Page 1 of 4

Märts 2012

Posted: Fri Mar 02, 2012 15:43
by Andu
Laupäev ja pühapäev (03-04) ilmselt Viljandi järvel või Mulgimaa kandis.
Keegi ühineb?

Posted: Fri Mar 02, 2012 19:13
by ik
Viljandisse ilmselt ei jõua,pühapäeval prooviks raadile minna lõunapaiku. Tegin seal täna luuret, 2rekka laiuselt on asfalt väljas ja kõrval kannatab ilmselt suusaga maanduda.
Proovisin täna nelikopterit ka tuulega- ausaltöeldes olin täitsa üllatunud kui hästi ta püsib..

Posted: Fri Mar 02, 2012 19:39
by Sven
Hull mees, sellise ilmaga :)

Raadi

Posted: Fri Mar 02, 2012 22:18
by aviaator
Kui vähegi ilma ühinen pühapäeval

Aivar

Posted: Fri Mar 02, 2012 23:16
by taevataat
Laupäeval kell 12 Anne kanalile. Mis lennuilma te siin otsite. Õige lendur lendab iga ilmaga. Trenni tuleb teha. Kui pole lennuilma, küll seda juba raadios ja telekas öeldakse. Nii, et minek homme. Talvepäevadel oli näha, et paar meest oskasid lennata aga enamus meist püsivad lihtsalt õhus. Viinamehed olid aga kõik kõvad. Davai, davai kargud alla homme.

Posted: Sat Mar 03, 2012 1:42
by Kleemann
Avo pani endale IR stabika peale. Vaatame siis kuidas see homme kanalil on :)

Võtan oma Blizzardi kaasa, pole teist ammu lennutanud, eks näis kuis läheb..

Raadi

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:05
by aviaator
Otsustasime ikka koguneda laupäeval 12.00 Raadil.

Aivar

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:11
by taevataat
Väike ümberkorraldus. Minek 12.00 Raadile. Anne kanal võib tuulega kitsaks jääda. Kui mõnele aknast sisse põrutad, siis ei teagi kas tasub lennukile järgi minna, võib veel lisakulusid tekkida. Üldiselt linnas sees lendamisel oleks vist targem lennukitelt need telefoni numbri ja e-mailiga kleepsud maha korjata.

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:16
by cuprum
taevataat wrote:Üldiselt linnas sees lendamisel oleks vist targem lennukitelt need telefoni numbri ja e-mailiga kleepsud maha korjata.
Kas siis poleks mitte targem üldse mitte linnas lennata?
Kui loodad, et õnnestub lennuk kellelegi aknasse sokutada, ning siis ise anonüümselt pihku itsitada - eksid ikka päris rängalt!

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:39
by taevataat
Linnas lendamine väga ohutu pole tõesti, eriti tuulega, eks selleks
ümberkorralduse tegimegi. Veelgi ohtlikum on aga suurtel
rahvakogunemistel, nagu Tartu Lennupäevad, mudellennukite
lennutamine. No ei tea mis jama korraldaja kaela saab kui mõni kopter
peaks rahva sisse põrutama. Minu arust ongi lennupäevad, ka päris
lennukitele, kõige ohtlikum lennukeskkond. Nii, et selle valguses pole see
linnas lendamine midagi nii hull. Tegelikult teeme nii reklaami uute
lendurite leidmiseks.

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:46
by ik
Krt nagu poleks varem lennanud :) Ma saaks aru kui sa muretsed,et kuidas raaidl neile kahele rekkajäljele ristituulega pihta saada,aga arvata,et kanali 200m laius liiga kitsas on lendamiseks on siiski midagi uut :D

Re: Märts 2012

Posted: Sat Mar 03, 2012 15:10
by Jorgan
Andu wrote:Laupäev ja pühapäev (03-04) ilmselt Viljandi järvel või Mulgimaa kandis.
Keegi ühineb?
Andu! Ma pühapäeval ühineks sinuga. Anna teada mis kell lähed järvele.
53449332

Posted: Sat Mar 03, 2012 15:48
by kyylik
kasutasin ilma ja käisin Rakvere teatrit piilumas

https://picasaweb.google.com/1055696942 ... 3marts2012

Posted: Sat Mar 03, 2012 17:46
by taevataat
Lennatud sai, aga eks ta rohkem maadlemise moodi oli. Nii kõva tuulega on ikka hull tegu selle maandumisega. Hea oli, et lennukid vähemalt tagurpidi ei liikunud, aga kohal seisid küll. Rada ei saanud maandumiseks sugugi kasutada, tuul oli ristipidi. Lennukid tulid maha sinna kus tuul arvas õige koha olevat. Kõndida sai lund mööda kõvasti. Aga eks homme uus katse. Täna aga liimima, kes vähem kes rohkem.

