Page 1 of 1

Kyosho Twin Storm 800 EP

Posted: Tue Sep 18, 2012 12:43
by coolix
Tere ,
sain omale soetatud siis twin storm 800 EP võistlus paat . Paadil 2* harjadega mootorit,2*6S NIMH 3000Mah , 1* ESC MAX V 14,4~16,8. Mure aga selles , et paat ei taha edasi liikuda eriti kiirelt , mootorid käivad täis pööretel aga paat ei liigu vaid kruiisib edasi rohkem . Kas probleem võib selles olla , et propi nurk on vale ja kui on siis ehk keegi oskab öelda kuidas peab olema kah üleval pool või siis all .

Tänades
Mervin

Posted: Tue Sep 18, 2012 16:16
by priitom
Mis kruvid on? Saad äkki pilti teha. Kõlab sedamoodi, mis ise välja pakkusid - kruvide kaldenurk kesine.

Posted: Tue Sep 18, 2012 17:35
by ufo
Viljandis on laeva mudelistide klubi ka ,tegutseb viljnadi huvikoolis ,sealt saaksid ka ifnot :)

Posted: Wed Sep 19, 2012 10:38
by coolix
priitom wrote:Mis kruvid on? Saad äkki pilti teha. Kõlab sedamoodi, mis ise välja pakkusid - kruvide kaldenurk kesine.
Sellel mudelil on ainult üks kruvi .

Posted: Wed Sep 19, 2012 11:55
by ufo
Ja kruvi suuruseks on ? (Palju kaalub kui tehnika sees 100% ? )

Re: Kyosho Twin Storm 800 EP

Posted: Wed Sep 19, 2012 12:07
by priitom
coolix wrote:Tere ,
sain omale soetatud siis twin storm 800 EP võistlus paat . Paadil 2* harjadega mootorit,2*6S NIMH 3000Mah , 1* ESC MAX V 14,4~16,8. Mure aga selles , et paat ei taha edasi liikuda eriti kiirelt , mootorid käivad täis pööretel aga paat ei liigu ..................
Sa kirjutasid, et MOOTORID käivad täispööretel. Mis eriline paat see selline on, millel on mitu (2-...) mootorit ja ainult 1 kruvi. See peab geniaalne ülekanne olema, kui ühte kruvi ajavad ringi mitu mootorit.

:roll:

Posted: Wed Sep 19, 2012 12:22
by coolix
Just täpselt mootoreid on 2 aga üks kruvi . http://www.stockmaritime.com/images/mod ... otoren.jpg

Posted: Wed Sep 19, 2012 14:50
by chrysler
Pildil tundub et seal on mingi kaval ülekanne. Äkki selles viga. Et mootorid nagu panevad täiega, aga ülekanne muudab võllile kanduva pöörlemise kordades aeglasemaks. Seepärast polegi kiirust. See lihtsalt minu arvamus.
Jaanus.

Posted: Wed Sep 19, 2012 15:29
by coolix
kohe vaatan mis ülekanne on .2*27T ja 40T hammakad sees

Posted: Wed Sep 19, 2012 23:10
by priitom
Peaks nagu kiirust jaguma, kui selline hambapaar selles käigukastis. Kas on võimalik, et kuskil on mõni kuuskant-peaga kruvi lahtine (hammaka sees, kui ei ole pressitud) või käib kruvi võlli peal ringi?

Kui tegu on võistluspaadiga, siis peaks kruvi kaldenurk ikkagi korralik olema, eriti kui selline kahe mootori süsteem peale on istutatud.

Posted: Thu Sep 20, 2012 9:55
by coolix
Kruvi on ilusti kinni ja hammakad kah järelikult on pidur see ülekanne , kas keegi teab kus kohast saaks hammakaid sellele paadile ?

Posted: Thu Sep 20, 2012 21:04
by helari55
Kui aus olla siis mina ei saa aru miks see süsteem nii peab olema... Lihtsam on võta see süsteem vahelt ära ja jäta üks mootor ja ilma ülekandeta... Kui autol on ülekanne siis on normaalne aga paadil peaks olema otse kardaani ühendusega ilma ülekandeta... Olen 5 aastat tegelenud kiirpaatidega ja pole selllist lahendust kohanud kui tahetakse kiiresti sõita. Koopiamudelile oleme pannud sellepärast et saaks kiirust allla... Tänapäeval on tehnika nii palju arenenud et mootorid nii võimsad et kui liiga suur sõukruvi siis ei jõua kruvile vett niipalju peale kui ta jõuab ära lükata. Kui tekib küsimusi siis võite julgelt minu käest küsida.

Posted: Thu Sep 20, 2012 21:24
by ufo
Helari just nimelt.See peaks sul sõitma ühe mootoriga ka hästi edasi :)
ja teiseks saad selle kergemaks ,soovitan kasutada Jäik kardaani ühendust liigend kardaan unusta ültse ära need ei pea vasta.
Minu kiirpaatideks on ECO-EXPERT ja ECO-MINI-EXPERT Klassid :) !

