Page 1 of 1
Hiina kräpp dragonfly 60.
Posted: Fri Dec 29, 2006 9:56
by ttr
Tere,
sattus kätte mängimiseks selline isend nagu WALKERA DF60. 7 kanaliga RTF, õigem oleks öelda WTF-
. Asi ei tulnud rohkem maast lahti kui 2cm. No asi seegi. Tehaseseadistused olid jumala mööda. Asi hakkas juba looma kuid siis suutis 1 servo lihtsalt maha põleda kuigi ta mingit koormust ei saanud. Järgmiseks viskas otsad sabaservo. See oli algusest peale imelik.. tudises ja võdises koguaeg nagu ma pärast jõulupidu Kopter ise originaalsetupis speed400 seeria mootoriga kuigi akud olid lipod. Ei tea palju teist keegi siin selle odava hiina jamaga on kokku üldse puutunud? Sooviks jagada kogemusi justnimelt sellel teemal, et kas ongi kombeks neil originaalasjadega mitte lennnata. St servodel kombeks lambist mahapõleda jne.
Isiklik arvamus - mootor välja vahetada. nt ALING 430 + regu peaks sobima, servod uued. Siis peaks asjas täitsa lendava riista saama. see kaasas olev Rx-Tx süsteem koos gyroga kärab kah isegi minu üllatuseks.
Fly you Chinese piece of crap!
Posted: Sat Dec 30, 2006 13:15
by ints
Olen kokku puutunud. 1m on optimistlikum lennukõrguse hinnang
Mis Sa arvad, miks normaalne kasutatud kopter maksab eBAYSki 500 eurot ja ülesse ja miks rahvas ostab teiste kasutatud aga _lendavad_ koptereid, kui Hiinast saab 101 erineval moel riiulisse sobivad käkke?
Tõsi, Walkera ei ole päris kõige kräpim kräpp ja seega ilmselt saad tolle tööle. _KÕIK_ kopterid, kui ARF tahes tuleb enne lennutamist pulkadeks lahutada ja ise koostada (pisiplastkopteril võib see olla probleemiks, aga hilisemal esimesel remondil lähevad samad osad niikuinii katki mis lähevad esimese lennutamise eelsel tükkideks lammutamisel ja siis juba tead neid kodusesse "lattu" varuda sures koguses). Ok, kopterit, mis käib kokku kiirliimi jms.-ga ma päris osadeks ei soovitaks tungiva vajaduseta võtta... Küll on aga näiteks normaalne, et hiinas koostatud servo kopruse kinnituskruvid on lahti (ilmselt suudam mingi hammasratas siis ka viltu minna, mehaanika kinni kiiluda ja servo maha põletada) või on muul moel tegemist tavapärase hiina kvaliteediga... Kui aus olla - hiinas on 2 sorti tehaseid: osade tooteid pole välise vaatluse läbi võimalik lääne analoogist (tihti: originaalist) eristada ja enamasti on neil ka kvaliteedikontroll paigas. Ja siis on tehased, kus tehakse asja nii või hulleminio kui vanasti N-Liidus (inc. töömahukam lõppviimistlus ja kvaliteedikontroll).
Olen ise katsetanud mingit hiina harjadeta mootorit, millest lahkus ilma minupoolse süüta sinine dzinn. Samas, väidetavalt 95% kasutajatest on õnnelikud.
Ehk - osta korralik kopter.
Või, kui ostad minsagi Hiinast, osta 3-kaupa: üks on praak, teine varuosadeks, kolmas ehk toimib. Üksikud positiivsed nimega erandid on ka (GWS näiteks).
Kuna Walkera on Sul juba olemas, siis soovitan mahapõlenud jms. osad uute (soovit. kvaliteetste - näiteks Hitec HS-50 ja HS-55 servo jms.) asendada. Arvesta, et kõik labanurkade juhtimise 3 (kui Sul on CP) vÕi kaks (kui CP-d pole) servot peavad olema sama marki. Samas, HS on kiire ja sobib esimesena just sabaservoks panna...
Maast ülesse tõusmise vaevad viitavad kas valedele labanurkadele kopteri või raadio konfis või valedele pööretele. Viimane võib olla tingitud valest akkust või ebasobivast ülekandest sellele aku-mootori kombinatsioonile. Kui kõik need tulid pakis kaasa siis võib eeldada, et piisava häälestamise järel see kombinatsioon siiski võiks toimida, kuid sugugi mitte ideaalset. Uuri internetist sarnaste kopterite setuppe teistel pilootidel...
I.
Posted: Sat Dec 30, 2006 17:25
by ttr
Korralik kopter on olemas Fury Experti-i näol. Lihtsalt tahtsin teada kuida suhtutakse just nende servode kvaliteeti ja originaal set-up-i ASi on mänguasjaks saadud muud ei midagi.
Posted: Sat Dec 30, 2006 20:31
by lauri
Olen nende WALKERA kopterite servode kohta justnimelt seda lugenud, et nad põlevadki maha. Ka güro soovitatakse kohe välja vahetada, et vähegi asja saada.
Neid mudeleid vist väga palju erinevaid, mõni pidi täiesti lootusetu olema, mõni on selline, millest saab asja!
Hitec'i servod on sellistele kopteritele kindlasti kõige populaarsemad ja väga kvaliteetsed: HS50, HS55, HS56 ja HS65
Posted: Tue Jan 02, 2007 15:36
by ttr
No sa siis servode mahapõlemise põhjus ka kindlaks tehtud.
Hammasratttad olid vigased ning seega kiilus servo kinni mis tekitas koormuse ja põletas elektroonika maha.
Posted: Fri Jan 05, 2007 17:57
by ints
Aga kruvid olid kinni või? Valuviga siis?
Küll on aga näiteks normaalne, et hiinas koostatud servo kopruse kinnituskruvid on lahti (ilmselt suudam mingi hammasratas siis ka viltu minna, mehaanika kinni kiiluda ja servo maha põletada)
Posted: Fri Jan 05, 2007 19:12
by ttr
Ühel servol olid kruvid lahti ja korpus ka poolpehme tänu millele hammasrattad omasuvajärgi hakkasid asetsema, teisel servol, mille lammutasin laiali - ja ohoo imet, seal kus pidid hammasrattal 3 hammast olema oli mingi suvalise kujuga plastmassivalu.
Posted: Fri Jan 05, 2007 22:29
by lauri
Hiina Demokraatlik Rahvavabariik
Posted: Sat Jan 06, 2007 13:09
by ints
Nonäe, saadki vaid kahest jupist ühe toimiva kokku
Kasudega kaup.
I.