu... üks esc25a ja teine esc30a ,,kas mootorid siis pöörlevad ka erineva kiirusega nt 50% gaasiga``?

Re: 2 mootorit ja 2 regu?

Posted: Wed Jan 11, 2012 22:05
by ik
kyylik wrote:kui lennukile panna 2 ühesugust mootorit,aga 2 erinevat regu... üks esc25a ja teine esc30a ,,kas mootorid siis pöörlevad ka erineva kiirusega nt 50% gaasiga``?
jah, selles võid üsna kindel olla. Isegi kahe eritüübilise 30A regu puhul ei pruugi sa sünkroonsust saada.

Posted: Wed Jan 11, 2012 22:12
by kyylik
ei tea kas erinevus võib olla väga julm? st.proovisin ka ühe regu alla mootorid panna,aga siis läks regu lolliks.nii et tasuks ikk proovida v.mitte?

Posted: Wed Jan 11, 2012 22:25
by cuprum
kyylik wrote:ei tea kas erinevus võib olla väga julm? st.proovisin ka ühe regu alla mootorid panna,aga siis läks regu lolliks.nii et tasuks ikk proovida v.mitte?
Ühe regu alla võiksid panna AINULT harjadega mootorid - aga ka siis jääks tegelikult teatud erinevus mootorite eneste parameetrite erinevuse tõttu.

Kui aga kangesti tahtmine mitut harjavabat ilma spetselektroonikata võimalikult sünki ajada - kasuta võimalikult samaseid ESC-e ja mootoreid ning juhi neid kahe erineva kanaliga - siis saad puldi pealt igatsugu kavalate miksidega ühtlustada - näiteks mitmepunktise throtle-curvega.
Kui aga tahad lihtsalt kahemootorilist linnumudelit ;) siis peaks sünkimiseks piisama ka EPA-dest ja trimmist - NB! Ära unusta ka kõigepealt puldi "nullkorrektsiooniga" ESC-idele kangikäiku õpetada.

Posted: Thu Jan 12, 2012 18:47
by kyylik
aga! kas mootorid peax siis ühelepoole pöörlema,v.erinevalt?

Posted: Thu Jan 12, 2012 18:58
by Riff
erisuunas tuleb stabiilsem. Kas erisuund mootoril või siis propil

Posted: Thu Jan 12, 2012 20:33
by kyylik
ok,üritan siis linnu ehk nädalavahetusel lendama saada:D kui korralik crash tuleb siis laen pildid ka üless:D