Posted: Fri Sep 21, 2012 0:00
by Oehh
helari555 wrote: Tänapäeval on tehnika nii palju arenenud et mootorid nii võimsad et kui liiga suur sõukruvi siis ei jõua kruvile vett niipalju peale kui ta jõuab ära lükata. Kui tekib küsimusi siis võite julgelt minu käest küsida.
Kas lihtsam ei oleks sõukruvi välja vahetada veidi väiksema sammuga kruvi vastu?
Nagu ma aru saan on mootoritel pöördeid ja rammu küllaga ainult, et sõukruvi samm osutub selliste pöörete juures juba liiga suureks.

Posted: Fri Sep 21, 2012 9:08
by helari55
No seda võib küll proovida.

Posted: Sat Sep 22, 2012 17:46
by chrysler
Lihtsalt sportlikust huvist otsisin yuutuubist selle paadi videosi. Tundub et need tehase stokk variandid ongi kõssa-kõssa kulgemiseks mõeldud. Kui aga teema on harjaste vaba mootori peale ümber tuunitud,siis astub asi ikka päris edevalt edasi. Nii et siin on mõtlemisainet küllaga, kas ehitada paat äkki ümber.
Jaanus.

Posted: Mon Sep 24, 2012 20:30
by coolix
Ehitaks hea meelega aga asi selles ,et olen otsinud mootoreid ja regusi paadile kuid tulutult ja ei oska aimata milline paras sellele.

Posted: Mon Sep 24, 2012 21:09
by urmas25
Hobby kingis olemas erineavid mootoreid paatidele isegi mõõdud olemas.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... otors.html

Posted: Mon Sep 24, 2012 23:42
by priitom
coolix wrote:Ehitaks hea meelega aga asi selles ,et olen otsinud mootoreid ja regusi paadile kuid tulutult ja ei oska aimata milline paras sellele.
Gearbox'ide jaoks mootorite valikul kehtib üldjuhul üks kindel reegel: madal KV. Neid odavaid käigukaste on kerge üle koormata. Ma ise olen proovinud kahe masina puhul väikest overkill'i teha, aga tavaliselt ei pea mootor vastu, kuumeneb üle.
Niiet vaata midagi 1500-2500kv vahemikus. Juba 2500 on ilmselt sinu paadi jaoks liiga palju, aga proovida võid, kui muud ei leia. Kõige keerulisem on leida õiget võlli läbimõõtu.

Posted: Tue Sep 25, 2012 0:16
by Oehh
Ikkagi ma ei saa aru miks peaks hakkama sellele gearboxile sobivaid mootoreid otsima.???
Kui juba mootori vahetus siis üks harjabvaba-mootor piisavate pööretega.
Reduktori viskad minema.

Aga esmalt oleks ikka vaja diagnoosida milles täpselt viga.
Sõukruvi küll maksab mõned Eurod aga siiski mitte nii palju kui mootor?

Äkki ikka prooviks läheneda tehnikaspordile kohaselt.
Kõigepealt diagnostika siis remont?

Äkki saad teha mõne video kus näha kuidas paat käitub.

Kui mootori pöördeid sujuvalt tõsta siis kui lineaarselt või logaritmiliselt suureneb kiirus?
Kas on gaasi liisamisel mingi moment millest kiirus oluliselt enam ei tõuse või suisa kahaneb veidi??

Hea oleks ka WattLoggeriga mootori vool üle vaadata.

Posted: Tue Sep 25, 2012 16:05
by coolix
Kui gaas põhja panna siis hakkab paat tasapisi kiirust koguma.Kahjuks ei saa praegu muud teha kuna pole Eestis hetkel.

Posted: Tue Sep 25, 2012 18:40
by ufo
Oled proovinud,et kui gaas põhjas lükka drimmerit ,kas mõjub ?

Posted: Tue Sep 25, 2012 18:52
by coolix
Ei ole seda proovinud

Posted: Tue Sep 25, 2012 19:12
by Oehh
coolix wrote:Kui gaas põhja panna siis hakkab paat tasapisi kiirust koguma.Kahjuks ei saa praegu muud teha kuna pole Eestis hetkel.
Kas mootori pöörded tõusevad kohe kiirest, n.ö. hetkega üles ja siis hakkab paat kiirust koguma?

Minu arusaamist mööda peaks paat suutma oma maksimaalse kiiruse paari sekundiga kätte saama.
Kui kiiruse kogumine toimub aeglaselt siis oleks nagu sõukruvi töö ebaefektiivne kas veovõlli vale nurga, kruvi liiga suure sammu või pöörete töttu.

Eks päris paadispetsialistid parandage kui see nii pole.

Posted: Tue Sep 25, 2012 19:27
by coolix
Pöörded kohe üleval aga paadil läheb aega kiiruse kogumiseks.

Posted: Tue Sep 25, 2012 22:42
by helari55
No aga proovi vaikselt gaasi juurde anda ja vaata mis ta teeb... Sest kui sa gaasi kohe põhja lükkad siis tekibki see efekt et sõukruvi liiga suur...

Posted: Wed Sep 26, 2012 18:30
by Ufonaut22
Vaadates seda videot http://www.youtube.com/watch?v=EJXJLajHRNI
siis tundub, et see paat ei olegi eriti nobe. Rohkem kruiisib kui kihutab.