Page 1 of 1
probleem DealExtreme`ga
Posted: Fri Feb 10, 2012 22:36
by piperpoiss
tellisin asja juba 3 juunil 2011. kaup polnud 7 kuud tulnud ja otsustasin siis tühistada tellimuse. pidi tulema mingi email kaupluselt, et aktsepteeritud on tühistamine aga pole tulnud mingit kirja juba üle 2 nädala. mis ma peaks tegema et tellimus saaks tühistatud ja raha tagasi saadud?
Posted: Fri Feb 10, 2012 22:53
by andi
Mul oli hiljaaegu sarnane kogemus ühe teise firmaga. Peale raha ülekandmist ei juhtunud midagi, ehkki 24h jooksul lubati tellimus aksepteerida, nädal hiljem tühistasin tellimuse, mispeale oli tellimuse staatus veel segasem, ei mäletagi mis täpselt. Pöördusin päringuga otse klienditeeninduse poole, öeldi, et tellimus on tühistatud ja raha vabastatakse broneeringu alt esimesel võimalusel. Ootasin veel nädala ja kuna ka siis midagi ei juhtunud, pöördusin panga poole sooviga vabastada broneering nende poolt. Seda tehtigi.
Ehk siis positiivne moment on see, et maksin krediitkaardiga ja sain panga kaudu sai sekkuda. Hiljem olen sama firma kaudu ka eduka tellimuse teinud ja ise arvan, et nipp selles, et kahtlase tellimuse puhul olid nad ise edasimüüjad, mitte ei tulnud nende omast laost kaup.
Õpetlik moment on see, et tasub uurida, kas müüakse oma firma laost või ollakse vahendajad. Tookord oli puuduliku reageeringuga algfirma "Expansys", mille kohta on päris palju huvitavat tagasisidet sõltumatutes foorumites. Samas on teised allikad, kus firmat taevani kiidetakse. Nii et hoidke silmad lahti.
Posted: Fri Feb 10, 2012 23:33
by urmas25
enamus sellistelt lehtedelt maksmine paypaliga.
kindlam kui mis tahes krediitkaart.
alati tasub tellida tundmatult lehelt mingi pisike ja odav toode ja siis näha kuidas kaup kohale tuleb.
dealextreme aga suht turvaline ja pikalt toimiv leht.