Page 1 of 1
Tarka infot :)
Posted: Fri Sep 14, 2012 23:08
by ufo
Tere
Sooviks siis tarka INFOT , Kuidas liimida eco-experti sisse Mettallist mootori raam.!?!
Ehk siis Kuidas liimida ja voolida see mootori raam sinna põhja kujuliseks ja see garboni külge nii,et kinni ka jääks ???
Ise mõttlesin,et Palsa sisse ehk siis nii palsa teed põhja kujuliseks liimid klaasriidega ja epoga põhja ja mootori raami pistad sellele palsa soone sisse ja liimid mootori raami sinna palsa sisse klaaasriide jaa epoga ?
Posted: Sat Sep 15, 2012 0:39
by Oehh
See paadiehitus on ikka tõeline "raketiteadus"
Täiesti tundmatud materjalid.
Selgelt mittemaist päritolu ja meil Maalastel on ilmselt võimatu nõu anda. Peale metalli muidugi

, - nii lollid me ka pole, et metallist poleks kuulnud. Teame siin planeedil (Maa) paljusid metalle.
Kust planeedilt materjali hangid ja äkki seletad meile ka mis materjalid need garboni ja Palsa on
Mina pole isegi kuulnud neist. Google otsing viitab Palsa kohta täiesti segast infi sisaldavale wikipeedia artiklile
http://en.wikipedia.org/wiki/Palsa
Garbon, garbon, Garboni, garboni - on isegi ingliskeelsele Wikipeediale tundmatud?
Ja siis veel see Mettall - ega see pole sarnane meil Maal leiduvate metallidega?
P.S. Ja ära kasuta seda Google Translatet enam, Please.
See Google ei suuda Maapealseidki keeli arusaadavalt tõlkida.
Pole lootustki ülejäänud universumi keeltele.
Sul peaks ju ometigi mingeid paremaid vahendeid olema oma mõtete Maalaste keelde tõlkimiseks.
Posted: Sat Sep 15, 2012 1:58
by priitom
Milleks on üldse vajalik metalli liimimine kere külge? Kardan, et ainult liimiga kinnitades pistab varem või hiljem mootor koos kinnitusega jooksu.
Kas metallist kinnitusel mingeid kinnitusavasid kruvide jaoks ei ole? Kui suur on kinnitus, kui suur paat ise?
Posted: Sat Sep 15, 2012 13:03
by ufo
priitom wrote:Milleks on üldse vajalik metalli liimimine kere külge? Kardan, et ainult liimiga kinnitades pistab varem või hiljem mootor koos kinnitusega jooksu.
Kas metallist kinnitusel mingeid kinnitusavasid kruvide jaoks ei ole? Kui suur on kinnitus, kui suur paat ise?
Kinnitus avad on aga ei jõua siia maani kohale mis moodi ma ta põhja külge liimin ?
Metallist mootori raam kuna see ei lähe puruks kui mootorir tekkib mingi viga.
Posted: Sat Sep 15, 2012 13:06
by ufo
Oehh wrote:See paadiehitus on ikka tõeline "raketiteadus"
Täiesti tundmatud materjalid.
Selgelt mittemaist päritolu ja meil Maalastel on ilmselt võimatu nõu anda. Peale metalli muidugi

, - nii lollid me ka pole, et metallist poleks kuulnud. Teame siin planeedil (Maa) paljusid metalle.
Kust planeedilt materjali hangid ja äkki seletad meile ka mis materjalid need garboni ja Palsa on
Mina pole isegi kuulnud neist. Google otsing viitab Palsa kohta täiesti segast infi sisaldavale wikipeedia artiklile
http://en.wikipedia.org/wiki/Palsa
Garbon, garbon, Garboni, garboni - on isegi ingliskeelsele Wikipeediale tundmatud?
Ja siis veel see Mettall - ega see pole sarnane meil Maal leiduvate metallidega?
P.S. Ja ära kasuta seda Google Translatet enam, Please.
See Google ei suuda Maapealseidki keeli arusaadavalt tõlkida.
Pole lootustki ülejäänud universumi keeltele.
Sul peaks ju ometigi mingeid paremaid vahendeid olema oma mõtete Maalaste keelde tõlkimiseks.
carbon fiber kasutatakse lennukite,paatide ehitusel kuna see kergem kui plastik (vist

) Pildilt peaksid pihta saama:
http://www.google.ee/search?q=carbon+fi ... 66&bih=673
Palsa on kõige raskem puu,et sellega midagi teha saaks see kuivatataksse ära ja muutub väga kergeks ja kiiresti läheb katki ,mina
kasutasin seda mootori raami tegemisel ,Ehk siis Palsa+Epoliim .
Kullos müüjakse isegi lehtede kaupa lisaks kasutataksse lennukitel ka seda

Posted: Sat Sep 15, 2012 13:15
by lauri
Eile liigutasin teema "offtopicusse", täna läheb "naljaviluks" alateemasse

Posted: Sat Sep 15, 2012 14:33
by ufo
Tasa, ma ei taha jälle kuulsaks saada

Posted: Sat Sep 15, 2012 17:32
by priitom
Ma soovitaks sul osta 2 vasest/alumiiniumist puksi, millel juba keermeavad sisse tehtud. Need kinnitada põhja külge näiteks klaasriide/epo mögaga - lihtsalt paigale fikseerida. Ja nii saadki oma metallist uhke kinnituse kindlale alusele.
Kui paadi kere kannatab, võid seda enne natuke sakiliseks töödelda, kui pastaga kinnitusi hakkad voolima. Sel juhul ei põruta väga karmi sõidu juures tahket klaasriide ollust kergesti lahti.
Alumiiniumist puksidele võid välise külje sisse paar sälku käiata - aitab neid paremini tahke klaasriide sees hoida.
Posted: Mon Sep 17, 2012 1:33
by ufo
Üks idiootne küsimus veel,kust kohast neid saada võiks??

Posted: Mon Sep 17, 2012 12:25
by priitom
Tööriistamarket, Bauhof.. HobbyKing
See oli üks minu ideedest, mis välja pakkusin. Sa võid asja endale sobivamate vahenditega teostada. Näiteks lihtsa puutükiga. Teed puidust aluse, mille alumise külje lihvid täpselt paadi kuju järgi. Sinna sisse saad juba puidukruvid, isekeeratavad, kruvida. Puutüki liimid põhja külge.
Ja võimalusi on veel sadu.