Page 1 of 1

Srvodest

Posted: Fri Mar 02, 2012 16:57
by markomanni
Tere!

Tundub et siin palju teadjamehi.
Kui uue auto puhul on järjest katki läinud juba 2 servot ja seda väga lühikese sõiduaja järel siis kas viga on servodes või pigem ikka vastuvõtjas???

Marko

Posted: Fri Mar 02, 2012 17:26
by ik
Mõõda pinge ära ( musta (tumepruuni) ja punase juhme vahel). 2 täiesti võrdset varianti- kas ongi viletsad servod või on vastuvõtja uBEC vigane ja annabki aku täispinge servodele pähe. Enamik servosid saavad hakkama 6V, osad ka 7-7.5 ,aga mitte üle selle.

edit- kui ma nüüd sinu 3 postituse jutu kokku panen,siis see traxxase servo peaks 6.2 volti ilusti vastu pidama. Aga mis temaga juhtub?Sureb üldse ära või väriseb ja ei keera?

Posted: Fri Mar 02, 2012 17:31
by qdwin
Teadmata mis auto, servo ja vastuvõtjaga on tegemist, oletan:
1) End point on paika panemata. Rattad on juba risti aga servo väänab veel edasi.
2) Puudub servosaver ja hüppest tulles või millegile vastu sõites annab järgi nõrgem, ehk servo.
3) servo on vilets.
4) midagi takistab roolimehanismi vaba liikumist (näiteks kivike ei lase liikuma).

Posted: Fri Mar 02, 2012 17:59
by markomanni
Traxxas E-revo 1/16 harjavaba

Posted: Fri Mar 02, 2012 18:16
by markomanni
Mõõtsin,pinge on 6,2V

Posted: Fri Mar 02, 2012 21:13
by qdwin
Siis on viga peidus minu listis.