Page 1 of 2
Esimene heli
Posted: Fri Feb 17, 2012 20:16
by Climatix
Niisis esimene lennuk on olemas ja on huvi tekkinud helide vastu , phoenixis olen lennanud ja kergemaid asju oskan juba , tahaks millalgi oma esimese ära osta aga ei tea mida osta , ise mõtlesin kas Blade 120 SR oleks hea alguseks ? samuti kas 9x saatjaga see töötaks ?
Posted: Fri Feb 17, 2012 21:15
by Kpe
See isend ühildub ainult DSM2 Spektrum või JR saatjaga. Ja meie kliimas ei ole sellega õues suurt midagi eriti teha.
Aga kui mingit konkreetset nõuannet tahad, siis täpsemad soovid-eesmärgid ja rahakotipaksus on olulised näitajad.
Suurem kopter on stabiilsem ja annab rohkem võimalusi, kuid samas maksab rohkem..... Eks nitrol ja elektril ole ka omavahel miinused ja plussid.
Simus tehtud trikid (ka hõljutamine) ei tule Blade`ga alguses kohe kindlasti sama hästi välja
.
Posted: Fri Feb 17, 2012 21:17
by Climatix
Kpe wrote:See isend ühildub ainult DSM2 Spektrum või JR saatjaga. Ja meie kliimas ei ole sellega õues suurt midagi eriti teha.
Aga kui mingit konkreetset nõuannet tahad, siis täpsemad soovid-eesmärgid ja rahakotipaksus on olulised näitajad.
Suurem kopter on stabiilsem ja annab rohkem võimalusi, kuid samas maksab rohkem..... Eks nitrol ja elektril ole ka omavahel miinused ja plussid.
Simus tehtud trikid (ka hõljutamine) ei tule Blade`ga alguses kohe kindlasti sama hästi välja
.
praegu arvestan 200 euroga aga kui parem oleks nt 450 suuruses siis saab ka selle kokku aga natuke pikema aja jooksul. Tulevikus tahaks ikka 3d lennuga tegeleda .
Posted: Fri Feb 17, 2012 21:25
by Kpe
No eks ta tark ole tulevikule mõelda....
HK450
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11446 on päris paras valik alustamiseks. "Hiina värk", aga saab tasapisi T-Rex i osad peale panna. Ilma nende viimasteta on ta ka täitsa asine ja tubli
. Siin foorumis isegi keegi müüs....
Posted: Fri Feb 17, 2012 21:28
by Climatix
Kpe wrote:No eks ta tark ole tulevikule mõelda....
HK450
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11446 on päris paras valik alustamiseks. "Hiina värk", aga saab tasapisi T-Rex i osad peale panna. Ilma nende viimasteta on ta ka täitsa asine ja tubli
. Siin foorumis isegi keegi müüs....
ja mis oleks parem hk-st kas see ccpm või pro kit ja kas torque tube või belt? neid barebone kite vist enam pole seal .
Posted: Fri Feb 17, 2012 21:40
by Kpe
Siinkohal oskan ainult seda öelda, et rihmülekandega on remonditööd odavamad (ja neid tuleb). Samas on torgue tube`l omad plussid...
Kui komplektis pakutakse kaasa servosid siis võib arvestada, et need tuleb üldiselt päris varsti välja vahetada.
Posted: Fri Feb 17, 2012 21:59
by Climatix
Aga kui algaja sõbralik on 250 suuruses heli ?
Posted: Fri Feb 17, 2012 22:07
by Kpe
250 on kindlasti tuulele ja muule sellisele kõvasti tundlikum. Stabiilsuse ja juhitavuse kohta saab midagi öelda ainult konkreetset mudelit teades. Näiteks väikesed koaksiaalid (Lama V3, j.m.) on väga stabiilsed, aga tuult üldse ei kannata...
Posted: Fri Feb 17, 2012 22:11
by KristoR
Kunagi oli mul Honey bee king II
Sellega sain täitsa lennatud aga kui lendasin T-Rex 450´ga oli kuidagi harjumatu ,et kange ei peagi nii kiirelt liigutama...