Posted: Sat Mar 03, 2012 18:36
by Marek
Pühapäeval ilus lennuilm. Kes kuhu? 8)

Posted: Sat Mar 03, 2012 19:37
by Matsa
Harkule

Posted: Sat Mar 03, 2012 23:47
by Andu
Polnud ta nii tuuline midagi. Natukene raputas ja ilma mootorita lendas tagurpidi: http://youtu.be/EZCt2CY-IlA

Posted: Sun Mar 04, 2012 12:21
by taevataat
Täna 13.30 Raadil

Minu uus P-47

Posted: Sun Mar 04, 2012 19:37
by usamees
Tegin täna esimest veeretesti :D Lennuk ise Starmax P-47 1600mm(vahukas) 3,7kg koos kõigega. http://youtu.be/TPJnOKV2ji8?hd=1 Muidu oleks nagu kõik valmis aga üks esim. telik hakkas streikima(vahest ei avane !!!tore lugu!) :cry: . Mootoriga kah vinged tulemused .Täis gaasil kohe 100A ja temp laes(87kraadi)tegin lisaks spetsiaalsed õhutuskanalid 1sisse 3välja. Õnneks veab poole gaasiga pea oma kaalu välja. Ehk õhus läheb kergemini. Nüüd aga hakkan telikuid lahkama :evil: .

Posted: Sun Mar 04, 2012 21:41
by prosper
See siis täiskomplekt või ise koostasid(eraldi mootor ja elektroonika). Elektri kohta tõmmet küll. Vaata ,et need telikud maha ei jää kui lennuk minema sööstab. :) Mis pommid? (kas ikka päris või ilu pärast?)

Posted: Sun Mar 04, 2012 21:43
by Marek
Kevad tuleb täie hooga: linnud teevad juba termikat, kull kaitseb oma pesa või territooriumit ja jalgratturid on liikluses. Käisime Tartsi ja ühe EA Regional noore piloodiga Viimsi kandis lennutamas.
Kuno ja Matsa käisid Harkus. Ilm oli kena. Panen ehk hiljem ka lühikese videoklipi kuhugi.

Räägitakse, et Tartus lennati ka. Keegi vist isegi FPVga - tunnistagu üles 8)

Posted: Sun Mar 04, 2012 22:27
by Jorgan
FPV-ga lenndas Viljandis ka keegi, kui me Anduga järve peal olime. Ilmar olid see sina?

Posted: Sun Mar 04, 2012 22:43
by Andu
FPV-ga või metsikult hea silmanägemisega.

Posted: Sun Mar 04, 2012 23:39
by Kleemann
Tartus Raadil oli täna päris palju lennutajaid. Ilm oli OK. Mõnel vedas rohkem, mõnel vähem. Kahju et endal oli palju kohustusi pühapäeva kohta ja pidin varakult platsilt lahkuma.

Nädala keskel lubab EMHI Tartus ilusat FPV ilma. Pane oma kola teisipäeva või kolmapäeva õhtuseks lennuks valmis. Plaanis on teha mõned ülesvõtted (veel) jäätunud emajõest Vorbuse kandis.

Posted: Sun Mar 04, 2012 23:51
by usamees
prosper wrote:See siis täiskomplekt või ise koostasid(eraldi mootor ja elektroonika). Elektri kohta tõmmet küll. Vaata ,et need telikud maha ei jää kui lennuk minema sööstab. :) Mis pommid? (kas ikka päris või ilu pärast?)

Mootori ja regu panin ise teised(mootor Turnigy uut tüüpi 60se nitroka asendaja L5055A 400kv 55A ja regu turnigy 80A PLUSS ) . Orig.regu teiste jutu järgi kahtlane.(tänaste katsete käigus aga selgus,et ka see regu kuumenes 60kraadi :shock: .On sellest ka jälle mingit ohtu oodata?? Kui kuumaks võib regu minna ?) Orig.mootoril eraldusid katsete käigus kohe magnetid :x .
Pommid hetkel küljes endise mootori magnetitega.Juurdlen,eraldamis meh. kallal.Kas servod lükkaksid nad magnetitest laht :| i. Hetkel parda vool vaid 3A ? :?

Posted: Mon Mar 05, 2012 0:04
by Marek
Uups, mina sain vist valesti aru, mõtlesingi Viljandis keegi FPV-ga või hea silmanägemisega.

Posted: Mon Mar 05, 2012 9:46
by -Ilmar-
Hei!

Ei, ma pole peale Kuldkala rohkem lendu saanud...
Jorgan wrote:FPV-ga lenndas Viljandis ka keegi, kui me Anduga järve peal olime. Ilmar olid see sina?
Parimat soovides,
-Ilmar-

Posted: Mon Mar 05, 2012 10:15
by Marek
Andu ja Jorgan...olete kindel, et mingi kajakas lihtsalt termikat ei teinud? :)
Kui siiski oli lennuk, siis on küll huvitav, mis UFO see oli?

Posted: Mon Mar 05, 2012 13:26
by Jorgan
Kindlasti ei olnud see Kajakas! Müstika kes see siis oli? :twisted:
Lihtsalt planeerida nii kõrgel oleks olnud suht raske.
Muidugi kui meie kauguse hinndamine väga mööda on siis võis see olla ka keegi keda lennuväljalt ülesse tõmmati.

Või hoopis oli see coolix kes sai oma plaaneri kätte ja see otsustas jehhat tõmmata :roll:

Posted: Mon Mar 05, 2012 20:10
by ArdiK
Jorgan wrote:Kindlasti ei olnud see Kajakas! Müstika kes see siis oli? :twisted:
Lihtsalt planeerida nii kõrgel oleks olnud suht raske.
Muidugi kui meie kauguse hinndamine väga mööda on siis võis see olla ka keegi keda lennuväljalt ülesse tõmmati.

Või hoopis oli see coolix kes sai oma plaaneri kätte ja see otsustas jehhat tõmmata :roll:

Trebla äkki on hakanud FPV-ga tegelema :D? Viljandis nagu rohkem lennutajaid ei tea.