Page 1 of 1

Ülemaks, kui hõbevara ..

Posted: Fri Jul 13, 2012 22:09
by ussimuna
.. tuleb tutvust tunnistada. Nii ütleb rahvatarkus. Eriti vinge tundub olevat omada tuttavaid kosmosetööstuses. Kodanikul õnnestus hankida pisut Buran´i (mitte kahjuks seesuguse Burani, mis minul maja taga) akusid. Kui videot jagate, proovige nii, et Putin teada ei saaks, kellegil võib pahandusi tulla .. :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=jJRbj8vBUkc&

Posted: Sat Jul 14, 2012 0:37
by Wreckie
Wow, saavutus tõesti.. Mis akud need sellised on?

Posted: Sat Jul 14, 2012 1:05
by Bluesmell
Päris hea, sellise setupiga saaks juba midagi huvitavat korda saata...

Posted: Sat Jul 14, 2012 13:38
by trebla
Wreckie wrote:Wow, saavutus tõesti.. Mis akud need sellised on?
Video järgi tundub, et äravisatavad akud :)

Posted: Sun Jul 15, 2012 12:23
by [J]
Lõpus on nähtaval mingid 13,6W ja 0,4A :!:
Lennud toimusid hilisõhtuses tuulevaikuses. Äkki on tegemist samuti hõbevarast kallima inseneritarkusega - ülikerge riistapuuga, mis võimaldaks ka väikese propelleri kasuteguri päris heaks saada :?:

Posted: Sun Jul 15, 2012 12:57
by primaat
http://forum.astacopter.ru/viewtopic.ph ... e2b7929cb6 juhul kui keegi viskab selliseid akusi ära siis ütelge mulle kuhu??? :)

Posted: Sun Jul 15, 2012 18:45
by trebla
Nägid ju, et need akud kukkusid muru peale! Järgmine kord tuleb peale passida ja ära krabada :)

Posted: Sun Jul 15, 2012 20:01
by [J]
trebla wrote:akud kukkusid muru peale ...
Kasutu ballasti äraviskamine on muidugi hea nipp.
FAI elektrikopterite kestvusrekord on:
1 h 17 min 17 s 2011-09-17 Werner Heieck (GER)
Selle rekordi ületamiseks sellised meetodid ei kõlba. Lennu ajal ei tohi mudelist eralduda ühtegi osa.
Olen veendunud, et kui neil tõesti imeakud oleks, oleks nad ammu selle ja paljud teised FAI elektrirekordid ületanud.
Neil on ka küllalt jubeda sisuga mittelaetavaid - elavhõbedapatarei jne.

Posted: Sun Jul 15, 2012 20:19
by ussimuna
... my Fc, reworked motors, carbon propellers, ... power supply is very tricky, strongly reworked ECS ...

http://www.multirotorforums.com/showthr ... ove...-%29

Posted: Sun Jul 15, 2012 22:02
by trebla
Buranil kasutati väidetavalt kütuseelemente, kas ka tegelikult olid proovilennul, ei tea. Sülearvutite jaoks on ka mingid metanooli peal töötavad kütuseelemendid olemas. Et kas siis sel juhul ka sääraste asjadega tegu?