Ehk siis minu jaoks oli suurem katsumus lennata väiksema kopteriga kui suuremaga. Lisaks sellele on väiksemat kehvem näha...seetõttu tuleb lennata madalamal...see tähendab ,et väiksemgi vääratus ja kopter on vastu maad.
Posted: Fri Feb 17, 2012 22:44
by Climatix
Posted: Sat Feb 18, 2012 0:54
by Riff
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... hite_.html
Head arvustused.
Osta kohe mõned labad varuks ja feathering shaft, peavõll.
Sabapoomi vahetaks süsiniktoru vastu, kannatab õppimist paremini:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 750mm.html
Posted: Sat Feb 18, 2012 12:24
by Climatix
Ei tea kas parem oleks osta see hk 450 pro või ccpm full alloy ? Tean et see vist maitse asi suht aga kellel on kogemusi nendega
Posted: Sat Feb 18, 2012 12:43
by Kpe
See full alloy on rohkem lihtsalt bling-bling. Sul on lennumasinat vaja - kuusepuud võid ju hiljem ehtida
.
Posted: Sat Feb 18, 2012 12:44
by Climatix
Kpe wrote:See full alloy on rohkem lihtsalt bling-bling. Sul on lennumasinat vaja - kuusepuud võid ju hiljem ehtida
.
ok
, tänud igastahes , hakkan vaikselt uurima siis , arvan et lähiajal ostan ära asjad
Posted: Sun Feb 19, 2012 11:54
by Riff
pro kere on vastupidavam kukkumistele, samas halvem remontida, peab palju lahti võtma. NB! osta rihmaga versioon.
Kogemuse põhjal soovitaks kohe osta Align originaali, sest selle raha erinevuse paned sinna kiiresti sisse...
Samas, et seda perioodi pikendada, soovitaks Tarot toodangut. Olen ostnud neilt swashplate, saba juppe, feathering shafte ja veel pudipadi ning neid ei anna HK omadega kvaliteedi poole pealt võrrelda. Tarot on hea, kuid align on parem, HK omad aga väga varieeruva kvaliteediga.
NB! peavõll, sabavõll, hammasrattad - osta Align originaalid.
http://www.ac-rc.com/product_info.php?p ... ds5ube3mc3
Raimo
Posted: Mon Feb 20, 2012 18:26
by Climatix
Riff wrote:pro kere on vastupidavam kukkumistele, samas halvem remontida, peab palju lahti võtma. NB! osta rihmaga versioon.
Kogemuse põhjal soovitaks kohe osta Align originaali, sest selle raha erinevuse paned sinna kiiresti sisse...
Samas, et seda perioodi pikendada, soovitaks Tarot toodangut. Olen ostnud neilt swashplate, saba juppe, feathering shafte ja veel pudipadi ning neid ei anna HK omadega kvaliteedi poole pealt võrrelda. Tarot on hea, kuid align on parem, HK omad aga väga varieeruva kvaliteediga.
NB! peavõll, sabavõll, hammasrattad - osta Align originaalid.
http://www.ac-rc.com/product_info.php?p ... ds5ube3mc3
Raimo
kas see tarot on üldse belt , praegu küll tundub et kõikjal kus ma vaadanud olen on tt versioonid
Posted: Mon Feb 20, 2012 18:30
by Riff
rihmaga varianti olen näinud ainult HK tootevalikus siiamaani Pro kere puhul. Rihmaga saba on mõistlik HK-st lisaks tellida, need on 1:1 vahetatavad, kui on Pro oma.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... sion_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... sion_.html
Posted: Mon Feb 20, 2012 18:54
by Climatix
kust saab üldse kõige soodsamaid osasi alignile , ise vaatan praegu fasthobbies.eu-st.
Posted: Mon Feb 20, 2012 19:03
by Riff
Posted: Mon Feb 20, 2012 19:20
by Climatix
samas hinna erinevus hiiglama suur pole kui osta nt sport pro v2
Posted: Mon Feb 20, 2012 20:00
by aretaja
mis mõttega paned raha mingi kalli kopteri peale, kui ise ei ole veel pultigi kätte saanud. Puruks läheb see kõige odavam HK kopter pmst samamoodi. Õppimiseks kulub nagunii paari kopteri jagu varuosi. Kui asi huvitab, siis kallima saad alati osta.
