Page 1 of 1

Harjavaba mootor.

Posted: Wed Jun 06, 2012 21:25
by ufo
Tere
Keegi oskab sellist mootorit remontida ?
mootoriks on :
9,5Turns handwouno neodymium magnets
Nosram sports modified dragon brushless (200W)
Leitsin,et mingi takisti või mingi sarnane see on on katki.(C2)

Re: Harjavaba mootor.

Posted: Wed Jun 06, 2012 22:02
by tonu.tootsen
ufo wrote:Tere
Keegi oskab sellist mootorit remontida ?
mootoriks on :
9,5Turns handwouno neodymium magnets
Nosram sports modified dragon brushless (200W)
Leitsin,et mingi takisti või mingi sarnane see on on katki.(C2)
elektroonikas tähistatakse c-ga kondensaatoreid, nr 2 selle juures on lihtsalt järjekorra number või lihtsalt number, kui sa leidsid tähistuse komponendi kõrvalt c2 siis see on kondekas, kui võimalust siis tee asjast pilti ja näita teistele.

Posted: Wed Jun 06, 2012 22:06
by lauri
Tegu tõenäoliselt sensored mootoriga, mille tagaosas trükiplaat 3 hall-anduri ja temp-anduriga. Kas sa kasutad seda sensored režiimis? Tavalise 3-faasilise mootorina peaks ta vabalt toimima, isegi kui terve selle trükiplaadi sealt puhtaks pühid.

Posted: Thu Jun 07, 2012 13:52
by ufo
lauri wrote:Tegu tõenäoliselt sensored mootoriga, mille tagaosas trükiplaat 3 hall-anduri ja temp-anduriga. Kas sa kasutad seda sensored režiimis? Tavalise 3-faasilise mootorina peaks ta vabalt toimima, isegi kui terve selle trükiplaadi sealt puhtaks pühid.
Ma natuke totu aga ehk ütled mis see sensored reziim on ? :oops:

Posted: Thu Jun 07, 2012 22:45
by aretaja
Osadel brushless mootoritel on niiöelda tagasiside. Mootorisse tuleb kolm jõujuhet ja üks lisapistik millel on mingi 5-6 otsa. Selle lisapistiku eesmärgiks on anda regulaatorile tagasisidet mootori asendi kohta, et regu oskaks teda paremini juhtida. Selleks peab regu ka vastav olema. See trükkplaat koos nende kondekate ja asjadega ongi just tagasiside jaoks. Kui mootoril ainult kolme otsaga juhid, võib selle plaadi pmst minema visata.

Posted: Fri Jun 08, 2012 14:20
by ufo
Nii siit tuleb pildi link
http://www.upload.ee/image/2411339/SAM_0961.JPG
[/img]

Posted: Fri Jun 08, 2012 18:38
by lauri
Mis regulaatoriga sa seda mootorit kasutada tahad? Eeldan, et tavalise 3-faasilise kiirusereguga, millel "sensored" rezhiimi pole? (Sensored töötamise jaoks on eraldi juhet vaja mootori ja regu vahele). Niiet eeldusel et mootori 3 mähist ja rootor on terved, pole probleemi, võiks töötada.

Posted: Sat Jun 09, 2012 7:17
by ufo
kasutasin auto regu aga seda juhet ei ole ! :wink:
reguks oli mingi 75A autooma,hetkel ei oska sulle marki öelda aga hiljem täpsustan :roll:

Posted: Sun Jun 10, 2012 17:53
by aretaja
siis pole seda kondekat ka sinna vaja.

Posted: Mon Jun 11, 2012 0:15
by lauri
Aga sõltuvalt milline kiiruseregu sul on, ei pruugi see ilma sensorita töötada. Enamik vanemaid sensored kiiruseregusid töötavadki ainult sensored rezhiimis! Kui su kiiruseregul LRP või Nosram tootja nimi, siis võid selles enam kui kindel olla.

Ehk siis mootor, eeldusel et mähised ja rootor korras, töötab sensorless rezhiimis, aga selleks ka sensorless regu vaja (nö tavalised laeva-lennuki-kopteri-auto regud).

Posted: Mon Jun 11, 2012 14:21
by ufo
ESC - Brushless#03307 HSP 75A
Led 1 led 2
NOVATECH
MADE `IN TAIWAN C€
Neti pilt ka (5A väiksem) http://www.google.ee/imgres?q=brushless ... 9,s:0,i:97

Posted: Mon Jun 11, 2012 20:13
by lauri
Sellel ühtegi sensori vihjet ei ole, niiet ühenda mootor külge ja võiks töötada.

Posted: Wed Jun 13, 2012 11:56
by ufo
Lood on nii,et mootori tagaplaat on veits rikkis ja kas seda oleks võimalik vahetada või võib mootori saata pensile? :oops:

Posted: Wed Jun 13, 2012 13:07
by aretaja
No seda plaati pole pmst vaja. jooda mähiste otstele 3 juhet külge ja lükka regu järele.

Posted: Wed Jun 13, 2012 15:57
by ufo
sa tahad öelda,et ilma selle plaadita töötab ? :O

Posted: Wed Jun 13, 2012 16:05
by Aredx
loomulikult, plaadil oli näha AINULT kondesaatoreid.