Page 1 of 1
flybariga või ilma flybarita helikopter
Posted: Fri Jan 13, 2012 11:06
by urmas25
Tere.
Viimasel ajal üha rohkem pakutakse kahte varjanti helikoptereid koos flybariga ja ilma flybarita.
Ilma flybarita on hind on märksa kõrgem.
Et mis vahe on neil kahel varjandil plussid ja miinused.
Re: flybariga või ilma flybarita helikopter
Posted: Sat Jan 14, 2012 0:35
by Stayazz
urmas25 wrote:Tere.
Viimasel ajal üha rohkem pakutakse kahte varjanti helikoptereid koos flybariga ja ilma flybarita.
Ilma flybarita on hind on märksa kõrgem.
Et mis vahe on neil kahel varjandil plussid ja miinused.
FBL lendavad teistmoodi (nad on lihtsam kontrollida, lihtsam parandada)! Voite lugeda rohkem siit (inglise keeles aga vaga arusaadav):
http://www.rchelicopterfun.com/flybarless.html
Posted: Sat Jan 14, 2012 19:19
by urmas25
Tänud.
Posted: Sun Jan 22, 2012 0:47
by titan
FLB annab efekti siis, ku oled juba sellisel tasemel piloot, kes tunneb trikitamisel või 3D lendamisel võimsuse puudujääki(sageli on see mootori võimsuse puudujääk), mis kulub flybari õhust läbi vedamiseks. See on teema, mida valdavad MM meistrid ja kasutavad ära müügimehed.
Posted: Tue Jan 24, 2012 10:46
by ints
Titani põhimõtteliselt õigele jutule lisaks veel seda:
FBL - lihtsam ja veidi odavam mehaanika, väga kallis elektroonika, pealegi veel suht kiires arenemisfaasis;
FB - paar suht odavat juppi on rohkem kruvida... Kruvimine ongi kõige tülikam, st. flybari täpselt mehaaniliselt keskele kinnitamine nõuab veidi vaeva ja täpsust ja kannatlikkust.
FBL kopter lendab vaid tänu spetsiaalsele stabilisatsioonielektroonikale. Mis on muide FAI poolt keelatud, st. sellisega ei saa osaleda FAI võistlustel jms. (Seega, MM võistlustele FBL kopteriga ei lasta, küll aga 3DMastersile). FBL tuleb kasuks 3D trikkide tegemisel (või siis skaala-rootoripeade juures), nagu Titan mainis - kus flybar kas väljanägemise (originaalil puudub) või väiksema agiilsuse tõttu on ebasoovitav.
Põhimõtteliselt on küsimus riski võtmises: Sul on võimalik loota, et purunevad labad EI TABA FBL elektroonikat. Reaalselt juhtub seda kindlasti harvemini (aga kõik mis on kopteri küljes puruneb ühel päeval päris kindlasti), kui pead flybare asendama. Ainult et, kui juhtub, siis sama hinna eest saad ilmselt-peaaegu terve kopteri mehaanika... Teoreetiliselt võib muidugi olla, et FBL kopteri krässid on veidi kergemad, kuna peale labade purunemist ei saa FB enam midagi katki peksta.
Kokkuvõttes: remontida on lihtsam, seadistada keerukam...
Minu isiklik seisukoht on, et hea oleks tava (FB) kopteri seadistamine (ja remontimine) enne selgeks õppida, seejärel võib ju ka mõne FBL kopteri soetada.
Ääremärkus: suuri FBL koptereid mul endal pole. Ülaltoodud jutt ei käi ka eFlite pisikeste kääbuste kohta, nendel elektroonika hinnalisa ei tähenda ja kuna iga milligramm on arvel annab FBL olulise eelise (lihtsam ja kergem konstruktsioon).
I.
Posted: Tue Jan 24, 2012 18:16
by urmas25
Lihtsalt väga palju on erinevad mudelid flybarless.
Videodes ka nagu tõusev trend kõigil ilma flybarita
näiteks copterx 600e pro hinnaga 237.-usd selline isend jäi silma