Posted: Mon Feb 20, 2012 21:58
by Climatix
arvan et ikka ostan alguseks mingi hk heli ja mõned aligni osad, õppimiseks odavam ja kui tahan edasi tegeleda siis saab ju t-rexi osta hiljem
Posted: Mon Feb 20, 2012 22:01
by Riff
HK omadest saan soovitada ikka Pro kere, see on mitmest kallist kukkumisest päästnud ja on olnud väikesed kulud kuna korpus on tõsiselt jäik ülejäänutega võrreldes
Muidugi jah, esimene kopter läks ka minul lõpuks prügikasti...
Posted: Mon Feb 20, 2012 22:16
by titan
Aga kas sa oled vaadanud Mini Titan 325-e?
http://www.modelhelicopters.co.uk/thund ... n-arf.html
Mida võin kindlalt väita Thunder Tigeri plussiks on see, et kukkudes on osade vajadus väiksem, algul osta vahest tiba kallim, olenevalt kust kätte saad.
Tegemist on kvaliteet kopteriga, mis konkureerib turul T-rexiga.
Posted: Mon Feb 20, 2012 22:22
by Climatix
titan wrote:Aga kas sa oled vaadanud Mini Titan 325-e?
Mida võin kindlalt väita Thunder Tigeri plussiks on see, et kukkudes on osade vajadus väiksem, algul osta vahest tiba kallim, olenevalt kust kätte saad.
Tegemist on kvaliteet kopteriga, mis konkureerib turul T-rexiga.
ei ole , oleks aimu ka kus kohast oleks võimalik sellist osta või palju selle hind kujuneks ?
Posted: Mon Feb 20, 2012 22:28
by titan
Panen siia veel korra lingi:
http://www.modelhelicopters.co.uk/thund ... n-arf.html
Uuemad on juba täis carbon raamiga, aga see on sitkest plastist raamil.
Mina ühestkist raamist jagu ei saanud...
Labad tuleb muidugi klaasfiibrid valida, saab ka hobby sitist, aga kindlasti kumera nurgaga!!!!
Posted: Mon Feb 20, 2012 22:30
by Climatix
ja sinna sobivad 450 suuruses heli osad ? nt 450 typhoon mootor jne ?
Posted: Mon Feb 20, 2012 22:41
by titan
Ta ongi 450 klass, lihtsalt TT tähistus on laba pikkuse järgi
Elekrtoogika läheb sinna sama, mis 450 T-rexile, ainult mootori mõõtmeid peaks kontrollima, et kindlalt ära mahuks.
Tema mootor:
http://www.fast-lad.co.uk/store/thunder ... -3823.html
Muud vidinad ja elektroonika:
http://www.fast-lad.co.uk/store/index.p ... =1&sort=1a
Posted: Mon Feb 20, 2012 23:30
by Riff
Plastikust kere ja osad on ka päris head, löögid neelduvad paremini võrreldes kopteriga, millel on ühendusjupid enamus metallist tehtud. Titan (kopter) on ka kindlasti hea valik, Titanil (inimene siis) lendavad need siiamaani ja hästi.
Posted: Mon Feb 20, 2012 23:45
by titan
Riff wrote:Plastikust kere ja osad on ka päris head, löögid neelduvad paremini võrreldes kopteriga, millel on ühendusjupid enamus metallist tehtud.
Oli omal ka selline kõhklus põues esimesel talvel, et plast jne....
Kodanik Ilumets oma loomsete katsetega murdis müüdi
Pani labahoidja ööseks sügavkülma ja seejärel asus teda igatpidi pihtidega venitama, aga jagu ei saanud. Oleme siin pakasega taevas laksutanud, plasti purunemine pole küll TT-l crachi põhjuseks olnud.
Asi saab otsustavaks vast Hard 3D võistluslennul, kus jäikus loeb.
Nii palju siis sellest, et Tundratiigri plasti ei tasu karta, aga kõik on ikka maitse asi, millist kopterit valida.