Page 1 of 1

1/18 Brushless 4WD Stadium Truck w/ 18Amp System

Posted: Tue Mar 20, 2012 12:49
by TU.144
Tere!

Soetasin hobbykingist odava aga väga toreda auto. Niisama fun'i pärast ringi kihutada. Esmamuljed väga head. Auto on väga kiire ja tore.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ystem.html
Image

Üks asi mis soovida annab on juhitavus kiirel sõidul. Ma mõtlen 40+km/h on ta peaaegu juhitamatu - keerates tõmbab kohe külje ette.
Netiavarustest uurides tuleb juhitavuse parandmaiseks panna ratastele kullaagrid ja autole külge ka Gyro.

Küsimus just gyro kohta. Kuna pole kunagi autodega kokku puutunud siis kuidas seda sinna paigaldatakse ja kuidas ta juhitavust parandab? Ühesõnaga soovin saada teada gyro hingeelu auto küljes :roll:
Soovitati seda gyro: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=10113

Väike video kahh autost :)
http://www.youtube.com/watch?v=0BrZuFDGqLs

Posted: Tue Mar 20, 2012 13:02
by qdwin
40+ on nii väiksele autole väga karm kiirus (kirjade järgi Top Speed: 32km/h on standard system). Ma enne gürotamist uuriks kas auto seadistus on paigas: amortides õli olemas, õõtsad auto loomulikus asendis horisontaalsed, tagavedrustus pisut pehmem kui esivedrustus jne jne.

Posted: Tue Mar 20, 2012 13:41
by andresures
48km

Posted: Tue Mar 20, 2012 14:10
by TU.144
Ei oska seda kiirust nii silma järgi hästi hinnata aga kui tahan nagu kiiresti ja otse sõita siis eriti rooli keerata ei tasu, tõmbab külje ette. vedrustuse koha pealt on just tagumine vedrustus palju jäigem kui esimene :-/ Õliamorte pole on tavalised. 3s 1300mah akuga pole veel tippkiirust kätte saanudki ega soovigi vist saada. Hetkel on gaasi kurv pandud 40% pale sest muidu läheb asi juhitamatuks kätte ära.

Posted: Tue Mar 20, 2012 21:50
by Riff
Natuke gyro kohta pilte: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=5661

Põhimõtteliselt kasutad gyro täpselt nii nagu kopteriga. Paned gyro lihtsalt vastuvõtja ja servo vahele.